Izvukao je ruku iz mene, mrstim se zbog toga jer jebeno ga moj centar trazi na bilo koji nacin. Gledam ga u oci ni tren se ne srameci sto mu pokazujem koliko ga zelim. Izbucao je moju usku crnu haljinucu kao da je parce papira na meni. Te me isti tren podigne na svoje kukove tako da se ledjima nadjem pribijena uz hladno staklo. Haljinu mrzi jer nije bila obucena za njega.
-"Da li me volis Lejla"
Njegov sapat se zavrsi tako sto njegovi zubi krenu grickati moje bradavice i krutiti ih do maksimuna svojim jezikom.
-" Ne.. "
Ostavio je moje grudi opet sa zeljom, kao da nemjerno radi to jer ga lazem.
-" Tvoje tijelo, tvoj svaki trzaj na moj sapkat,tvoje oci govore potpuno suprotno od tvog jezika ljubavi"
Svom snagom pribije svoj centar na moj dok osjecam tvrdu povrsinu ispod sebe. Jebeno zatreperim od glave do pete kad se potrudi da se sto vise primakne time me terajuci da ga zelim.
Zatvaram oci kada se njegove grube usne spuste na moje dok me njezno pridrzava za dupe i time cini da svakim pomjeranjem dodjem do stanja da molim da mi to ne radi. Jebeno ga zelim u sebi ne preko tkanine svog vesa.-" Nesto nije uredu princezo?"
Kaze cim svoje pokrete rukama ubrza tako me pomjerajuci blize njemu...
-"Ne radi to..."
Kazem dok mi disanje jedva da u opste dava kiseonik mom tijelu.
-" Nesto nije uredu?"
Drzao je glavu na moj vrat dok ja stiskam noktima njegova ledja.
-" Ne muci me Vuce, uradi to..."
Osjecam da se nasmijao ovome cak i ako ispred sebe ima zenu koja ludacki vapi za njim.
-" Sta zelis da ti uradim?"
Podigao je pogled ali ni tren ne stane da se pomjera drazeci moje osjetljivo mijesto.
-" Molim te uradi to..."
Jedva da govorim dok zabacam glavu koliko je to bilo moguce ne bi li se mogla oduprijeti njegovim pokretima.
-" Koristi rijeci ljubavi... Fino mi reci sta zelis da ti uradim"
I sam djavo zna da ce sebi uskratiti zadovoljstvo, a mene terati da ludim na njemu dok ne kazem sta hocu
-"Udji u mene, zelim te jako u sebi Vuce!"
Vrisnem na sta se on nasmije.
-"Zamoli me Lejla..."
-" Molim te..."
Kazem bez premisljanja...
-" sta me molis"
Poslednji atom snage dam iz sebe.
-" Molim te zadovolji me"
Opijeno samo na tren skrajne moj ves sa strane i svom duzinom udje u mene. Medjutim ne dobijem sta zelim, jer on polako krene ulaziti i izlaziti.
-"Ubrzaj se..."
Rezim na njega jos jace nokte zarivajuci ne bi li dobila efekat koji zelim.
-"Reci mi volis li me..."
-" Volim!"
Svom snagom i brzinom koju ima se zabije i opet izadje iz mene.
-" Da li te iko ikada moze imati kao ja..."
-" Ne!"
Kazem glasno na sta on napravi isti pokret koji izazove jak vrisak iz mojih usana.
-" Da li ces jebeno ikad vise pokusati da budes blizu Lazara?"
-"Ne"
Ne uradi nista,vec nervozno udahne
-"glasnije Lejla!"
-" NE!"
Proderem se kada ubrza svoje pokrete ubrza svaki jebeni pokret tako da sam se snazno drzala za njega i vristala od siline zadovoljstava koji mi priredjuje. Nije me briga cuje li ko, vjerujem da niko ne moze vidjeti poslednji sprat zgrade. Koga briga dobijam Vuka onako kako ga trebam jos od trena kad je otisao... samo mnogo spretniji, brzi, snazniji... Zverski ne prestaje sa svojim pokretima, cak ni kada dodje do vrhunca i ja to osjetim.
-" Ne mogu vise.. "
Iscrpljeno pricam kada po ko na koji put moje tijelo zadrhti pod njegovim rukama
-" Vuce..."
Zadihano se sklanja od mene i spusta me na zemlju dok ja nesigurno stajem hvatajuci se za njega. Cijelo tijelo me ne slusa.
-" Vjerujem da ces posle ovoga biti dobra djevojcica..."
Nasmijao se ovome, te me uhvati su svoje narucije. Bicu dobra jer jebeno ne mogu da hodam posle tebe.
Topla voda se sliva niz nasa tijela dok me grli oko struka i njezno stavlja poljubce na moja ramena...
-"Volim te Lejla, volim te toliko da se nekad plasim te ljubavi..."
Moje cutanje se nastavlja dok se naslanjam na njegova ramena i pustam vodu da me kvasi i bar malo izlijeci moje tijelo.
****
Vuk ili Lazar?
♡
Hahaha dobro malo sam ukrala scenario iz prethodne svoje price ali muhaha ja sam pisac 🤣
YOU ARE READING
Opaka istina
RomanceLejla ima veoma divnog vjerenika koji je "voli", medjutim njeno srce i dusa pripadale su drugom. Njihov ponovni susret vratice buru emocija koja nikad nije prestala... *Volim te, volio sam te i volecu te... Toliko te volim da se nekad plasim te lj...