Kıyamet
Part7Gerçekte ne oldu "Hyunjin ... sen lanet olası" Jisung, "Ben hiçbir şey yapmadım" dedi Hyunjin korkmuş ... "ne oldu?" Hyunjin, "Her şeyi kendime saklamamı kolaylaştırıyorum" diye kekeledi Jisung, Hyunjin'e doğru hareket ederek kıkırdadı.
"Ne yapıyorsun Jisung? Bu sana hiç benzemiyor. Ben senin arkadaşınım!" Bağırdı. Jisung, Hyunjin'i Minho'ya doğru ittiğinde "Artık değil" dedi ve Minho ona saldırmaya başladı. Hyunjin ismini haykırmaya başladı.
Jisung sana koştu ve ne olduğunu anlattı. Ama Hyunjin'i kurtarmaya geldiğinde ... o çoktan çizildi, ama kaçmayı başardı.
"Onu çok sevdim" dediğinde ağlıyordun, daha da çok ağlıyordun. Sonra Jisung'u vurdu ... ne yaptığını anladı ... ve hemen pişman oldu."Y-y / n ..." Jisung dedi.
"Jinnie .. lütfen gitme .. Seni kaybedemem" Başını göğsüne koyarken ona sürünerek dedin. Onun elini tuttun ve öptün. Yumuşak dolgun dudaklarını öptün. "E / n .... Seni seviyorum" dedi yüzüne uzanıp yanağını okşayarak.
"Jinnie söz veriyorum, Seungmin bunu tersine çevirecek ve birlikte olabiliriz" dedin onu tekrar öpüyorsun. Onu bırakamazdın, istemedin. "Y / n .. hamilesin"
Hyunjin dedi ki ...
"testi gördün mü?"" Bakmadım "" nasıl bilmezdin? "" Biliyordum ... Söylediğin hiçbir şeyi söylemedim." "Ben-benim mi?" O sordu. "Evet .. Çok üzgünüm" Jisung, Hyunjin'in bedenini kollarında tutarak ne kadar üzüldüğünü gördü. "Cehennem, hatamı sikeyim" ,dedi. "Ne-ne?" Sen sordun...
"Hyunjin'i Minho'ya ittim, bu yüzden
Minho ona saldırırdı ... hepsi seni kendi kendime istediğim için "" NE KÖTÜSÜN? Seni sevdiğime ve sana güvenmediğime inanamıyorum "Ona öfke ve üzüntüyle bağırdın.Silahı çektin
sayaç ... ve sonra bir silah sesi dairede yankılandı. "Cehenneme git orospu" Gözyaşlarını silerek dedin.
"Onu çok sevdim" dediğinde ağlıyordun, daha da çok ağlıyordun. Sonra Jisung'u vurdu ... ne yaptığını anladı ... ve hemen pişman oldu. Hyunjin, "Y-y / n ..." dedi
Jisung'un vücudunun kanamasını izlerken. Yardım etmen için yalvardı. Kendini kötü hissettin ... ama onu sevemezdin, seni böyle incittiğin için değil. " Y / N... güçsüzleşiyorum"
"Bekle bunu düzelteceğim" dedin endişeyle. Hiçbir şeyin daha fazla yayılmayacağını umarak, bir bandaj aldınız ve kolunu bandajladınız.
Yarasını temizlemeye başladın. "Seni çok seviyorum" dedi güzelliğine hayranlıkla. Ona yardım etmeye odaklanarak "Ben de seni seviyorum" dedin.
Bitirdin ve ona baktın, bayıldı. Bileğini tuttun ve nabzını hissettin. "Yaşıyor..."
içini çektin.
"Ne oldu?" Seungmin dışarı çıkarken dedi. "Jisung, saldırıya uğraması için Hyunjin'i Minho'ya itti ... ve ben onu vurdum" Seungmin, Jisung'a baktı.
"Vay be ...ben.." Seungmin, Jisung'un yarı cansız bedenine bakarken kelimeler oluşturamadı. "Pekala, onu zombilere yedireceğim o zaman" Seungmin, Jisung'u koridora sürüklerken omuzlarını silkti ve onu orada bıraktı.
"Jisung'u öldürdüğüm için pişmanım ... ama buna ihtiyaç duydum. Beni çok fazla incitti ve onu asla affedemedim" dedin aşağı bakıp Hyunjin'e sarıldı.
"Zor olduğunu biliyorum ... Onu sevdiğini biliyorum, ama ... devam etmelisin" dediğini duydun ... o Chan'dı.
"Kendime engel olamadım" dedin tekrar ağlamaya başladın, başını Hyunjin'in göğsüne koyarak göğsünün yükseldiğini hissettin. Felix'in "En azından onu kurtardın" dediğini duydun. Hyun jin'e bakarak "Evet ..." dedin.
Sen ve Seungmin onu kaldırıp kanepeye yatırdınız. Bu, onun yanında yatabilirsin, zombiye dönüşüp dönüşmediğini umursamadan.
*Sonraki sabah*
İki uzun, güçlü kolun etrafına dolanmış olduğu hissiyle uyandın, "Günaydın güzellik" Hyunjin gülümseyerek dedi "İYİ OLDUN !!". Ona sıkıca sarılırken bağırdın. "Evet. Evet öyleyim" dedi
kıkırdama
"Y / n, ben sadecedümdüz seninle "" devam et, dinliyorum "dedin gülümseyerek" Benim kız arkadaşım olur musun? "dedi gözlerin genişledikçe" Ben- "tek söyleyebileceğin şeydi.
"Şimdi cevap vermek zorunda değilsin" dedi, tutuşu zayıflayarak. "Hayır hayır .. Ben sadece ..." dudaklarına baktın ... sonra onu öptün ve o hemen karşılık verdi.
"Evet. Jinnie yapacağım" dedin, gülümsedi ve başını öptü. "Evet dediğin için ne kadar mutlu olduğumu bilmiyorsun" dedi.
Jeongin anınızı bölerek, "Yeterince sevgili serseri boku. Seungmin andidote ile neredeyse bitti" dedi. "GERÇEKTEN? BÖYLE BUNLARI GERİ GETİREBİLİR MİYİZ?" "Umarım" sordun
Sonra aniden kapı açıldı. "Jisung ??"
_____________
Bölüm sonu
Arkadaşlae günde iki bölüm atarım dedim fakat atamıyorum. Şu sıralar cidden yoğunum projeler, dersler, dershane ve yaklaşan bir sınavım var. Yani bir bölümü zor çeviriyorum ve galiba bu seriyi bitirip ara vereceğim. Merak etmeyin geri dönerim çok dayanamam. Umarım beni anlayışla karşılarsınız
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️