Üvey kardeş
Jisung x okuyucu"Uhg, çok başım ağrıyor"
yatağına çöktün ve yavaşça uykuya daldın.
{ZAMAN ATLAMA}
Jisung yanaklarını dürtüyordu
seni uyandırmayak için.
İçini çektin ve oturdun, "Ne" Jisung sana şeytanca sırıttı, "arkanda ne var?"
"Eşyalarından biri" "Aptal oyunların için vaktim yok,
Şimdi ne varsa onu geri koy ve defol odamdan! "
Jisung size arkasından ne sakladığını gösterdi ve tepkinize güldü, "BANA SÜTYENİMİ VER"
" Gel ve al "
Jisung seninle odandan çıktı
arkasından, ikiniz de odasına girdiğinizde kapıyı kapattı ve itti sırtını ona karşı.
Jisung sağ eliyle ellerini başının üstünde tuttu ve sütyenini salladı
soluyla yüzünüzün önünde.
"Bunu istiyorum?"
"Açıkçası! Geri ver yoksa anneme söylerim!" "Annem asla öğrenmeyecek, biliyorsun ... Bunu sadece sana verebilirim
eski sevgilin Felix, eminim sahip olmayı çok isterdi sutyeninizden birini. "
"Dur!"
"Hmm .. hayır"
"Seni sinir bozucu velet! Bırak ellerimi ve bana sütyenimi ver! " " Bu kelimelere dikkat et, ben olsaydım nefesimi bağışlaak için kullanırdım"
Gözlerini devirdin, "Ne istiyorsun?"
"Sen"
"Tsk, biz teknik olarak aileyiz."
Jisung gözlerini devirdi ve iç çekti, "Bunu geri istiyor musun, istemiyor musun?"
"İyi, ama annem ya da babam odaya girerse, ne diyeceksin ha?"
"Benim adımı çok yüksek sesle söylemezsen anlamayacaklar" diye sırıttı, kapıyı kilitledi ve sütyenini yerde bir yere fırlattı.
Jisung yatağına oturdu ve kucağına oturmanı işaret etti, "Gel babana kedicik"
" riskli.." nefesinin altında mırıldandın.
Kucağına oturdunuz ve o gömleğinizi ve sütyeninizi çıkardı, hızla göğsünüzü örttünüz ve utandınız. "Kendini güvensiz hissetmene gerek yok" Jisung size güvence verdi ve kollarınızı göğsünüzden çekti. Yumuşak bir şekilde gülümsedin ve gömleğini çıkarmaya başladın, Jisung dudaklarını yaladı ve pozisyon değiştirdi, böylece şimdi senin üzerinde duruyordu.
Şortunu indirdi ve eğildi
seni tekrar öpmek için aşağı, "Mhm, bunu çok uzun zamandır yapmak istedim" Jisung Pantolonunun üstüne dokunana ve hafifçe çekene kadar parmaklarını aşağı indirdin.
öpücükler arasında dedi.
Elleriniz omuzlarından göğsüne indi.
"Lanet bebeğim beklemelisin" Jisung sırıttı ve uyluğunu ovuşturdu , "Jisung" "Hmm?", "Ben-" Bitirmene izin vermedi
Cümlenin, iç çamaşırını indirdi ve iki parmağını sana soktu. "Ahh kahretsin!", Jisung'un yumuşak bir şekilde "Benim için çok ıslak" diye fısıldadığını duyabiliyordunuz.
seni daha da ıslattı.
Sana tuhaf geldi, üvey kardeşinden memnun olmak çok kötüydü.
çılgın deneyim.
G noktanızı parmaklarıyla vurmaya devam ettiğinde sızlandınız, birkaç saniye sonra parmakları her tarafına vurdu.
Jisung, parmaklarını emdirdi ve kendinin tadına bakmana izin verdi. "Siktir git ateşli" Jisung parmaklarını ağzından çekti ve tokasını çözdü.
pantolonunu iç çamaşırıyla birlikte aşağı doğru çekiyor.
Sikinin ucunu klitorisine ovuşturdu, seni sadece içeri sokmak için mızmızlandı.
"Jisung, lütfen! .." ve bununla tam olarak sana girdi ve ikinizin de inlemesine neden oldu, "S-siktir sıkısın". "Jisung ahh, d-daha hızlı git" "Prenses, bana baba de"
Jisung daha hızlı gitti ve göğüslerini aldı, masaj yapıyor ve emiyordu.
Sonunda onun dokunuşunun altında çılgınca inlemene sahip olmak, Jisung'un egosunu besledi "Ahh baba!"
"Mhm, prenses koca sikimin, sıkı sıkıya gömülmesinden hoşlanıyorsun" Nefes alıp verdin "Evet"
Ve saçlarını yana attı, boynunuza hafif hickeyler veriyor ve sizi çılgına çeviriyordu.
"Sanırım boşalacağım"
"Ben söyleyene kadar olmaz"
"Baba lütfen..ahh" Hâlâ sağ göğsünü emdi
çok hızlı girip çıkıyordu.
İtişlerinin daha da özensizleştiğini hissettin.
"Şimdi benimle gel prenses" Onun lanet seğirmesini hissettin ve o dışarı çıktı
senin karnına geldi. Senin için temizledi, yoruldun ve hemen üzerini örttü, gözlerini kapattın.
Jisung seni görünce gülümsedi ve birkaç saniye sonra elbiselerini tekrar giydi.
Jisung'un yatak odası kapısını çaldığını duydun, "y / n, Jisung Kapı neden kilitli?" Gözlerin hemen açıldı ve sen Jisung'a baktın.
"Merhaba? Bazı tuhaf sesler duydum? Her şey yolunda mı?"
"Evet anne, her şey yolunda! Endişelenecek bir şey yok .."
"Emin misin? İçeri girebilir miyim?" Evet bekle! "Hemen elbiselerini tekrar giyip kapıyı açtın.
"Merhaba" Jisung masasında otururken dedi.
"Hmm .. peki o zaman, eğer Jisung seni rahatsız ediyorsa, bana her zaman söylemelisin ve babasına telefonunu elinden almasını söyleyeceğim."
"Anlıyorum ama aslında yaklaşıyoruz .. bu yüzden bunun olmayacağını düşünüyorum artık çok sık olmuyor "
"Siz ikinizin bunca zaman sonra nihayet yakınlaştığınızı duymak güzel!"
"Evet"
"Tekrar aşağı ineceğim, yemek hazır olduğunda sizi çağıracağım"
"Harika, güle güle" kapıyı çabucak kapattın ve ona yaslandın, "vay be yakındı", "Tıpkı birkaç dakika önceki bedenlerimiz gibi" Jisung sırıttı. Şakacı bir şekilde ona gözlerini devirdin ve az önce olanları düşünerek yatağına uzandın ve hızlı bir uykuya daldın.
Bölüm sonu
Oy sınırı 18
(Gelmezse bölüm atmayacağım)
Alın size ödül smut ayrıca bunun Felix ve Hyunjin için olanı da var onlarıda istediğim oy gelirse atacağımOylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️