25

6.7K 199 25
                                    

Poljubila ga je, snazno ga je zagrlila i prosaputala

-" Vidimo se veceras"

Gledao je kako odlazi trceci u zgradu svoje prijateljice. Njoj su suze pale cim je usla unutra.
Milica je bila na poslu, a ona sama u stanu uspjela je iskupiti svoje stvari i staviti ih u kofer. Uzimajuci 2 lista papira. Povredice momka sa kojim je provela 3 godine koji to nije zasluzio... Grize je savijest ali jos vose je grize to sto je u pokusaju da se osveti onom kog voli sebi napravila dupli pakao.

ZA LAZARA

Napisala je na papiru i pogledala u zid ispred sebe... Bice iskrena.

Lazare,pisem ti pismo jer drugacije ne bih smijela stati i reci ti istinu. Nikada nisam bila hrabra sa tobom, nikada nisam bila iskrena ali si me voljeo kakva god da sam... Hvala ti sto si lijecio moje duboke rane, ali nisi uspeo da ih izlijecis. Nisam te lagala, isla sam se osvetiti svojoj patnji... Isla sam se osbetiti osobi koja me je stvorila ovakvom kakvu me niko nije mogao voljeti ali ti jesi.
Mrzim sebe, mrzim sto necu ispuniti obecanje i zaista ti se vratiti. Ti zasluzujes srecu, a ja ne mogu da ti je pruziim... Prevarila sam te i iz te prevare sa njim koji me je ranio po drugi put sam trudna. Secas se izvjestaja koji si nasao o mom stanju? Ocigledno nije bio tacan jer ja nosim to dijete. Ja sam Lazare propalitet od zene, koji ne zasluzuje tvoje meko srce puno ljubavi. Ne pomisljaj da tugujes i nadji sebi srecu jer sa mnom je nikada nisi imao i ako si se trudio to sakriti. Budi srecan molim te!  Vise nisi sa dvolicnom i hladnom zenom,budi srecan u inat tome sto nju boli!

                                                  LEJLA

Moje suze pocnu padati kada uzmem drugi papir i napisem ime.

Za Vuka

Vuce Lovricu,ne trazi me i ne trudi se oko mene vise. Necu lagati jer dok ovo citas ja sam daleko...
Volim te, volecu te i volela sam te ali moj potpis je na onom ugovoru potpisan uz obecanje da cu ti se osvetiti... Imala sam taj cilj ali sam se kao i uvek izgubila u tvojim ocima i tvom pogledu. Ja i ti pravu ljubav nismo dotakli i ako smo vjerovali da smo sudjeni jedno drugom. Uvek je medju nama bilo nesto prece. Tebi posao tada, a meni  osveta i zelja da patis sada.  Bilo je lepo sjetiti te se, biti sa tobom, reci ti sve sto nisam uspjela da ti kazem jer si otisao na medeni mesec sa svojom tadasnjom zenom.
Nikad ne zelim da osjetis bol gubitka djeteta i saznanja da jedina osoba koju imas na svetu zeni drugu na taj dan dok tebi odbija pozive.
Neces patiti, odustala sam od osvete radi sebe. Budi srecan...
                    
                       Lejla.

Taksi cekao je ispred zgrade te bez razmisljanja kaze aerodrom kada usputno ostavi i pisma na pultu firme... Ici ce na prvi avion koji vidi da ima let. Nije vazno gde... bitno je da ode i pokusa odrzati trudnocu, pokusa se oporaviti i ako zna da nece moci preboljeti Vuka.

-" Karta za let za Gecku"

I samo tako prosla je do klupa sitno odbrojavajuci do leta. Dug hodnik kojim prodje do aviona, a potom i udobno sjediste za let.... vezala se i blago sklopila oci... To je to nije uspjela, voli ga jos vise nego prije i to joj je kazna. Ovo je njen kraj sada kada avion pilece sa piste i grad gubi iz svog vidika.

♡♡♡♡♡♡
Ide i Epilig brzo :*

Opaka istinaWhere stories live. Discover now