Y/N tırnaklarını boyamak isterseBang Chan
Chan gerçek tırnak boyama eylemiyle pek ilgilenmezdi, ama siz sorduğunuzda sizi inkar edemezdi. Bu, esas olarak seni heyecanlandırmayı ne kadar sevdiği yüzündendi. Tırnaklarını kırmızıya boyamanıza ve yoğun yüzünüzü her zaman saf bir hayranlıkla izlemenize izin verirdi. Bir şeye odaklandığında çok tatlıydın
Lee KnowMinho buna katılmaz. Bunun zaman kaybı olduğunu düşünüyor, ama sen onu bir şekilde yapmana izin vermeye ikna edeceksin. Tırnaklarına fildişi bir renk uygulayarak kucağına oturmuş olacaksınız. Ama işin biter bitmez, büyüyen şişkinliğini kasıklarına doğru itmeye başlayacaktı. "Eğlendin, y / n. Şimdi izin ver de seni beyaza boyayım. "
Seo ChangbinO kadar ilgilenmeyen bir başkası, ama sizi memnun etmeyi seviyor, bu yüzden bunu yapmanıza izin verirdi, ama bir şartla - rengin siyah olması gerekir. Yine de sürecin yarısında, ona da yatırım yapacaktı. Bay "Karanlığı seviyorum" yeni tırnaklarına gizlice bayılırdı.
Hwang HyunjinTıpkı Minho gibi, Hyunjin de azgın bir adam, bu yüzden daha eğlenceli aktiviteler yerine bunu neden yapmak istediğini anlayamadı. Sonunda onu yapmana izin vermek için onu zorlayacaksın. Ancak, Minho kadar sabırlı olmazdı ve tüm süreç boyunca size sataşıp el yordamıyla hareket ederdi.
Han JisungAyak parmaklarını boyamasını istediğinde alçakça merak uyandırırdı. Heyecanlı değil, isteksiz de değil. Ayrıca hangi rengi istediğini seçmekte zorlanırdı. Chan gibi o da, konsantrasyonda dudağını ısırmanı izlemeyi severdi. Yine de hareket etmeye devam edecekti ve onu durdurmak için dizini tokatlaman gerekecekti. "Hareket etmeyi kes!" "Ah ... çok tatlısın."
Lee FelixFelix en çok işbirliği yapacak kişi olacaktı. Bunu rahatlatıcı bir aktivite bulacaktı. Tırnaklarının temizlenmesini severdi, bu yüzden ona Fransız manikürü yapardın. Bu onun favorisi gibi görünüyordu, ama bazen (en sevdiğin rengi) de isterdi, çünkü tırnaklarına her baktığında, ona seni hatırlatırdı ... ve o bunu severdi. Yumuşak çocuk.
Kim SeungminÇocuğun saçmalıklarınıza karşı hiç sabrı yok. Yalvarır ve yalvarırdın ama tırnaklarına dokunmana izin vermedi. Bir gece uyurken üzerine süzüldü ve tırnaklarını eline alabileceğin en çirkin yeşil tonunu boyadın. Uyandığında, alaycı bir şekilde seni gıdıkladı.
Yang JeonginSana tamamen güvenen başka bir yumuşak çocuk. Denemeyi severdi ama bu sıradan bir olay olmayacaktı. Bununla birlikte, sizden o andan itibaren tırnaklarınızı boyamasına izin vermenizi isteyecekti, ancak zavallı bebek her denediğinde elini karıştırdı. Söylemeye gerek yok, düşürdü.
Bölüm sonu
Oy sınırı 25
Ben ateez'e de tepki kitabı yazmak istiyorum ama ikisini birden idare edebilir miyim bilmiyorum sizce ne yapmalıyım?Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️