Üvey kardeş
Lee Felix × okuyucuHuzur içinde duş alıyordun, birkaç dakika sonra sonunda bitirdin ve duştan çıktın. Havluyu vücudunuzun etrafına sardınız ve aniden üvey kardeşinize çarptığınızda banyodan çıktınız. Havlunuz şimdi biraz daha aşağıda asılı kaldı, böylece birazını açıkça görebildi.
"Ah, üzgünüm!"
"Mhm, sorun değil" onu dudaklarını yalarken ve senin dekoltene bakarken gördün. "Uhm? Felix? Gözlerim burada" "Ah, bebeğim biliyorum" Belini tuttu ve seni ona doğru çekti. Yalan söyleyemezdin, ateşliydi ... ama .. o senin üvey kardeşin, ama açıkça bunun onun için önemi yoktu.
Seni sertçe öpmeye başladı ve seni odasına çekti.
"Ne yapacağımı biliyorsun dimi?"
Başını salladın ve seni yatağına itti ve boynunu öptü, hafifçe emerek sana küçük hickey'ler verdi. "Ahh" onun kulağına inledin, Felix'ten bir sırıtma aldın.
Havlunu senden çekti ve meme ucunu yalamaya başladı.
"Ahh F-Felix
"Hm? Bu senin için usta babydoll" Geri çekildi ve gömleğini çıkardı.
pantolonunu çözdü vs. Bekleyemezdin ve kulağa ne kadar tuhaf gelse de .. sabrın yoktu ve
Şu anda üvey kardeşinin sende olmasını istiyordun, Felix uzun sürdü sandığın şeydi, bu yüzden kendinle biraz oynamaya başladın.
Parmağınızı klitorinizin içine ve dışına hareket ettirerek hafifçe sızladınız.
Felix sonunda tamamen soyundu ve bileğinizi sıkıca tuttu, size girip çıkan parmağınızı dışarı çekti. "Yavru kedimin dokunuşumu bekleyemediğini görüyorum ha?"
"Üzgünüm usta .." suratını astın ve ona gözlerinin içinde baktın
"Yine de cezalandırılmanız gerekecek" çenenizi kaldırdı ve seni yüzüne götürdü, "Yaramaz kız" Felix seni sertçe öpmeye, alt dudağını yalamaya ve ısırmaya başladı. İnledin ve aniden iki parmağının senin içine girdiğini hissettin. "Ahh!"
"Şşt, anne babamız evde" Seni parmaklarının üstüne boşaltırdı ve parmaklarını ağzına soktu, sana kendinden bir tat verdi.
"Tadın harika değil mi? Biraz da alayım" yüzü kalçalarının arasında kayboldu, klitini emmeye başladı ve dilini içeri ve dışarı soktu.
Aralarında Felix ile uyluklarını sıktın, kalçalarını tekrar ayırdı ve her tarafını boşaltmadan önce son bir kez yaladı.
"Beklediğimden daha iyi" dedi Felix alçak sesiyle ve başparmağıyla alt dudağındaki dölünüzün bir kısmını sildi.
"Şimdi arkanı dön ve seni cezalandırmama izin ver" Dediğini yaptın ve arkasını döndün.
"Kıçını kaldır bebeğim" kıçını yukarı kaldırdın ve başını çevirdi, "usta yapacak mısın? "
"Merak etme yavru kedi, benim için sadece bir şey yapmalısın. Say"
Aniden sert bir tokat hissedene kadar kafanı şaşkınlıkla geri çevirdin.
"Yavru kedi say dedim"
"Bir.."
"İ-iki" ve benzeri sana 23 kez şaplak atana kadar, artık kıçın tamamen kırmızı ve yanıyor.
Seni yine çevirdi ve aniden içine girdi. O kadar yüksek sesle inledin ki muhtemelen ailen bunu duymuştur.
"Yavru kedi, bir dahaki sefere yüksek sesle inleme yapmamaya çalış, ebeveynlerimizin bizim kirli küçük sırrımızı öğrenmesini istemiyorsun ha?" tekrar bu kadar yüksek sesle inlemenizi önlemek için ağzınızı kapattı. "Mhm" sen onun aletini boşaldın
o hala sana girip çıkıyordu.
Birkaç itişten sonra, hızı yavaşladı ve aleti nihayet içinizde seğirdiğini hissedene kadar daha özensiz hissetti, hızla çekildi ve uyluğunuza boşaldı.
İkinizi de temizledi ve giyindi, "Artık yürüyebileceğimi sanmıyorum Felix!" "Anneme ve babama açıklamada iyi şanslar" O sırıttı ve seni alnından öptü.
Ona şakacı bir şekilde vurdunuz ve sıkıldınız, bu yüzden bazı oyunlar oynamaya karar verdiniz.
____________
Bölüm sonu
Oy sınırı 20
Gerçekten çok teşekkür ederim ❤️Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️