~ Bir Fransız Sabahı ~
(Hyunjin x okuyucu)Yapışkan iç çamaşırlarıyla uyandınız ve iki parmağınız ıslak yarığınızı ovuşturdu. Gözleriniz tembelce üzerinizde duran Hyunjin'e kaydı. Uyku gömleğinizin yukarı kaldırıldığını, göğüslerinizi açık pencereden akan Paris güneşine maruz bıraktığını fark ettiniz. Hyunjin, dolgun dudaklarını sizinkine hafifçe bastırmak için eğilirken aşağıdan zayıf akordeon müziği sesleri duyulabiliyordu. Parmağının ucunun, bir gece önce sana bulaştırdığı dölden bir parça toplayarak, girişine hafifçe daldığını hissettin. "
Çok iyi bir kızsın ... tüm dölümü içeride güvende tuttun ... ”
Yavaşça iki parmağını damlayan çekirdeğinize sokarken, susturucu kedinizin içine ve dışına pompalamadan önce parmaklarını hafifçe makaslayarak ona uykulu bir şekilde gülümsediniz. “Fransa'ya kaçmak iyi bir fikirdi, değil mi?” Parmakları senin için coşkulu olan noktayı bulurken boğazından kopan bir inilti yüzünden kesintiye uğradın. "Tanrım, amcık çok dağınık ... meyve sularımla dolup taşıyor. Neredeyse her gece seni tohumumla doldurduğuma inanamıyorum. " Birkaç iyi zamanlanmış vuruştan daha fazlasını almadı ve dili, bir titreme ve uzun, uzun bir inilti ile boşalmanız için meme ucunuzun üzerinden koştu. Parmaklarını yavaşça senden dışarı çekti, döl kaplı parmaklarını ağzına doğru kaldırdı. Parmaklarını hevesle ağzına soktun, onu memnuniyetle emdin. Rakamlarında hem onu hem de kendinizi tadabilirsiniz. Hyunjin parmaklarını ağzından çekti ve yanağını sildi. “İyiliğe karşılık verme vaktin geldi, benim tatlı küçük macaronum.” O, onun yanına oturup bu sırada aletini çıkarabilmeniz için hareket etti. Hala biraz uykuluydun ve yaşadığın dünyayı sarsan orgazm seni daha da uykulu yapıyordu. Hyunjin yorgun gözlerini fark etti ve içini çekti, seni öne doğru çekerek başın göğsüne yaslandı. Siz uykuya daldığınızda, yumuşak bir şekilde saçınızı okşadı. "Benim kirli küçük kızım ..." diye fısıldadı, döllerin hala çıplak amından sızdığını, kucağına damladığını hissedebiliyordu.
"Seni seviyorum..."
Bölüm sonuOy sınırı 35
Şu sıralar moralim yerlerde olduğu için uzun süre bölüm atmadım kusura bakmayın. Umarım en kısa sürede eski düzene geri dönerim.
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️