5

7.2K 232 20
                                    

Sjela sam nasprem njega dok lezerno i sto seksipilnije mogu odlazem svoj kaput u ruke sarmirajuci konobara. Potom prebacim svoju dugu loknastu kosu na desnu stranu i sjednem ispred njega.

-" Jos cemo da vidimo za tvoje buduce prezime..."

Smireno udahnem dok skupljam svu hrabrost svijeta da ga hladno gledam u oci i ne zaplacem, ne pokazem emociju, tugu i bol.

-"Sta zelis Vuce"

Ne skidam pogled dok sebi kao podrsku stiskam saku ispod stola

-" Vise nijesmo na Vi"

Cimnem malo glavu desno tek toliko da je nakrivim  i cinicno se nasmijem

-"Vjerujem da pismo koje si mi poslao nije poslato osobi koju si sinoc upoznao..."

Njegov ego, njegova hraborst i  ta pohlepa za mnom koju pokazuje pogledom, spajanjem svojih ruka kako bi naslonio svoju bradu i fiksirao svoj pogled pokazuju jos i drskost.

-"Hoces ovim da mi kazes da si ti nova osoba koja me je preboljela,koja je nastavila dalje i srecno je zaljubljena i voli svog vjerenika?"

-" Da li licim na neku koja nije zaljubljena, voljena i voli osobu za koju se vjerila?"

-"Ja te poznajem Lejla"

Te rijeci su dovoljne, dovoljne jer sam i dalje poremecen slucaj koji ga voli. Vise nijesmo dijeca, ispred mene je savrsen zgodan muskarac bez mane koji me poznaje...

-" Poznavao si me Vuce, poznavala sam te... 4 godine"
Pokazem rukom ispred njegovih ociju.

-" Prosle su 4 godine, a za te 4 godine se svasta nesto promjenilo."

Ne skidam fokus sa tih ledenih ociju, on mene poznaje ali ne moram to da priznam ne mora on to da zna jer... Ja,ja poznajem njega ali nemam jasno otvorenu stranu osjecanja koje gaji ako ih u opste gaji prema meni. Ako ih je i ikad bilo zapravo.

-" Istina, grad se izgradio, predsednik se promenio, vlada je nova..."

Prevrnuo je ocima i spustio svoje ruke udobno se smjestajuci u fotelju dok konobar posluzuje sampanjac.  Ako igra na kartu da me napije kako bih rekla sta osjecam nece gledati taj film.

-" Da li mogu dobiti sok od jagode?"

-"Ne"

Pogledam direktno u Vukove oci

-" Sok od jagode,ne pijem alkohol"

Klimnuo je glavom konobaru da donese sok jer ja ne bih odustala i tazgovor se ne bi nastavio bez soka od jagode. Taman se zapitam zasto je tako brzo odustao od svoje zamisli ali brzo i dobijem odgovor.

-" Da li si trudna?"

Rasirim svoje oci od njegovog pitanja koje me prosto ustreli.

-" Bolnice rade, glavni doktor je smjenjen zbog  korupcije, i dobili smo nove aparate. I dalje je djecije odjeljenje najtoplije mesto"

Osmahnem se sada ja jer cujem korake konobara koji mi stavlja sok. Klimnem glavom i uzmem gutljaj.  Umem i ja da se salim...

-"Pitao sam jesi li trudna!?"

Glasno kaze na sta se na tren i prepadnem od njegovog pogleda.

-" To je moja stvar..."

-"Ubio bih  ga ako u tebi raste njegovo dijete Lejla!"

Zasto imam osjecaj da je ovo bilo iskreno bas u njegovom stilu. Direktno i iskreno.

-" Jesi li trudna sa njim"

Stisnuo je saku na sta odmah odreagujem. Imam mu sto sta reci na ovu temu ali zagrizem jezik.

-" Ne"

Brzo odgovorim jer bi se kreten ustao i otisao na moju kucnu adresu da ubije Lazara.  Njegovo disanje se polako vratilo u normalu. Zasto to radi!?

-"Odakle znas moju adresu?"

-" Rekao sam da te pozanjem,  zapravo znam sve o tebi"

-"nesto kao psihopata?"

Klimnuo je glavom bez imalo osmijeha na licu. Boze tako sam pogresila sto sam ovde.

-" Plasis se da popijes casu sampanjca da ne bi rekla nesto sto osjecas?"

Da vraski me poznaje dobro.

-" Sve sto ti kazem sada nece se razlikovati u opste od mog pijanog govora. Mozda bude i gore"

Nasmije se slatko ovome.

-"Popi casu pa da provjerim..."

Procistio je grlo, i intezivno spojio nase oci.

-"Zasto si me zvao ovde Vuce?"

-"Ti znas da sam ja direktan. Pitacu te samo jednom pre nego ti dam odgovor na pitanje..."

Udobno se naslonim na sto kako bih cula iskreno famozno pitanje.

-"Da li me i dalje volis?"

Stisnem prste na nogama, prekrstim ih sad trebam stisnuti saku koja je na stolu!  Do samog djavola sve nek ide.

-" Ne volim te Vuce..."

Njegov smekerski smijeh odzvoni kratko kada je i on nasloni na sto samo par stopa dalje od mojih usana.

-" Ovde sam te zvao da bi me slagala. DOPUSTAM TI DA ME LAZES kako bih ti ja pokazao da znam da nisi iskrena. "

-" molim?"

-" Dakle...  grad se izgradio, predsednik se promenio, vlada je nova.Bolnice rade, glavni doktor je smjenjen zbog  korupcije, i dobili ste nove aparate. I dalje je djecije odjeljenje najtoplije mesto... Sve se promjenilo za 4 godine osim tvoja osjecanja prema meni"

Igra na kartu da ja njega pitam za njegova osjecanja. Zasto misli da me zanimaju?

Opaka istinaWhere stories live. Discover now