8

7K 223 20
                                    

Gledam ga u oci zeljna njegove njeznosti, njegove grubosti. Dodira i sapata. Sve mi fali i samo bih plakala na njegovim grudima pitajuci se " zasto si mi to uradio"

-"Moje usne poljubice svaki deo tvog tijela...od glave do pete ljubicu te tako da tvoje tijelo zaboravi da reaguje na tudje!"

Grubo je rekao dok svojim prstom njezno milije moju ruku. Reagujem na taj dodir, reagujem na njegovu blizinu i porazavajuce je sto on to zna.

-"  njezno cu sarati prstima po tebi, zadovoljicu svaku tvoju potrebu, izbrisacu svaku ceznju koju si ikada imala Lejla... Vise ti necu nedostajati jer necu otici dok ne budes pored mene! Bicu duboko u tebi, bicu grub, bicu njezan bicu sve ono sto znam da volis... Sto samo ja znam sta tebi treba"

Njegov sako zavrsi preko mene jer podrhtavam, mozda od zime ali vecim dijelom od njegovih rijeci.

-"Cuo sam da si odredila datum za vjencanje LEJLA..."

Njegov glas se promjeni, opet je onaj hladan spreman da razara.

-" jesam..."

-"Zasto dodjavola!? Rekao sam da me cekas Lejla, sve sam uradio radi nas"

-"  Sta udao si se zbog nas?"

Poceo je da se smije

-" Udao?"

Sada se ja njemu smijem direktno se unoseci u njegovu facu dok me miris mente opija.

-" Ti si PICKA, A PICKE SE UDAVAJU! DA SI BIO MUSKO PA SE OZENIO SHVATILA BIH OVAKO SI PICKA KOJA SE UDALA SAMO MESEC DANA NAKON PREKIDA VEZE OD 9 GODINA !"

-" Ne prodje ni jedan jebeni dan da se ne pokajem sto sam izabrao posao umjesto tebe! Ne prodje ni jedan jebeni dan, ali sam hteo da imam sve i ocu uzmem sve zbog braka koji sam sklopio.... Da mogu da ti kupim svijet samo za tebe, hteo sam da obezbjedim sve sto nisi imala. Ja sam bio uz tebe kad si patila... Ja  znam kakva si kad skines tu hladnu masku sa lica! Dodjavola hteo sam da bez makse budes srecna."

-"Jebeno si mi rekao da te cekam, a onda sam saznala da se zenis samo mesec dana kasnije! Posle sam cula kako si me jos i varao sa istom devojkom. NINA..."

Povisila sam ton dok me on ljuto posmatra

-" Ja tebe Lejla Osmanovic nikada nijesam prevario! Nikada... Nisam je tako sve do trena kad sam pijan osjetio tvoj parfem na njoj posle viae od  hodinu dana zivota u braku"

-" 3 godine je trebalo da budem sa njom, kcerkom iz bogate porodice... bez ljubavi, kao zivotinja se zadovoljim njim dok se pravim da je volim pred drugima... Sve sam uradio kako je pisalo u testamentu mog oca."

-" Dve zene su patile 4 godine zbog ljubavi prema tebi zbog testamenta."

Nisam izdrzala pustila sam suzu odmah nakon ovih rijeci.

-" 4 godine si objema uzeo jer si ZIVOTINJA koja je htela BOGASTVO! Objema si ukrao ljubav i sada se igras sa kojom ces pre..."

-" Sa kojom cu pre? Ona zna da tebe volim,znala je to i kada se upoznavala sa tobom. Znala je cije ime dozivam i koga sanjam pored sebe. Nije ona tuzna,snasla se... oporavila se nasla je sebi srecu i za par dana skidamo okove jedno sa drugog potpisom papira za razvod braka"

-" Zeslis li Vuce da te opravdam i cestitam sto se razvodis?"

Bijesno sjednem na koznu sofu

-"Ne... Zelim da nadoknadim vrijeme sa tobom..."

-" Ne mozes, moje i tvoje vrijem je zavrseno tvojim odlaskom iz mog stana dok me kukavicki ostavljas.  Mislio si da cu biti srecna ako mi poklonis cijeli svijet, a zaboravljao si tada koliko me jedna mala ruza ubrana iz baste obraduje"

-" Daces mi 2 mjeseca..."

-" Sta ti nije jasno kod toga da te ne zelim u zivotu! Srecna sam bez tebe!"

-" Procitaj ugovor ispred sebe pazljivo, deo po deo. Ne salim se u vezi sa tobom Lejla... Ako posle 2. mjesec budes htela sa njim, podicicu ruke pusticu te. Imaces mesec dana da spremis svoju svadbu... ali znam da ces ostati sa mnom jer nikad nijesi prestala da me volis"

Pogledam u papire ispred sebe te pogledam u njega.

-"Da li se ti zajebavas sa mnom!"

Odmahnuo je glavom i prstom pokazao na ugovor.

-" Sjedi veceras u tisini, budi iskrena prema sebi... Da li zelis njega ili zelis mene. Da li volis njega ili
volis mene. Ja se razvodim za 3 dana i nema dileme da zelim brak o kom mastam od kako sam te upoznao. Uradicu sve da ga dobijem!"

Opaka istinaWhere stories live. Discover now