Profösör Jisung x öğrenci okuyucuYanlış olduğunu biliyordun ama yardım edemezdin. Bay Han Jisung, şüphesiz kampüsteki en ateşli profesördü. Sonuçta, o aynı zamanda en gençti ve bu onu tüm kız öğrencilerin tercih ettiği konu haline getirdi. Bu sadece görünüşü değildi ... hayır. Adamın kendini beğenmiş tavrı, soğukkanlılığı ve çileden çıkarılan sırıtış, sizi daha da fazla tahrik etmekten başka bir şey yapmadı, konferans salonundan kıvrımlarınıza yapışan sırılsıklam ıslak külotlarla çıktığınız noktaya kadar. soruları ve her görevi zamanında teslim ediyordun. En sevdiği öğrenci olmak istedin, Perşembe sabahıydı ve profesörün durmadan durup dururken izledin. Genellikle sınıfında özenli olmak için elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştınız, ama yaz sıcağı nedeniyle ceketini çıkarıyordu ... ve kıvrılmış gömlek kolları dişlerinizi gıcırdatıyor, bacaklarınızı birbirine sürtüyordu. Defterine karalarken içini çektin, hayalini kurarken onu çizdin. İşin bittiğinde, onun sana yapmasını istediğin şeyleri yazmaya başladın ... buna yardım edemezdin. Çok ateşli görünüyordu, seni çok azdırdı. Konsantre olmak çok zordu. "Bayan Y / n?" "Ha?" Yukarı baktın, bütün sınıfın sana baktığını görünce şaşırdın. Jisung masasına yaslanırken sırıttı. "Soruma cevap vermedin." "Uh, Efendim ... Ben ..." Hayal kırıklığına uğramış bir şekilde başını salladı ve masanıza doğru yol aldı. Hızlı bir şekilde not defterinizi çantanıza sokmaya çalıştınız, ama o çoktan elinizden kapmıştı. Yüzün kıpkırmızı oldu, beyninde korku ve utanç dönüyor. "Bu ne, şimdi?" Kitabı karıştırdı, not aldığınız kirli düşünceleri okurken gözleri büyüdü ve gülümsedi. İçini çekti, masasına geri döndü ve kitabını masasına bıraktı. "Bugün geride kalman gerekecek, y / n." Yutkundun.
|
Sınıfın geri kalanı dökülürken, parmaklarınızla oynayarak gergin bir şekilde beklediniz. Bir kız, ona bir ödevle ilgili bir soru sorarken, cilveli bir şekilde kıkırdayarak saçını döndürüyordu. Sonunda gittiğinde gözlerini devirdin. Jisung yavaşça sana dönmeden önce masasına birkaç kağıt düzenledi. "Buraya gel, y / n." Tereddütle yaklaşarak yutkundun. Kitabınızı eline alarak içini çekti. "Sen iyi bir öğrencisin. Tüm testlerinde başarılısın. O zaman neden son zamanlarda bu kadar dikkatin dağıldı? ”Cevap vermedin. "Ve sonra bunu görüyorum." Kitabı karıştırmaya başladı, yüksek sesle okurken yanakların kızardı. “Bay Han'ın beni masasının üzerine eğmesini ve kıçımı şaplaklamasını istiyorum.” Devam ederken yüzünü saklayarak küfrettin. "Bay Han'ın beni çok iyi mahvedebileceğini hissediyorum. Bahse girerim onun horozu da kolları ve yüzü kadar güzeldir ... ”Sana bir kaşını kaldırarak uzaklaştı. "Şimdi, sanırım aniden dikkatinin dağılmasının sebebinin ne olduğunu anladım, hmm?" Masasına yaslanarak sırıttı. "Sen sandığım kadar iyi bir kız değilsin. Kendin için söyleyecek bir şeyin var mı? ”Jisung'un mırıldandığını duyunca başını salladın, başını utançla sarkıttın." Bu durumu nasıl düzeltebileceğimizi düşünüyorsun? " Sizi dikkatle izlerken çenesini okşayarak sordu. Uysalca yukarı baktın, omuz silktin. Seni çağırdı ve sen geçici olarak ileri yürüdün, seni belinden tuttuğunda ciyaklayarak, seni kendine çekerek. “Bence kötü kızların cezalandırılması gerekiyor. Değil mi? ”Elini damalı eteğinin altında sürüklerken nefesini kesmekten başka bir şey yapamazdın, başını yana doğru kaldırırken kıçının etini nazikçe sıyırdı. "Cevap ver meleğim." Parmağı yanaklarının arasına uzanıp amına kadar inerken inledin. "E-evet ..." Kıçına hafifçe vurarak kaşlarını çattı. "Evet, ne?" "Evet, E-efendim" ... Nefes verdin. Yanaklarınıza bir öpücük bastırdı. "Doğru. Şimdi iyi bir kız ol ve ben de boşalmana izin vermeyi düşünebilirim, tamam mı? ”Başını salladın, beynin uyarılma ile bulutlanmış. Geri çekildi, sizi masanın üzerinde çevirip büktü. "Bugün tüm fantezilerini tatmin etmeye niyetliyim bebeğim." Eteğini kaldırırken inledin, gözleri açgözlülükle kıçının üzerinden geçiyordu, eli tekrar üstüne gelmeden önce. "Say, seni pis sürtük." Kıçına şaplak atmaya devam ederken bir "Bir" fısıldadın, küçük sevimli kıçının daha da kırmızılaştığını görünce daha da sertleşen, avucunun etkisiyle titreyen horoz. , Sonunda durdu, elini ağrılı bölgeyi yumuşatarak kırmızı ete öpücükler bastırmak için eğildi. "İyi kız." Seni geri çevirip masasına kaldırdı. Jisung, dudaklarınıza bir öpücük bastı ve hızla dilini içeri kaydırırken iki parmağınızla giyinik kedinizi ovuşturdu. İkiniz dağınık bir şekilde, diller birbirinin etrafında dönen. Ağzına girme şeklinin tadını çıkararak seni okşayarak durdu, geri çekildi, göğsünü aceleyle açmadan önce açlıkla göğsünü taradı, düğmeler fırlattı. Sütyeninizi aşağı çekti, böylece göğüsleriniz dışarı çıkabilsin, yumuşak bir şekilde öptüğü sırada birini eline alarak, ağzına almadan önce meme ucunuza bir şerit yalıyordu. "Yüzünün her tarafına zevk yazmasını sevdim" meme uçlarını emmekten memnun olduktan sonra gömleğini senden tamamen çıkardı. Daha sonra sütyeninizi de çıkardı ve sizi etek ve diz çoraplarınızdan başka hiçbir şeyin içinde bırakmadı. “Küçük bir kız için çok ateşli…” “Efendim, senden sadece dört yaş daha gencim.” “Shhh küçük kız, Benim olanla oynamama izin ver. " Sizi, titreyen kırmızı kıçınıza kıkırdayarak masanın üzerine eğilmiş önceki pozisyonunuza geri getirerek, dedi.
"Bahse girerim bundan hoşlanıyorsundur, değil mi? Her şey tam istediğiniz gibi oldu. O iğrenç düşüncelerinizi yazarken bunun olacağını hiç düşünmediniz, değil mi? " Arka cebine sokmadan önce külotunu indirdi, başını çaresizce salladın, pantolonunun fermuarının sesini duyduğunda amın hiçbir şeyin etrafında kenetlenmedi. Bir dakika sonra, başının sizin girişinize bastırıldığını hissettiniz, sonunda size doğru kayarken memnuniyetle içini çekti. "Tanrım, olacağını düşündüğümden daha sıkısın." O yavaşça sana çarpmaya başladığında inlemekten başka bir şey yapamazdın, sen onun etrafında sıkılırken inledi. Bir yanağını tutmadan önce poponuza bir tokat indirdi ve onu daha derine inebilmek için yaydı. O kitabı geri almak için üzerine eğilirken, yazdığın ahlaksız şeyleri okumaya devam ederken sızlanan bir karmaşaydın. Aşağılama, horozunun tatlı noktanızı tekrar tekrar kötüye kullanma duygusuyla birleştiğinde, orgazm yaklaşımınızı hissettiğinizde kenetlenerek dakikalar içinde kenara yaklaştı."Ne kaltak. Öğretmenin masasının üzerine böyle eğilmeyi seviyorsun, değil mi? Birinin herhangi bir anda içeri girip benim horozum için ne kadar mutlak bir fahişe olduğunu görmesi gibi? ”Sözlerine sızlanıp yükseldiğini hissettin. Onun horoz okşayarak ve senin kedi dudaklar her yerinde meniler. gözyaşlarını hissettim harap orgazm gözlerini delmek, kedi hala umutsuzca beklentiyle zonkluyor. Jisung, sikini pantolonunun içine sokarak uzaklaştı. Doğruldun, sana bir kağıt verdiğinde hayal kırıklığını ifade etmek için arkasını döndün. "Numaram ve adresim. Bu gece görüşürüz aşkım. " Göz kırptı ve seni sınıfta yarı çıplak bırakarak gitti.
Bölüm sonu
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️