Kıyamet
Part 8Aniden kapı açıldı, Jisung ... bir şekilde ... canlıydı. "Jisung?" Gözlerin sulanmış dedin. "Y / n .. Bunu kastetmediğini biliyorum. Bu yüzden seni affedeceğim." "Ji, tırmalandın!" Ona bağırdın.
"Çizik mi? Hayatta olduğum için mutlu değil misin?" Kıkırdayarak dedi, "h-hayır ben sadece ... ölmüş olmalısın" dedin. Hyunjin, yaklaşan olaylar için endişelenerek sana daha sıkı sarılmaya başladı.
Jisungs'un sesi daha da derinleştiğinde ve gözleri kıpkırmızı kesilirken aniden ürktünüz. "Ölülerin kralıysam ölemem ... bu artık mantıklı değil mi kedi yavrusu?" Çığlık attın ve Jisung sert bir hava dalgasıyla dışarı itildi ve kapı çarptı.
"Ne ... cehennem ... Hyunjin seni yakın tutarken ağır bir şekilde nefes alarak söyledin." Ş...şeytan "Hyunjin," Öyleyse kim onu dışarı attı? "" Bir melek ..."Seungmin cevap verdi. "Bu melek kim?" Diye soruyorsunuz.
"Ben" Bir ses çoktanınabilir biri de. Birdenbire, parlak, güzel, soluk ve melek gibi bir adam belirdi. "Hyung" Hyunjin dedi, "Chan .." dedin. Saniyeler sonra dedin.
"Merhaba y / n, Seungmin ve Hyunjin" dedi yumuşak bir sesle. "Ne-sen-sen" diye soruyorsun .. biraz dehşet içinde, "Meleğin, y / n" diye cevapladı, omzuna elini koymadan önce yaklaşarak veseni kucaklıyarak.
"Seni özledim" dedin kucaklaşarak, "Ben de seni özledim" dedi. Chan sarılmayı kırdı ve "Merak etme seni korumam gerekiyor" dedi bir gülümsemeyle, "Merak etmeyeceğim" dedin. Gülümsedin ve Hyunjin'e geri döndün.
Seni öptü ve "Ben de seni korumak için elimden gelenin en iyisini yapacağım" dedi ve Chan şaşırmış görünüyor, "Siz şimdi mi çıkıyorsunuz?" "Evet" dedin ve Hyunjin senin yanağından öptü "ve biz daha mutlu olamazdık" Chan gülümsedi ve "Mutlu olduğun sürece, bu muhteşem" dedi.
Senin adına mutlu görünüyordu. Bu ikinizi de mutlu etti.
"Bir sorunumuz var arkadaşlar" Seungmin dedi, "Bu nedir?".
Hyunjin endişeyle ayağa kalktığını söyledi. Sen takip et. Seungmin, "Jeongin, hastalandı" dedi ve sizi Jeongin'in odasına götürdü. Yatakta yatıyordu.
Jeogin'in midesini tutarak acı içinde inlediğini gördün. "Innie iyi misin?" Sen sordun. "Hayır .. midem beni öldürüyor" dedi ve aniden sert bir şekilde öksürmeye başladı. Yatağının üzerine eğildi ve çöp tenekesine kan dökmeye başladı.
"Aman tanrım" dedin, "evet ... saat geçtikçe kötüleşiyor" Seungmin dedi. Jeongin'in yanına oturmaya gittin ve midesini ovuşturdun, "Sana yardım etmek için yapabileceğim bir şey var mı?" Yumuşak, sevecen bir şekilde sordun.
"Hayır iyi olacağım, ama teşekkürler y/n" dedi ve sana sarıldı, sen onun yanağını öptün. Döndüğünüzde, net bir kızgın ifadeyle Hyunjin'i gördünüz. Kıskandığını biliyordun, bu yüzden onu odadan çıkardın.
"Bebeğim, kıskanma. Tamamen seninim, bunu biliyorsun. Tamam mı?" Ona güvence verdin, "Biliyorum ... bu sadece ... seni kaybedemem" dedi yere bakarak "ve beni asla kaybetmeyeceksin. Seni seviyorum" dedin gülümseyerek.
"Ben de seni seviyorum" diye cevapladı ve seni usulca öptü. Yakında öpücük sertleşti ve muhtaç oldu. Ayağa fırladın ve bacaklarını beline sardın, ellerin uzun sarı buklelerinde dolaştı. Onları biraz çekiştiriyorsun ve ondan yumuşak bir inilti kazandın.
Kıçına vurdu ve seni yatak odasına getirdi, yatağa attı. Hyunjin'in sadece boksörlerine girene kadar soyunmasını izlerken, karnınızın alt kısmının ısındığını ve amınızın daha ıslandığını hissedebiliyordunuz.
Gözleriniz yavaş yavaş onun çıkıntısına doğru kayarken, iyi yapılmış gövdesine baktınız. Seni daha çok heyecanlandırdığını görünce, "Seni istiyorum daddy" dedin masum bir sesle. "O zaman bana sahip olabilirsin prenses" dedi sırıtarak.
Üstüne geldi ve yavaşça dudaklarını senin dudaklarına koydu. Öpücük tutkulu ve sevgi doluydu ama yine de kaba ve muhtaçtı. Çıplak vücudunuza hayran kalarak elbiselerini tamamen çıkardı.
"Çok güzel" dedi meme uçlarını emmeye ve klitorisini ovmaya başladığında. "H-hyun jin-" inledin. "Beğendin mi bebeğim?" Diye sordu, sen cevap olarak mırıldandın. "İyi" dedi sırıtarak.
Yavaşça aşağı indi, yüzü zonklayan sırılsıklam göbeğine ulaştı, izin için sana baktı ve başını salladın. Yavaşça kedi dudaklarında yumuşak öpücükler bırakmaya başladı ve klit seni nefessiz bıraktı.
Klitini yavaşça yaladı, sana alay ederek, "Daddy lütfen alay etmeyi kes" yalvardın, "tamam iyi" dedi seni son yemeğiymiş gibi yemeye başladı. Bacakların titremeye başladığında inleyen bir karmaşaydın, sonra o durdu.
"Neden durdun?" "Sadece çünkü" kıkırdadı. Sonra onun saçını tuttun ve yüzünü amına doğru ittin, baskın bir tonla "başladığını bitir Hwang" dedin.
"Evet anne" Seni eskisinden daha iyi yemeye başladığında güldü, "Hyunjin sikeyim geliyorum" "Ağzıma boşal anne" dedi ve bununla geldin. Her son parçasını yaladı ve dudaklarını yaladı, "çok tatlısın" Gülümsedi ve kızardın.
Daha sonra boksörlerini çıkardı, büyük damarlı horozunu ortaya çıkardı, "hatırladığımdan daha büyüksün" ona bakarken dedin, "iyi bak çünkü yakında hissedeceksin" dedi ve yaptığı gibi. kendini senin içine itti.
Onun siki duvarlarınızı gererken yüksek sesle inlediniz ve o hızla vurmaya başladı. G-noktanıza çarptı ve neredeyse anında çığlık atmanıza neden oldu, "Hyunjin sikeyim orada" diye inledin, daha hızlı sırıttı ve dövdü. Seni çığlık atarak bıraktı.
Ağzından çıkan tüm çığlıklardan boğazının ağrıyacağını biliyordun. Eğildi ve meme uçlarınızı emdi, size daha da fazla zevk verdi. Kısa süre sonra midenizde bir düğüm oluştuğunu hissettiniz.
Duvarlarınız sikinin etrafına sıkılmaya başladı, "Siktir et bebeğim" dedi horozu içinizde seğirirken, duvarlarınız bu sefer daha sıkı sıkıştı. "Siktir bebeğim ben sağladım" dedi, senin içinde serbest bırakılırken ve sen de geldikten kısa bir süre sonra.
Yanına uzanırken "Bu harikaydı" diye içini çektin. "Biliyorum" dedi ve seni öptü. İkiniz de örtülerin altına girdiniz ve sarılmaya başladınız. Birdenbire ... Felix yürüdü ...
"Beyler .. Jeongin.. o .. o öldü"
_____________
Bölüm sonu
Ara vereceğim dedim fakat karar değiştirdim. Artık sadece her gün bölüm atmayacağım zaman buldukça atacağım umarım anlarsınız beni 🛐
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️