+18 içerik vardır. Lütfen rahatsız olucaklar bu bölümü geçsin!
Gizli sıcaklık
Soğuk erkek arkadaş
(Lee Felix × okuyucu)Önünde, yemek masasına oturmuş, önünde oturan adam "git eşyalarını topla. Bir yere gidiyoruz. İşle ilgili." "tamam .." bununla ayağa kalktın ve eşyalarını toplamaya gittin. "Y / n!" Seni çağırdığını duydun, böylece aşağı iniyorsun. "Hadi gidelim." Dedi ve senin peşinden arabaya doğru gitti. Tamamen sessizdi, sadece aracın sesi duyulabiliyordu. Yakında oradaydı ve bir otel vardı. Arabadan indiğinizde Felix ile konuşan birini gördünüz ama çok geçmeden bakışları sana odaklandı. "Oh Bay Lee, sanırım bu sizin karınız. Gerçekten çok güzel görünüyor" "evet. O benim karım ve y / n, bu Seojun." ona eğildin ve onu selamladın. "Merhaba Bay Seojun" beni tekrar karşılamak üzereydi ama Felix tarafından kesildi. "Şimdi içeri girelim mi?" "Ah evet tabii" sonra içeri girip masalardan birine oturdunuz. Siz sıkılırken işleri hakkında tartışmaya başladılar. Onları dinliyordunuz ve aniden birinin uyluğunuzu tuttuğunu hissettiniz. Şaşırdın. Felix bunu asla yapmaz. Öyleyse ..? ' Seojun'un bunu yaptığını görmek için aşağıya baktın. çok rahatsız hissettin. "uhh .. afedersiniz, tuvaleti kullanmam lazım" diye kalkıp, mümkün olan en kısa sürede tuvalete gittiniz. Ellerinizi hızla yıkamaya başladınız. Tiksinmiş hissettin. Geri dönmek üzereydin ama Seojun'u arkanda gördün. Hemen kaçmaya çalıştın ama işe yaramadı. Seni duvara yapıştırdı. Bağırmak üzereydin ama ağzını kapattı. "Bağırmaya cesaret etme. Yoksa bunu kocana söylemeye cesaret etme. Yaparsan, anlaşmayı iptal ederim. Onun için ne kadar önemli olduğunu biliyorsun." "Lütfen efendim bırakın beni!" titrek sesinle dedin. "Seni nasıl bırakabilirim ha? Çok tatlısın bebeğim" ve sonra uygunsuz bir şekilde sana dokunmaya başladı. Hiçbir şey yapmak için sahnede değildin, o yüzden ağladın. "Her neyse, şimdi gitmeliyim, sonra tekrar görüşürüz bebeğim" ve dışarı çıktı. Gözyaşlarını sildin, boynunu örttün ve tuvaletten çıktın. "hmm..Felix Kendimi o kadar iyi hissetmiyorum, odamıza gideceğim" cevabını dinlemeden asansöre koştunuz ve yanınıza gittiniz. asansöre doğru ve odanıza gittiniz. "Tanrım. Onun nesi var? O çok tuhaf. Bu Seojun için özür dilerim." "Ahh, hayır mecbur değilsin, sıkılmış hissediyor olmalı" ağlarken gidip banyo yaptın. aynaya baktın ve orada işaretlenmiş olan izi ovalamayı denedin. Ama gerçek olduğu için kaybolmaz. Kocanla nasıl yüzleşirsin? Yanında getirdiğin makyaj parçalarıyla örtmek istedin. Kendini yatağa attın ve üzerini bir battaniyeyle örttün ve ağlamaya başladın. Ancak kısa süre sonra battaniye çekildi. Onun Felix olduğunu anladın, böylece gözyaşlarını sildin ve boynunu ellerinle örttün. "Y / n! Ayağa kalk! Nasıl böyle gidebilirsin?" "Özür dilerim .." "her şeyden önce, ayağa kalk. Ve bana doğru dön. Gerçekten çok ciddiyim." Yavaşça kalktın ve ona doğru döndün." neden gözlerin böyle? "" o-oh..Yoruldum ve birkaç gündür düzgün uyumadım "" ve neden ellerini boynuna koymaya devam ediyorsun ?! Kaldır onu. "Bu korktuğun zamandı." Hayır Felix .. Üzgünüm yapamam .. "" Neden yapamıyorsun? Sen yapamazsan ben yaparım. "" Felix hayır! Yapma- "sen bağırmaya devam ettin ama o yaptı." Bu nedir? "Sen ağlarken boynuna nazikçe dokunurken sordu." Y / n? y / n neden ağlıyorsun ..? Bunu sana kim yaptı? "" Bu S-Se- "" Seojun ?! "Başını salladın ve sonra biri kapıyı çaldı. Felix kapıyı açtı ve Seojun'u gördü. Sonra duyduğunuz bir sonraki şey yüksek bir gürültü oldu. "Seni küçük pislik! Kızıma dokunmaya nasıl cüret edersin ?!" Dedi ve yüzüne yumruk attı. "Felix, bana bir kez daha vur ve sonra anlaşmayı iptal edeceğim." "Karım benim için her şeyden daha önemli. Polisleri aradım ve seninle ilgilenecekler. " Seojun'u yere itti ve kapıyı kapattı. Sana doğru yol aldı ve sana sıkıca sarıldı. "Neden bana söylemedin?" "Sadece anlaşmayı kaybedeceğinden korktum .. Senin için çok önemli olduğunu biliyorum" "Anlaşmayı umursamıyorum. Benim ve herhangi biri veya başka herhangi bir şey için daha önemli olduğunu biliyorsun, değil mi? Bak y / n, biliyorum sana karşı soğuğum, ama bu seni sevmediğim anlamına gelmez ... ve sana karşı davranışım için özür dilerim. Ben böyleyim. Denerim "özür dilemene gerek yok Felix. Sorun değil, beni sevdiğini biliyorum" dedin. "Şimdi .. sarılmalı mıyız? Bekle bekle, sarılmalı mıyız yoksa öpücük mü istiyorsun? "Ona daha önce baktın" gerçekten sen misin? "" Evet, evet, şimdi bana söyle "" İkisini de istiyorum! "Ona söyledin." Tamam ama dinle buna "durdu ve boğazını temizledi ve yumuşak, tiz bir sesle" merhaba y / n, ben Felix ve seni seviyorum "dedi." Omg Felix! O ahhh neydi o kadar şirin bir daha yap! "Tekrar yaptı, bu da seni ciyaklattı." Şimdi kucaklaşalım, olur mu? "
Bölüm sonuOylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤