"Kıyamet"
Part 3"Ben yaptım ama bu değil" dedin, bu da çocukların gözlerinin istemeden açılmasına neden oldu. Seni Jisung'un önünde görmek. Üyeler nefesini tuttu ... Chan kalbinin çöktüğünü hissetti.Seni yıllardır seviyor ve sana daha önce söylemediğinden pişmanlık duyuyor "Öyle değil dedim, aslında daha çok kişi var" kızararak dedin "Kim?" dedi Jisung, "göreceksin. Sadece gözlerini kapat" diye söyledin, tekrar gözlerini kapattılar ve sen sonraki üyeye geçtin. Onu öptün ve o hemen geri öptü. Kollarınızı onun boynuna, onun eli beline dolaşırken, yavaşça kucağına oturmak için hareket ettiniz. Diğerleri daha sonra gözlerini açtı.Hyunjin, seni görünce gözyaşı dökmeye başladı ve Chan "İkiniz çok tatlısınız" öpücüğü Chan gülümsedi. Kırmadan ve söylemeden önce "Seni Jisung'da gördüğümde kalbim çöktü, ama ... bana olan hislerini bilerek, sana söylemem gereken bir şey var" "oo00o ~ FENA OLUYOR" dedi Felix. "Y / n, seni seviyorum" sözlerine gülümsedin. "Seni de seviyorum Channie. Tüm kalbimle ve tabii ki Jisung da ama-" Jisung o zaman seni kesti "Hyung, onu al. Hak ediyorsun "Chan, Jisung'a gülümsedi ve başını salladı," Şu an için doğru zaman olup olmadığını bilmiyorum, ama bir düşünelim "Ayağa kalkmadan önce dudaklarını bir kez daha gagalayarak başını salladın ve kabul ettin. "Öyleyse devam edecek miyiz?" Kıkırdayarak sordun. "Bence hepimiz yatmalıyız"
(şimdi gece vakti) Changbin, herkes aynı fikirde.Grubun ikizleri olduğunuz için Jisung ile yatmak zorundaydınız. (aynı doğum günü) Böylece herkes odalarına gitti. Jisung arkandan takip ediyor. Sonra aniden kıçınızda bir el hissettiniz. "Ji-" Sen dudakları tarafından kesilerek dedin. Tekrar kıçını tuttu ve sertçe sıktı, "Seni istiyorum y / n. Chan'la çıkmadan önce, yani hile değil" "Seni de istiyorum Ji" dedin, hafif tonlu gövdesini ortaya çıkararak gömleğini yırtıp çıkarırken.Gömleğini çıkardın ve seni yatağa itti. Seni öpmek ve göğüslerinle oynamak için. "O kadar ateşlisin ki" "mm Ji daha ateşlisin" terlerini çekiştirmek için terlerini kaldıracağını söyledin ve o yaptı(?).Boksörlerinin içinden çıktığını gördün, seni daha da azdırdı. Ayrıca altlarınızı ve sütyeninizi de çıkardınız, çünkü neden olmasın? Jisung derin bir sesle, "Göğüslerin mükemmel prenses, geri kalanınız gibi çok güzel" dedi ve sizi utandırarak. Tekrar senin üzerine geldi, göğüslerinle oynadı, gövdenize izler bıraktı, onları külotunuzun eteklerine kadar takip etti. Parıldayan göbeğinize hayran kalarak onları dişleriyle sizden çekti. "Çok güzel, tadı da lezzetli olduğundan eminim" "Sadece yap Ji, lütfen" diye yalvardın. "Pekala prenses, bunu yapmak istediğine emin misin?" Tatlı ve nazik bir sesle sordu, "Daha emin olamadım" ona gülümsedin. "Pekala bebeğim, biraz acıtabilir ama nazik olacağım "(Yalanlar) Sert aletini dışarı fırlatırken boksörlerini çıkardı. Ağzın sulandığında" Siktir ateşlisin "dedin ve ıslandın. Kendini seninle hizaladı içeri girdi ve yavaşça kendini içine itti. Sessiz bir sızlanma bıraktın, duvarlarının gerildiğini hissettin "Sen çok büyüksün" dedin, geri tutarak inliyor "ve çok gerginsin"Yakında tamamen senin içindeydi, yavaşça içeri girip çıkmadan önce birkaç saniye bekledi. "Jisung daha hızlı gidebilirsin, acıtmaz." "emin misin? incinmeni istemiyorum" sen başını salladın ve o sırıttı.
Aniden kendini dışarı çıkardı, hemen geri çarptı ve dudaklarından bir zevk çığlığına neden oldu. Hızla itildi, gözleriniz geriye doğru kayarken size büyük bir zevk veriyordu. "Bundan hoşlandın mı seni küçük sürtük? Huh? Babanın büyük yarrağının sıkı küçük amını mahvetmesini seviyorsun, değil mi?" "E-evet b-baba ahh" diye inledin. Şu anki halinize gülümsedi. G noktanıza dokunmadan ve çığlık atmadan önce, tüm üyeleri uyandırmak yeterli. "Jisung orada sikeyim, ahh-" Sen inledin ve Jisung sırtın kavisliyken ve dizlerin uyuşurken, gözlerin tamamen başının arkasına kayarken o belirli noktayı parçalamaya başladı.Yakında Jisungs aletinin içinde seğirdiğini ve midende bir düğüm olduğunu hissettin, "J-ji, ben g-geliyoru..m" Çarşafları kabaca kavrarken inledin. "Ben de prenses, biraz daha bekle" dedi, hamleleri özensiz ama daha sertleşti. Kısa süre sonra ikiniz de yüksek sesle inlediniz, siz onun aletinin üstüne çıktınız ve o senin içine girdi. Senin yanına çekildi ve uyuşmuş vücudunu ona yaklaştırarak dinlendi. "Seni çok seviyorum y / n. Seni benim yapmak için her şeyi yaparım, ama Chan'ı istiyorsan o zaman onun peşinden git"
"Aslında Chan ile çıkmak istemiyorum"Bölüm sonu
Nasıl Chan'ı istemez!?
Ayrıca dayanamadım ve attım bölüm umarım beğenirsiniz 😘Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️