+18 içerik vardır. Lütfen rahatsız olucaklar bu bölümü geçsin!
"Üvey erkek kardeş"
(Seungmin x okuyucu)Yıllarca ailen boşandıktan sonra, annen sonunda başka birini bulmuştu. Yine de ... ondan ve oğlundan nefret ettin. İkisi de çok ukala ve her şeyin en iyisi olduklarını düşünüyorlardı. Yeni üvey kardeşin Seungmin sana her zaman zorbalık yaptı, sana isimler taktı, annen? Ah o hiç umursamadı. Onun babası? Her gece anneni aldatıyor. Seungmin'in babasının aldattığını biliyordun ve bu seni kızdırdı. Annene söyleyecek güveni sağlayamadın çünkü onun kalbini kırmak istemedin. Yani sessiz kaldın. Bugün 18. yaş günün ve nedense Seungmin bugün çok ukala davrandı. Senden 2 yaş büyük ve her zaman istediğini elde etti. Ama bugün onunla ilgili değil."HEY , BENİM TELEFONUMU GERİ VER "Seungmin'e, en yakın arkadaşınla mesajlarına bakarken bağırdın." O zaman şimdi bir aşktan bahsediyoruz, öyle mi? "Alaycı bir şekilde dedi." SEUNGMIN HAYIR "diye bağırdın. daha fazla okumamasını ... çünkü senin ona aşık olduğunu öğrenebilir. Mahvoldum, Sen düşündün. "Bekle ne?" Seungmin seninle yüzleşmek için döndüğünü söyledi. "B-bana aşık mı oldun?" Yavru gözlerle sordu. "Evet .. Öyleyse ne yapacağım?" Alay ettin. "Ben ... Ben uhm..Ben de aynı şeyi hissediyorum" dedi Seungmin onu çıkarmak için elinden geleni yaptı. "NE-" diye bağırdın, "e-evet ... uhm" Bu noktada kızarıyordu, sen de öyle. "Peki şimdi ne olacak?" Sen sordun. Aniden yüzüne kötü bir gülümseme yayıldı, "bu" dedi, dudaklarını seninkine vurmadan önce.Onu öptüğünü anladıktan bir saniye sonra dudaklarını tutturup sende geri tökezledin. Bacaklarınızı beline doladığınızda sizi kaldırdı. İkinizi de yatak odasına getirdi ve kapıyı kilitlemeden önce sizi yatağa attı. Alçak, baştan çıkarıcı bir sesle "Her şeyini benim yapacağım prenses" dedi. "O zaman ne bekliyorsun?" Alaycı bir şekilde bacaklarınızı ayırmayı istediniz. Her şeyi görebilmesi için külotsuz bir etek giyiyordun. "Sevgili tanrım, beni çok sertleştiriyorsun" dedi sana vahşice söyleyip gömleğini yırtıp çıkarmadan önce. sütyen giymediğiniz için çıplak göğsünüzü ortaya çıkarır. "Bunu bekliyormuşsun gibi görünüyorsun" dedi kıkırdayarak. Yine dudaklarını senin dudaklarına getirmeden önce "Seninle alay etmeyi planlıyordum, evet" dedin. Onunla tanışmak için elinizi uzattınız ve o masaj yapmaya ve meme ucunuzla oynamaya başladığında elini (Seungmin'in) kaldırıp sağ göğsünüze koydunuz. Onun dokunuşuna hafifçe inledin. Sonra yavaşça boynunuzdan göğsünüze ıslak öpücükler bırakmaya başladı ve orada burada birkaç izle. Yakında yumuşak noktanızı emmeye başladı ve dudaklarınızdan soluk bir inlemeye neden oldu. Bir iki dakika sonra boynunuzdan dudaklarını çıkardı ve izi yaladı ve biraz gagaladı. Sonra göbeğinize doğru hareket etti ve alaycı bir şekilde eteğinizi çıkardı. Tamamen kapandığında klitorisine soğuk hava üfledi ve bu da nefes nefese kalmana neden oldu. "S-seungmin ahh" dudaklarını şişmiş tomurcuğuna tuttururken inledin, yavaşça onu emdi ve orada burada birkaç iz bıraktı.Siz parmaklarınızı saçlarına dolaştırırken sizi daha sert yemeye başladı, yavaşça inleyen bir karmaşaya dönüştü. Elini kaldırdı ve hızlıca iki parmağını sana soktu, " lanet Seungmin a-ahh ~" Sen doruğuna daha da yakın hissederek inledin. Seni bir hayvan gibi yiyordu, ama sen onu sevdin. Kısa süre sonra duvarlarınızın parmaklarının etrafında sıkıştığını hissetti, sonra onları çıkardı. Başını bacaklarının arasından çıkardı. "Bu ne içindi?" Kızgınca sordunuz, "Parmaklarıma değil, sikime geleceksin prenses" dedi hafif bir hırıltıyla. Terlerini ve boksörlerini çıkarmadan önce, "büyüksün", gergince dedin. Daha sonra girişinizde kendini hizaladı. "Bu biraz acıtabilir mi?" Dedi ve başını salladın, "Çekilmemi istiyorsan bana söyle, ben de yaparım"Kendini yavaşça içeri itmeden önce alnına bir gagalama yaparken söyledi. Elleriniz sırtına doğru fırladı, büyük çükü sıkı duvarlarınızı gererken onu tırmaladı. "Sikeyim çok sıkı prenses" dedi sana tamamen girerken başını geriye atarak. Siz başını sallamadan önce birkaç saniye öyle kaldı ve ona hareket edebileceğini söyledin. Siz bunu yapar yapmaz, sırtını daha sert kaşımaya ve daha yüksek sesle inlemeye başladığınız için hızla itmeye başladı. "Aman tanrım, sikime sarılıyorsun çok iyi hissediyorsun bebeğim" Biraz hırlayarak dedi. "B-babacık d-daha hızlı, ahh" diye inledin, çünkü o daha hızlı itaat etti ve itti. Kısa süre sonra, duvarlarınız sıkıştığında sikinin içinizde seğirdiğini hissettiniz, "siktir bir daha yap bebeğim" dedi bunu bir kez daha yaptığınız gibi. Sonra senin içine girdikten kısa bir süre sonra, doruğun sadece saniyeler sonra geldi.Sizi ona yaklaştırırken yanınızdan çekildi ve yanınıza düştü ve başınızı çıplak göğsüne yasladınız. "Bu harika hissettirdi, harika iş çıkardın" dedi yumuşakça dudaklarını öptü. Nefes nefese "yürüyebileceğimi sanmıyorum" diye cevapladınız, ikinizin de kıkırdamasına neden oldu. "Kız arkadaşım olur musun?" Sen gülümserken sordu. "Evet, çok isterim. Ama babana ve anneme ne söyleyeceğiz?" Endişeyle sordun, "Aldırmazlar, babam sana olan hislerimi zaten biliyordu ve annene söyledi ... bu yüzden bunu beklediler. Ve en iyi şey, kan akrabası değiliz, bu yüzden o kadar tuhaf değil "dedi ve ikiniz de güldünüz. "Seni seviyorum Seungmin" "Ben de seni seviyorum" dedi ve ikiniz de uykuya dalmadan önce sizi öptü.
Bölüm sonu(Bu bölüm bana biraz saçma geldi yani bence sevişmeden önce çıkma teklifi etmeliydi siz ne düşünüyorsunuz bölüm hakkında?)
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️