-" Volim sto me je poznanstvo sa tobom naucilo da ne zivim u nadi, rijecima i snovima Vuce. Ti si ovde dosao da utvrdjujes moja osjecanja,ne trebas se truditi jer ja nemam problema da ti sve kazem... Dosla sam ovde zbog toga"
Ovo ga zaintresuje, ali podigne ruku i veselo se namsije.
-" Iznajmio sam Apartman, javi svom vjereniki da neces doci veceras kuci"
Blago se smjeskam ovome
-" Javi svojoj zeni adresu bolnice u koju zelis da te smjesti tvoje obezbjedjenje nakon sto ti ovaj hotel srusim na glavu.... ovde sam da ti kazem da se jebeno klonis mene i mog zivota. Ti si proslost za mene!"
Uzela sma svoj kaput i krenula prema izlazu, cula sam njegove poslednje rijeci.
-"Proslost,sadasnjost i buducnost Lelo. Videcemo se sjutra"
Ulazim u taksi i lupam svom snagom vrata. Ljuta sam jer svaka njegova rijec je tacna, svaki njegov pogled i pokret me teraju da pozelim da mu svu istinu saspem u lice. Da ga volim,da nikad nisam prestala,da sam sa njim mastala o porodici, sreci, prstenu na ruci... Htela sam jebeno vjecnost sa njim!
Jos u srednjoj skolo shvatila sam da sam zaljubljena. Jedna obicna devojka iz doma za nezbrinutu djecu, od oca narkomana i majke nepoznate. I jedan bogatas, uvijek u centru paznje od oca poznatog biznismena i majke poznate novinakrke kasnije i vlasnice izavacke kuce. Izlazila sam na odmore samo da njega vidim, da ga mogu bar na tren obojati bojama ljubavi.
Bio je smeker, jedan od onih koji prave haos, koji su smatrani za gangstere, medjutim bio je i najbolji djak u cijeloj srednjoj, uvijek prvi zavrsio bi svoje ocijene da bi postao kao otac. Tako sam voljela da ga slusam kada govoro o zvijezdama, cesto je gledao u nebo i ponavljao recenicu slobodno sjajite i dolazite svaku noc nikad vam necu vratiti najljepsu zvijezdu... Ona je moja... Sa njim fakuktet sveo se na to da ucino zajedno, provodimo noci u zagrljaju, drzanju za ruke, setanju parkom i gledanje zvijezda. Terao me je da ne odustanem, vjerovao je da cu postati sjajan doktor,da cu lijeciti djecu jer su djeca umirala u tom prihvatilistu, a ja nisam znala pomoci.
Udaces se za mene... Cim zavrsis fakuktet udaces se za mene i neces raditi. Imacu svo vreme ovoga sveta da te gledam, da cratm po tebi anatomiju usnama. Vjerivala sam u nas, nisam imala od koga da naucim, on je bio moj prvi u svemu i uvjerena sam bila tada da ce biti i poslednji. Niko! Samo on i ja zauvijek.
Nisma imala koga da me nauci...
Bez razmisljanja sam na cetvrtoj godini prihvatila prsten kada me je zaprosio ispred cijelog retorana prepunog studenata. Znam sto je to uradio... Nek svi znaju da si moja Lelo, nosices moje prezime, voljecu te sve dok disem!
Sprecio je mnoge poglede muskaraca tada, opasni lik sa opakim drustvom iza sebe zaprosio je devojku sa medicinskog fakukteta koja iza sebe nema nista i nema nikog.Brisme svoje suze dok me taksista vozio cijelim gradom u tisini. Vratila sam se godinam i godinama unazad... nekako sam rekla svoju adrsu, a taksista nije zeleo da mi naplati. Jaka sam ja bila kad je to trebalo, gledala sam ga u oci hladno... zato sam sada plakala pred drugim ljudima.
Uvukla sam se u krevet pored vjerenika, odmah se uzkomesao i snazno me primio u svoj zagrljaj. Ne zasluzuje on mene, ne zasluzuje on mene!
YOU ARE READING
Opaka istina
RomanceLejla ima veoma divnog vjerenika koji je "voli", medjutim njeno srce i dusa pripadale su drugom. Njihov ponovni susret vratice buru emocija koja nikad nije prestala... *Volim te, volio sam te i volecu te... Toliko te volim da se nekad plasim te lj...