Üvey kardeş
Hwang Hyunjin x okuyucu"Çoktan gidiyorsun ??"
Hyunjin, arkadaşları Changbin ve Jisung'a dedi.
Ama şimdi stüdyoya geri dönmeleri ve bazı şarkılar üzerinde çalışmaları gerekiyordu.
"Üzgünüm, bir dahaki sefere daha uzun kalacağız" Changbin dedi. "Evet, güle güle Hyunjin ve Y / n!" Jisung onayladı.
"Hoşçakal"
El salladın ve onları evden çıkarken gördün, "y / n wtf!"
"Şimdi ne oldu Hyunjin?"
"Bir daha bu kadar kısa şort giyme. Sen masayı temizliyordun ve Changbin kıçına bakmaya devam etti! " " Ne istersem onu giyebilirim "
"Arkadaşlarım etrafta varken değil, üvey kardeşimin kıçına bakmalarını istemiyorum "
"Çok kötü, belki de onların kıçıma bakmalarını istiyorum "
"Güven bana. Yapmazsın, onlar pislik ve bunu biliyorsun"
"Bak, iyi bir üvey kardeş "olmaya çalıştığını anlıyorum ama bu işe yaramıyor"
Döndünüz ve çocukların yaptığı karışıklıkların bir kısmını almak için eğildiniz, aniden iki elin kalçanızda ve kıçınızda sert bir baskı hissettiniz. "Hyunjin?" Başını çevirdin ve onun sana sırıttığını gördün.
Sırtınızı düzelttiniz ve ellerini kalçalarınızdan ittiniz.
"Seni zorlaştırdım mı?" Bir kaşını kaldırdın ve ona sırıttın. "Evet, yaptın"
"Bırak senin için düzelteyim babacık" Onu duvara ittin ve
pantolonunu çözdün, onu kabaca öptün ve giysili sikesini avuçladın.
Öpücüğün içine girmesi seni çok azdırdı, onu şimdi istedin.
Hyunjin, dokunuşunla kendini zayıf hissetti ve tekrar baskın olmak istedi, belini tuttu ve sen düşene ve kanepede uzanana kadar seni geriye doğru itti.
Üstünüzde süzüldü ve boynunuzu emdi, geride koyu mor hickeyler bıraktı.
"Ahh Hyunjin"
"Yanlış isim bebeğim"
"B-baba, devam et"
"Oh yapacağım, seni çok zorlayacağım bir hafta yürüyemeyeceğinden emin olacağım"
Gömleğini çıkardı ve fırlattı yerde bir yerde, ellerini karın kaslarından aşağı indirip dudağını ısırdın. Hyunjin sırıttı ve büyük boy gömleğini çıkardı, sütyenini açtı ve göğüslerinden birini emmeye başladı ve diğerine masaj yaptı.
Dili aşağı yukarı hareket etmeni bir tür hissettirdi, ikiniz de bunun kötü olduğunu biliyordunuz ama .. kimse doğru olanı yapmak istemedi.
Yavaşça kulağına inlemeye devam ettin onu kaya gibi sertleştirdiğinde, göğüslerine hickeyler yaparken seni ovmaya başladı, "Baba, beni öyle ıslak yapıyorsun" " Seni hemen şimdi istiyorum "" Çok sabırsız bir sürtük"
Şortunu ve iç çamaşırını çıkardı. Yavaşça iç çamaşırını çıkardı, "hadi kedicik pozisyonunu değiştirelim" Pozisyon değiştirdiniz, şimdi altınızda yatıyor ve sen onun uyluğunun üstünde, bekleyemezdin
yani onun kalçasını sürmeye başladın. "Siktir et çok ıslaksın, devam et
Kediyi boşaltana kadar devam ettin ve onun adını birkaç kez inledin, yakındın ve Hyunjin kıçını sıktı ve uyluğunun her yerine boşaldı," İyi kız "
"Bekleyemezdin ha"
Hyunjin kıçını girişinizin önüne koydu ve sizinle ovuşturmaya başladı ve büyük elleriyle belinizde size yukarı aşağı rehberlik etti.
"L-lütfen babacık alay etme" Hyunjin'in sikini içeri soktuğunda dedin.
"Kutsal lanet-"
Ellerini göğsüne koydun ve her zamankinden daha hızlı zıpladın. "Kahretsin"
"Ahh, kıçımın içinizin derinliklerine gitmesi iyi hissettiriyor"
"Mhm" onu öpmeye ve boynuna kelebek öpücükleri vermeye başladın. Birkaç dakika sonra sen onun sikinin üstüne geldin ve Hyunjin henüz boşalmamıştı, bu yüzden devam etti, boşaldığında seni ikinci kez boşaltırdı. "Bu harikaydı Hyunjin" ikiniz de dinlendiniz, hemen giyindiniz ve beklediniz
kafanı boynuna koydu ve öpücükler verdi. "Gerçekten öyleydi"
Ailen eve gelene kadar uyudunuz.
____________
Bölüm sonu
Oy sınırı 25
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️