Kıyamet
Part6"Eğer bir katilseniz ... sadece beni öldürün" dediniz, "Neden sevdiğim birini öldüreyim?" Arkanızdan bir ses söyledi .. "Ch-chan?" "Selam tatlım" Döndün ... hiçbir şey yoktu, kimse yoktu. Ama onun varlığını hissettin.
"Hayal mi kuruyorum?" "Hayır, değilsin. Beni göremiyor musun?" Sana endişeyle sordu "Hayır Chan öldün .." aşağıya bakarak "Belki de bu bizim bağlantımız, varlığımı hissedebiliyor musun?" Dedin. "Evet ... burada olduğunu söyleyebilirim ... ama seni göremiyorum"
"Ben de seni özledim Channie" dedin, sonunda gözyaşlarının akmasına izin verdin. "Seni çok seviyorum y / n" dedi ve sana sarıldı, sen de kucakladın. Ağladın Onu hissedebiliyordun, o da seni hissedebiliyordu. Oradaydı ama hayatta değildi.
"Ben de seni seviyorum Channie" dedin kapı tekrar açmadan önce. Bu sefer Jisung'du. "Ji, naber?" Kalkmak istedin. "Bu Felix ... acele et aşağı inmelisin" diye bağırdı Jisung, siz takip ederken aşağı koşarak
"Chan haydi!" Onun varlığını bir kez daha hissettiğinde, karşılık verdin. Alt kata koştun ve kapıdan içeri fırladın, Felix'in kanepede acıyla inleyerek yattığını gördün "Ne oldu? Lix sen iyi misin?"
"Hyunjin, bir zombiyi vurmaya çalışıyordu ve onun aptal silahı Felix'i vurdu. Nasıl yardım edeceğini bilen tek kişi sensin" dedi Jisung, Hyun jin'e ölümcül bir bakış attı.
"Oh ... AMAN TANRIM" Felix'e yaklaşırken bağırdın. "İyiyim, söz veriyorum, endişelenmene gerek yok" "Hayır Felix, eğer hemen uygun yardım almazsan kan kaybından öleceksin Görünüşe göre Hyunjin brakiyal arterinin yakınında vurulmuş. Her an ölebilirsin"
İlk yardım çantasını almak için koşarken söyledin. Felix'e aceleyle yanıt vermediğin için Seungmin, "Tanrıya şükür hemşire olarak çalıştın" dedi. Kanamayı yavaşlatmak için pazı çevresine sıkıca bir bandaj sardınız.
Bitirdikten sonra, Felix'i yatağına yatırdın ve bir şey fark ettin, "Bu Lixie nedir?" "Ah, ben bir zombi tarafından çizildim" diye soruyorsun. Endişeli, "Hayır, sadece başıboş bir kedi" dedi ve sen rahat bir nefes aldın.
"iyi" diyorsun, alnını öpüp kapıya yürürken, ayrılmadan önce hızlı bir veda ederek. Felix utanç verici bir karmaşaydı. Bir süredir sana aşıktı ... bunu söyleyemeyecek kadar korkak.
Panzehir üzerinde çalışırken Seungmin ile odasında tanıştın, "Hey Minnie" kollarını boynuna dolayarak dedin. "Selam" dedi sana hiç aldırış etmedi. Kıkırdadınız "Odaklandığınızda sevimli görünüyorsunuz" Yanağını ezerek dediniz ve kızardığını fark ettiniz.
"Kızardın" alay ettin, "evet evet kapa çeneni. Sadece. Bana sevimli dedin, hepsi bu" Sana baktığında ona da hayran kaldın. "Ne kadar yakışıklı olduğunu hiç fark etmedim, Seungmin" dedin gülümseyerek, "Ne kadar güzel olduğunu her zaman biliyordum" diye mırıldandı. "Hm?" diye sordun "oh h-hiçbir şey"
"Bu kekemelik farklı olmak için yalvarıyor, ama tamam. İyi eğlenceler!" Kanepede ramen yiyip televizyon seyreden Jisung'la karşılaşmak için dışarı çıktın. "Hey / n" Heyecanla dedi, "Hey Ji" yanına oturup ona sarılarak söyledin. "Hey.. bir şey sorabilir miyim?" "Evet, tabii ki" "peki ben..uhm y- yapacağız-sen-" dedi
"MİLLET FELIX DE BİR SORUN VAR GİBİ" Hyunjin, Jisung'un sözünü kesti.
Hepiniz Felix odasına koştunuz ve yine acı çektiğini gördünüz. Çiziği daha da kötüleşmişti. "Felix ... o kedinin SADECE bir kedi olduğuna emin misin?" Sen sordun. "Evet, eminim, zombi ya da başka bir şeye benzemiyordu." İç çektin, "tamam. Sorun ne?"
"Kolum çok acıyor" dedi. Hyunjin, "Minho'yu kontrol edeceğim" dedi. Hyunjin'in ardından ayrılan Jisung, "Banyoya gitmem gerekiyor" dedi.
Felix'e yardım ederken yüksek bir çığlık duydun ve Jisung koşarak kapıdan içeri girdi. "Y / N YARDIM, MINHO HYUNJIN'E SALDIRDI" diye bağırdı ve sen banyoya koşarak çıldırmaya başladın. Minho'nun Hyunjin'e saldırdığını gördün, "çok geç" dedin ağlarken ..
"Çok üzgünüm, y / n ... Daha önce bir şey yapmalıydım" ama ne sen
bilmiyordun..gerçekti ...
______________
Bölüm sonu
Dün bölüm atamayacak kadar yorgundum kusura bakmayın geç geldi
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️