7.

7K 230 15
                                    

Sitno odbrojavam dane do pocetka posla, jedva cekam da krenem i zavrsim ovaj odmor... Sve je bilo osim odmor! Nisam spavala, budila sam se i cesto budila i Lazara uz to. Zbog mene je umoran jer misli da me nesto boli i da zato ne mogu zasapti.

Ljubim ga njezno pokazivajuci mu da mi nije nista,da peku neke rane iz proslih dana.  Dana prije njega jer on i ako doktor nije svaku ranu trudio se izlijeciti i ako nije znao ni sto su tu, ni od cega su...

-" Vidimo se veceras..."

Masem mu i izbjegnem da izadjem dalje od kucnog praga, ali vrag je uvijem tu kad ne treba biti. Opet se na pragu nadju crvene ruze i malo pismo na njima.

" Veceras u 21. Soba 7... Pojavi se Lejla jer posledice ce biti velike ako ne dodjes."

Poruku ovoga puta zapalim,a ruze bacim u smece. Nemam snage, nemam snage da ga opet gledam, nemam snage da budem hladna. Dodjavola srce ni je slomljeno krvari i godinama ne uspjevam zalijeciti ranu.

(***)

Potrudila sam se da sjajim, da izgledam nedodirljivo i hladno. Kupim kljuc dok ladno gazim svaku svoju rijec datu pred covekom ispred sebe. Idem u tu sobu i ako sam se sinoc drala da necu u sobu, da sam vjerena za drugog.

Usla sam i svom snagom zalupim vrata, dok on ni ne pogleda u mene. Gledao je u sat dok bez majice stoji prislonjen na ogradu terase.

-" Volim sto ne kasnis Lejla..."

Svaki njegov deo tijela znam napamet, svaki misic,svaku tacku sve sam to nekad imala... sada stojim i gledam... Gledam grudi na kojim sam lezala,plakala, voljela... Gledam ruke koje su me najljepse mazile,oci koje su me uvijek sa savrsenstvom gledale cak i ako sam preplakala cijelu noc i modra bila dan kasnije. I usne... usne koje nisam tako dugo okusila.

-"Ovde sam poslovno dosao."

Svucem svoj kaput i zavodljivo zauzmem slobodnu koznu sofu.

-" Bila bih krajnje iznenadjena da si ovde i da tvoj dolazak ne nosi neki posao prikacen na vratu. Napomena, ja sam doktorica ne radnik tvoje firme."

-" Zelim da te ljubim Lejla... Zelim da te dodirnem jer pakleno svaki deo mog tijela zeli da si mu blizu."

Ostavio je papire ispred mene, ali ih ni ne pogledam vec gledam u njega... Svaka njegova rijec u meni izazvala je buru samo budi moji ceznju koja je trebala odavno da zaspem. Zasto je to tek tako rekao?

-" Bila sam blizu Vuce, bila sam jako blizu... Sada je kasno"

Smireno je disao kao da zna da svaka moja rijec nosi potpisano "laz"

-" Lelo..."

-" Ne zovi me tako!"

Kazem kroz zube, a on na eks popije casu viskija...

-" Ti si moja Lelo... I kada si me najvise voljela i sada kada glumis da me ne volis. I dalje si moja"

-" Odavno nijesam tvoja..."

Smireno kazem, izaziva me... Svaka njegova lijepa rijec za mene je kao  mac koji me probode za kaznu jer ga jos volim.

-" Ti si moja..."

Rekao je tiho jezeci svaku moju dlaku na tijelu. Jebeno neces!!!

-" ovo tijelo gledao je drugi..."

Tiho kazem i ustanem sa sofe prilazeci mu.

-" tudje ruke sarale su njime, dodirivale su me po cijelom tijelu bas kao i vrele usne tudje...  ljubile su svaki deo mog tijela od glave do pete"

Rukom prodjem duz svoje haljine  uzimajuci cigaretu sa stola. Te hrabro odem do terase i ako mi se noge tresu, tijelo je na izmaku snage i samo zelim oci da me ne iznevjere dok glumim hladnu kucku

-" Vuce,njegov kurac bio je duboko u meni, zadovoljio je sve moje potrebe i dopalo mi se..."

Zeljela sam da ga iznerviram, da tu hladnocu sklonim od njega... Pregrizem svoj pogani jezik,ovako nesto nikada ne bih smjela reci bilo kome. Bilo bi me stid, ali ispred mene je covek koji zna svaku moji slabu tacku.. Covek koji je otkrivao sta volim,koji me naucio svemu... Sa kojim sam bila sve do svoje 25 godine i vjerovala da cu se udati za njega.

-" Zasto to prokleto radis Lejlaa!"

Prodrao se dok njegova ruka uzima moji vilicu i primice je sebi. Ne steze me, njezno me drzi, a opet dovoljno da pozelim da grubo ljubim njegove usne.

-" Zasto prokleto mislis da ce tvoj vjerenik biti srecan ako ja nisam! Kad sam sa 16 godina rekao da ces biti moja do kraja zivota nisam se salio!"



Opaka istinaWhere stories live. Discover now