Kıyamet
Part 10Chan daireye geldiğinde Seungmin, Felix ve Minho ile konuşurken sen ve Hyunjin birbirlerine sarılıyordunuz ... "Bir sorunumuz var, büyük bir sorun var ..." dedi.
"nedir bu?" Minho sordu, "Oh Minho! Seungmin seni geri getirdi !! Ama-" Chan, kapının aniden açılmasıyla yarıda kesildi.
"Jisung, lütfen bizi yalnız bırakır mısın?" "Bakın çocuklar ... Y / n Üzgünüm, Hyunjin özür dilerim .. Seni çok sahipleniyorum y / n, seçtiğin kişiyle olmana izin vermeliydim. sen onu seçtin ve buna saygı duyuyorum. Lütfen bana bir şans daha ver "diye yalvardı
"Bir iblise İkinci bir şans?" Alaycı bir şekilde sordun ve başını salladı.
Size yalvaran köpek yavrusu gözleriyle baktı, söyledikleri konusunda çok ciddi görünüyordu. İçini çektin, "tamam. Güzel Jisung, geri gelebilirsin. Kimseyi incitmediğin sürece" Heyecanla başını salladı ve sana sarıldı.
Hyunjin ona ölümcül bir bakışla baktı, "o-oh ö-özür dilerim" dedi Jisung, "hayır Sungie sorun değil. Buraya gel" Hyunjin'e "onu rahat bırak" diyerek onu kucaklayarak dedin. Sadece gözlerini devirdi.
"Seni çok özledim y / n, hepinizi, Hyunjin çok üzgünüm. Ne düşündüğümü bilmiyordum" Hyunjin başını salladı, "Tamam Ji, geri dönmene sevindik" sen ona daha sıkı sarıldın.
Ona olan sevginiz yavaş yavaş vücudunuza yayılıyordu. Onunla savaşmaya çalıştın, ama o senin için her şeydi. Yine de ... Hyunjin de öyleydi. Kalbinin kırıldığını hissettin ve sarılmadan uzaklaştın.
"y / n bir sorun mu var?" Jisung sordu, "evet ... um ... Chan, benim odam ... şimdi" Chan başını salladı ve sizi odanıza doğru takip etti. "Her şey yolunda mı?" Rahatlatıcı bir ses tonuyla sordu.
"Hayır .." Hıçkırmaya başladığını söyledin, Chan hızlıca seni kucağına çekerek tepki verdi. "Hey melek, sorun değil. Bunun hakkında konuşmak ister misin?" Güven verici bir şekilde söyledi. Başını salladın
Aşk hayatınızın ne kadar karmaşık olduğunu açıklamaya başladınız. Sonra Chan dedi ki "Jisung seni daha önce incitti. Onu affedebilirsin, ama ne yaptığını hiç unutma. İçgüdülerine kulak ver. Seni kim daha rahat hissettiriyor? Kim sevildiğini hissettiriyor?" O sordu
"Hyunjin" diye cevapladınız, "İçindeki sesin gitmeyi söylediği kişi mi?" Chan sırtınızı ovuşturmak istedi. "Evet .." dedin. "O zaman onunla kal" dedi Chan ve başının üstünü nazikçe öptü. "Teşekkürler Chris .." ona sıkıca sarılarak dedin ve o karşılık verdi.
"Çocuklar ... Sanırım diğerlerine panzehir vermeye devam etmeye hazırız" Seungmin kapınızı hafifçe vurarak dedi. "Bir saniye içinde çıkacağız" dedi Chan.
Sen ve Chan daha sonra Jeongin'in metal bir sandalyeye bağlandığını görmek için odadan çıktınız. "Hazır mısınız?" Diye sordu Seungmin, siz dahil herkes başını salladı. "Panzehir gitmeye başladığında biraz hareket edecek
vücudu boyunca. Bu yüzden "Seungmin dikkat et" dedin
başını salladı. Seungmin iğneyi Jeongin'in boynuna soktu ve onun kükremesine neden oldu. Seungmin, panzehiri yavaşça Jeongin'in boynuna enjekte etti ve ağzından bir tıslama çıkmasına neden oldu, Seungmin bitirdi ve hızla geri çekildi.
Hepiniz Jeongin'i gibi izlediniz
özgür olmak için savaşıyor ve sürekli hırlıyor. Seungmin, "Vücudunun her santimini geçmek biraz zaman alabilir" dedi. Sonra Jeongin, uzuvlarının dönmeye başladığını gördüğünüzde aşırı yüksek bir homurtu çıkardı. ten rengi beyaz.
Çok geçmeden vücudunun daha fazlası insana benzemeye başladı, Tamamen insana dönmeden önce başını geriye eğdi ve bir kez daha homurdandı, Minho ayağa kalktı ve onu hafifçe sallayarak yavaşça Jeongin'in vücuduna doğru süzüldü "Jeongin ... tamam mı? " Fısıldadı.
Aniden Jeongin başını kaldırıp Minho'ya baktı, "ha?" "İyi misin dedim" diye sordu. Jeongin başını salladı. Hepiniz rahat bir nefes aldınız. "Ne oldu?" O sordu, "çok şey... hadi şunu söyleyelim" diye cevapladı Felix.
"Peki ... sırada kim var?" Chan sordu, "Changbin" Seungmin yanıtladı. "Tamam, nerede o?" "Diğer zombilerle birlikte koridorda olmalı" diye sordun, Seungmin dışarı dikizleyerek. "Um ... çocuklar" "ne?" Sen sordun ... "Ben..um" "Seungmin söyle
__________
Bölüm sonu
Bundan sonra oy sınırı koyuyorum şimdilik 15 ile başlayalım
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️