Tiho ustanem iz kreveta dok predjem na fotelju ispred njega i pazljivo skeniram njegova ledja i ruku kojom je obgrlio jastuk. Nedostajalo mi je i to da ga gledam kako spava, sunce ga je obasjavalo i ako je soba polu mracna zbog dugih zavijesa. Tako pozelim da ga probudim poljubcima od dna ledja pa sve do vrata kuda stoje tragovi mojih noktiju.
-" Lejla..."
Rekao je sanjivim glasom dok skriva svoje oci od sunca i pokusava ih navici.
-"Molim..."
Tiha sam, dok se on okrece ka meni... Sada pregled imam na njegov stomak,grudi i savrseno lice. Ne trudim se da skrivam pogled dok on otkrije jednu nogu carsaf pomjerajuci iznad stomaka.
-"Zasto si ustala?"
Rukom protrlja svoje oko skenirajuci me kako potpuno gola sjedim na fotelji.
-" Posmatrala sam te"
-" Lep sam"
Podignem obrve i ustanem navlaceci bade mantil oko sebe.
-" Naredi svojim vjernim pratiocima da mi donesu odjecu"
Ustao se te moje oci ostanu zapecacene na njegovo tijelo. Taj covek je bogovski savrsen!
-" Mislim da ti ne treba ni taj mantil sunce"
Slegne ramenima i obuce bijele bokserice. Ne ostanem imuna na te uske gace, svakakve misli mi prolaze mozgom. Prosla sam do dnevnog boravka, a onda ostanem u soku. Sve je sredjeno u stanu, a miris postavljene hrane zamirise u cijelom stanu. Sinic smo ostavili haos.
-" Trebalo bi da krenem"
Pogledam ga, a on zauzme mjesto za stolom.
-" U mantilu?"
Podigao je obrve, a ja zivcano sjednem ispred njega.
-" Veceras zelim da ides sa mnom i da te prestavim svojim saradnicima. Privatna zabava"
Naglasi ali nakostresila sam se.
-" Da me prestavis saradnicima?sta ces da im kazes? Ja sam tebi kao i ti meni slatko sjecanje iz proslosti koje se nikada nece desiti opet"
Nasmijao se ovome i kao da nisam nista rekla nastavio da jede. Mrzim sto je tako hladan na moje rijeci
-" I nas odnos treba da bude tajna!"
Odlozio je pribor i pogledao me u oci.
-" Sunce bio bi tajan, ali ti si upala u sred sastanka... Moja sestra te je vidjela. Zelis da ih nateram da se prave da te nijesu vidjeli?"
-" mozes to uraditi!"
Dreknem ali on ostaje smiren.
-" Mogu ali necu... Necu jer si sinoc umalo otisla sa bivsim vjerenikom... To nije bio dogovor"
-"Vuce!"
Strogo kazem,a on se opet napravi lud.
-" Lejla, veceras u 6 cu doci po tebe. I nosices ovo"
Ustao je i prosao do police gde nesto uzme i vrati se natrag za stolom. Otvorena kutija sa savrsenim bijelim kamenom se nadje ispred mene. Bas u Vukovim stilu prsten je damski, savrsen, elegantan, a opet prsteci vidljiv"
-" Ja nisam tvoja vjerenica..."
-" Zapravo i jesi, nikada nismo raskinuli vjeridbu... Prsten je slican kao onaj samo sada je u skladu sa mojim imenom i prezimenom."
Spustio ga je na sto i nastavio da doruckuje.
-" ja sam tvoj istinski vjerenik, onaj kom pripadas i dusom i srcem... tijelo je suvisno pominjati jer sinoc si rekla da..."
-" Znam sta sam rekla! Ali isto tako znam i sta si ti uradio pa smo sada ovakvi..."
-" Pogresio sam, da me ne volis ne bih bio ovde i trudio se da popravim gresku pustio bih te"
-" Ne volim te Vuce!"
Bijesno frknem, slazem ali ostanem na nogama
-" Sklinu to " ne" pa cu ti povjerovati"
Namigne mi i pogleda u kutijicu.
-" Stavi ga Lejle..."
-" Ovo nista ne znaci! Moj vjerenik..."
-" Tvoj vjerenik kad stavis prsten sam ja! Svi ce znati za nasu ljubav. MOZES JAVITI VJERENIKU!"
Strogo ga pogledam
-" Vuce nemoj da pomislis da nesto progovoris pred Lazarom!"
-" Necu... Ti ces mu reci da si vjerenica Vuka Lovrica od svoje 20-te gosine."
-" Ti si lud i neci prsten da nosim tvoj. Bice po mom!"
-"Lud za tobom suncem."
YOU ARE READING
Opaka istina
RomanceLejla ima veoma divnog vjerenika koji je "voli", medjutim njeno srce i dusa pripadale su drugom. Njihov ponovni susret vratice buru emocija koja nikad nije prestala... *Volim te, volio sam te i volecu te... Toliko te volim da se nekad plasim te lj...