19

6K 209 7
                                    

-" Rekao sam da ne pomisljas..."

Promuklo mi se obrati dok svoje savrseno tijelo pokaze u crnoj odjeci naslonjen preko cijelog zadnjeg sjedista.

-"Odakle ti?"

Sokirano se okrecem prema njenu, u nevjerici da je stvaran. Mozda mi se prividja jer mi jebeno nedostaje.

-" Moja najljepsa zvezda koju sam ukrao sa neba se spremila u uskoj crnoj haljinici nekud da ide..."

Grub glas me strese od glave do pete. Toliko ga pozelim kad mi se takvim tonom obrati. Najmuzevniji glas koji sam ikada mogla cuti.

-" Ukrao sam je samo za sebe, a ona uvjeren sam ne ide meni..."

Skupio je oci trazeci odgovor jer ga je moja tisina nervirala.

-" Neko je mojoj sreci sinoc dolazio ispred stana, necije cvijece mirise u tok istim stanu... Moje si bacala sto si dalje mogla od sebe"

Primakao se mom uvu i njezno jezikom prosao po mojoj hrskavici.

-" Tako cu da te kaznim sada ljubavi da ces obrisati postojanje Lazara za samo jedno vece"

-"Moram mu objasniti"

Coknuo je jezikom i za tren se nadje pored mene na mjestu suvozaca.

-" Zelis li otici sa njim na veceru Lejla?"

Strogo me pita, na sta ja prigutam ogromnu kneglu u grlu trudeci se da ne pokazem koliko mrzim sto je dominantan.

-"Zelim jer trebam da mu objasnim zbog cega sam se tako odaljila..."

-"sta ces da mu kazes najljepsa moja?"

Pocesao je svoju bradu zabavljajuci se.

-" covek iz proslosti koji se pojavio i jebeno ne nisam imuna na njega cak i kad me jezikom dotakne po uvu... to mu zelis reci? Zelis li mu mozda reci sta sam ti radio na stolu samo par spratova iznad njegovog?"

Prokletnik.

-" Ako odaberes njega veceras..."

-"sta?"
Okrenem se dok me on skenira i mrsti se zbog izborra odjece koji nosim.

-" Iskusaj me sta sve moze biti..."

Taj smijeh tajnoviti koji dopre do mene me vrati 10 koraka nazad.

-" Hajde Lejla imam sjajnu ideju gde cemo veceras da zajedno odsluzimo tvoju kaznu jer si pristala da se vidis sa bivsim vjerenikom..."

-"nije bivsi"

Zavalio se u sjediste i zavezao pojas.

-" Samo si to cula je li princezo?"

Vragolast smijeh odijekne autom, dok mi komanduje kuda da vozim. Toliko o tome da cu pokusati razgovarati sa Lazarom i reci mu bar malo istine. Samo 8 minuta od mog stana parkiram se ispred najvece zgrade u gradu. Pratila sam ga u stopu, usao je u zgradu potom pritisne poslednje dugme u liftu i sa rukama u dzepovima, bez rijeci saceka da se vrata otvore.

Otkljucao je vrata stana, te uzme moju ruku povlaceci me sve do dnevnog boravka gde ostanem u blagom soku. Ceo jedan deo stana je u staklu i gleda na kompletan grad. Moje oci se rasire od ljepote prizora ispred, medjutin kad cujem kidanje i padanje dugmadi sa kosulje okrenem se ka njemu.

-"Ceo grad ce moci da vidi kako te kaznjavam... Toliko sam se trudio da ne pokazem zivotinjsku stranu koju sam dobio od kad te nema pored mene. Bas sam bio njezan sa tobom kad si upala u moju firmu i napala me zbog sestre."

-"Nisam te napala"

Koracam u nazad dok on svlaci kajis sa svojih farmerica i preklapa ga.

-" Da ti nisam rekao ko je sigurno bi imala sto sta za reci... Dakle ljubavi..."

Svaka njegova recenica unosula je sve dublji mrak, zelju, pozudu i strah. Kada vise namam kuda vec svojim tijelom budem pribijena uz staklo on se nasmije stavljajuci ruku oko mog struka.

-" Hitan posao od samo 2 dana i ti si odjurila za bivsim"

Izdahnuo je,ovakvog Vuka jos nisam vidjela... Znam ga ceo zivot i polaki podrhtavam pod njim.

-" Ne shvatam kako se nije zapitao zasto ti tijelo ne drhti od njegovim dodirom, zasto se ne uzbudis od njegovih rijeci... Kladim se da si vlazna i spremna za mene u ovom trenu, a nista nisam uradio... Dok bi on trebao 10 predigri samo da te bar malo napali"

Svaka njegova rijec imala je dubok smisao, nije se kolebao jer sve sto kaze je u prav!

-" Mozda bi veceras saznao da je njegov sef, tijelo njegove vjerenice imao prvi i da niko nikada nece moci da pokrene divljinu u tebi kao sto ja umijem. Niko nikada nece moci da te rijecima dovede do vrhunca... da te natera da podrhtavas pod dodirom. Da li bi mu rekla da nisi 3 godine imala normalan vrhunac, osim ako mene zamisljas!"

Do samog vraga nek ide! Njegova ruka je klizila sve nize i nize i kada dodje do mog centra zagrize svoju usnu. Zar moze da cita moja osjecanja i misli...

-" Volim kad sam u pravu..."

Prosapuce jer jebeno sam spremna za njega, ali on ima druge planove.

-"Moras dobiti kaznu jer si htela sa njim da ides, jer si pomislila da ne znam tvoja osjecanja posto je proslo 4 godine i naravno jer ne smijes vjereniku reci da te nikada nece moci zadovoljiti jer ne volis njega,volim mene... Necu vredjati njegove organe ali njegova alatka nije ni za barbike, a kamoli za vatrenu zenu koja je jos sa 17 otkrila sve cari koje ljubavnik moze da pruzi..."



Opaka istinaWhere stories live. Discover now