Bölüm 12 Savaşacağım

69 7 0
                                    

Selam canlarrrr😎😎

Sabah gözlerimi baş ağrısı ile açtım. Aç karnına bir hap içip her zamankinden özenli bir şekilde hazırlanmaya başladım. Gözlerimin şişkinliğini makyaj ile kapatmaya çalıştım. Her zamankine nazaran daha fazla sesli hazırlanıyordum. Seda üflemeye falan başlamıştı ama onu bir gram umursamadım. Bir ara bir şey demek için kafasını kaldırdı ama bir şey dese üzerine atlayacak gibi baktığım için kafasını geri yastığa koydu. Bende ona inat topuklu ayakkabılarımı giyip odada son kalan işlerimi yaptım. Kapıyı da sırf bana biraz daha gıcık olsun diye onun yaptığı gibi sesli kapattım.

Amfiye girdiğimde gözlerim her zamanki gibi hep oturduğum sırayı buldu ve Itır ile göz göze geldim. Bana üzgün ve suçlu gibi bakıyordu. Ona olan sinirim bir anda uçarken yanına gittim ve her zamanki yerime oturdum.

"Yeşim?" Dedi ne diyeceğini bilemezken;

"Sadece bize zaman ver. Hala seni tam olarak affedemedim. Güvenimi tekrar kazanman lazım." Dedim.

Yüzünü buruk bir gülümseme oluştu.

"Haklısın ve teşekkür ederim." Dedi.

Ne derste ne aralarda birimizle hiç konuşmadık. Şuan bizi iyi gelen şey sessizlikti.

Ders bitiminde Itır'a "İşin yoksa bir kafeye gidelim." Dedim.

Kafe teklifime sevinirken " Yok işim, gidelim." Dedi.

Koridorda yürürken Kağan ile karşılaştık.

Itır ile bizi yan yana görürken;
"Bu kızın senin yanında ne işi var. " Dedi.

Kağan'a sinir olurken " Bu kızın bir adı var, Itır. Asıl senin burada ne işin var." Dedim.

"Dersim bitti bir şeyler yaparız belki demiştim." Dedi.

"Gördüğün gibi Itır ile beraberim. " Dedim.

"yalnız konuşabilir miyiz?" Diye sordu. Itır cevabı beklemeden;
"Ben önden gidiyorum gelirsin." Dedi ve gitti.

"Bu kızın ne yaptığını biliyor musun? Eymen ile iş birliği içindeymiş." Dedi.

"Sadece Eymen mi. Başkaları da var diye biliyorum. bir ihtimal bana yaklaşmak için sana köstebeklik etsin diye Itır ile konuşmuş olamazsın değil mi?" Dedim.

"Yeşim ben."

"Evet." Dedim.

Yüzüme baktı ve bir şey söyleyemedi.

"Bende öyle düşünmüştüm. Bir daha ki toplantıda görüşürüz seninle." Dedim ve yanından ayrıldım.

................

Zaman su gibi akıp giderken okulların kapanmasına 1,5 hafta kalmıştı. Itır ile aram düzelirken 2 haftadır kaçtığım toplantıya yarın sunum yapacağımız için bugün katılmak zorundaydım. Eymen'den kaçtığım gibi Kağan'dan da kaçıyordum.

Itır da Polen ile toplantısı vardı ve onunda başı Poyraz ile dertteydi.

"Ben lavaboya gireceğim. Burada ayrılalım." Dedi Itır.

"Görüşürüz." Dedim ve yanından ayrıldım.

Bu sefer buluşma yerine ilk gelen bendim. Çok geçmeden Eymen geldi.
Soğuk bir selam verdi ve karşıma oturdu.

Bende aynı şekilde selam verdim ve kendime hakim olamayarak;

"Barışmışsınız?" Dedim.

Sanki benim canımı acıtmaya ant  içmiş gibi
"Hiç ayrılmadık ki." Dedi.

Maskeli Kız 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin