Kıyamet
Part 12Seungmin, Chan'ı bir sonraki hayata döndürmeyi tartışıyordu ... Changbin, Chan'taki endişeli ifadeyi fark ettiğinde "Hyung, sorun ne?" Changbin sordu.
"Ben ... Beni geri getirebileceğini sanmıyorum" Chan dedi. "Ne demek istiyorsun?" Sen sordun. "Bilmiyorum ... Sadece işe yaramayacakmış gibi hissediyorum" dedi Chan hayal kırıklığına uğramış bir ses tonuyla.
"Pekala, denemeye değer" dedi Seungmin, "tamam .. iyi" Chan kabul etti. Sungmin Chan'a doğru yürüdü ve elini Chan'ın omzuna koydu. "Her şey yoluna girecek, söz veriyorum" dedi Seungmin.
İğneyi yavaşça Chan'ın koluna soktu, bu da onu biraz tıslattı. Sonra Seungmin, Chan'ın koluna panzehir enjekte etti, "Biraz zaman alabilir, bu yüzden şimdilik dinlenin" dedi Seungmin.
"Pekala" diye yanıtladı Chan, kanepede oturarak. Kısa süre sonra çok uykulu hissetmeye başladı. Sonra uyuyakaldı. "Beyler siz gidin, ben onunla kalacağım" dediniz. Hepsi başlarını salladılar ve kendi işlerini yapmaya gittiler.
*2 saat sonra*
Chan başını ovuşturarak uyandı. "Ne oldu?" "Seungmin sana panzehiri geri dönüp gelmeyeceğini görmen için verdi" diye sordu. "Oh tamam"
"Çocukları alacağım, kıpırdama" dedin ve başını salladı. "Beyler, o uyandı, dışarı çıkın" dediniz ve kısa bir süre sonra odalarına kapatılmış 7 çocuk çıktı. "Bebeğim uyandı mı?" Hyunjin sordu.
Başını salladın, "evet, hadi" dedin ve ona götürdün." Merhaba hyung "Jeongin, Chan'ın omzunu okşayarak" Merhaba Innie, merhaba arkadaşlar "Gözlerini biraz ovuşturarak dedi." Nasıl hissediyorsun? "Felix sordu. "Ben iyiyim, sadece biraz başım ağrıyor" diye cevapladı Chan.
"Hyung, su ister misin?" Diye sordu Changbin ve Chan başını salladı. Changbin mutfağa gitti ve Chan sana ve Seungmin'e baktı, "Yeniden yaşıyorum, değil mi?" O sordu...
Seungmin, siz de dahil olmak üzere diğerleri de şaşırdı. "Evet, Channie ... işe yaradı," Onu kucaklarken söyledin, "Yeniden insansın Hyung" Seungmin de ona sarılırken dedi.
Changbin, herkesin Chan'a sarıldığını görmek için suyla geri geldi, "Chan, lütfen iç. Daha iyi hissedeceksin" dedi Changbin bardağı Chan'a verirken, "Teşekkürler" dedi, Changbin bir gülümsemeyle başını salladı.
Chan suyu içti, sonra bir şey düşündü "Eee .. şimdi ne yapacağız?" O sordu, "Gerçekten bilmiyorum" dedi Seungmin. "Başka kurtulan var mı merak ediyorum." Jisung dedi. "Olmalı" diye yanıtladı Minho. "Şüpheli" Hyunjin dedi.
"Dışarıya bakacak mıyız?" Diye dordunuz. Hyunjin, "Seungmin'in panzehirden daha fazlasını yaratmasını ve gördüğümüz her zombiye enjekte etmesini sağlayabiliriz" diye yanıtladı
"Bu kulağa kötü bir fikir gibi gelmiyor" Jeongin dedi, "Sanırım bu işe yarayabilir" diye yanıtladı Seungmin. "Gidip bakalım ne kadar kaldı" dedi odadan çıkarak. "Peki şimdi ne olacak?" Sen sordun. Minho "ipucu yok" dedi.
"Benimle birlikte hayatta kalanları aramaya gideceğim?" Jisung, diye sordu "Gideceğim!" . Minho dedi ve Changbin kabul etti. Böylece aramaya çıktılar.
*6 saat sonra*
Geri geldiler ve Seungmin'de panzehirden daha fazlası hazırdı, siz ve Hyunjin uyurken, Chan ve Jeongin bir masa oyunu oynuyorlardı ve Felix yemek yapıyordu.
"Biz döndük!" Jisung bağırdı. Felix mutfaktan "Pinner neredeyse hazır" diye bağırdı,
"CHECKMATE" Jeongin bağırdı. Hyunjin onlara "BAĞIRMAYI KESECEK MİSİNİZ Y/N VE BEN UYMAYA ÇALIŞIYORUZ" diye bağırdı. "Ooooo ~ muhabbet kuşları" Jisung alay etti. "Kapamak çeneni Sung" dedin,
Minho gülerek "Sadece bu gece bilgiyi birbirinizden mahvettiğinizde çok yüksek sesle konuşma." Dedi. "OLMAYACAK." Hyunjin karşılık verdi. "Bu kötü bir fikir gibi gelmiyor bebeğim" göz kırptın, "Biliyorum ... belki de onları kızdırmak için çok sesli olmalıyız"
Hyunjin güldü. "Ama şimdilik sadece uyuyalım" dedin. "Mmm iyi fikir prenses" dedi hyun jin, seni kucaklayıp öptü.
İkiniz de çığlık sesleri ile uyandınız. Sen ve Hyunjin oturma odasına koştunuz. "NE YAPIYORSUNUZ?" Hyunjin onlara bağırdı, "Bir çığlık atma yarışması düzenliyoruz" Jeongin dedi.
"Jisung, Felix ve Jeongin kimin en yüksek sesle çığlık atabileceğini görmeye çalışıyorlar" Seungmin dedi "Aptallar" dediniz başınızı sallayarak. Hepsi güldü. Sonra kapı çalındı. "Buradaki herkes ... peki bu kim?" Diye sordu Felix biraz korkmuş bir ses tonuyla.
"Bilmiyorum ... ama açacağım" dedi Chan kalkarken. Kapıyı dikkatlice açtı. "Sen kimsin?" Chan sordu, "Açıklayacağım, içeri girebilir miyim?" diye sordu Adam, sesini hemen tanıdınız.
"Elbette içeri girin" dedi Chan, kapıyı ona açarak. "Yani sen kimsin?" Hyunjin sordu. "Benim adım Joshua" ona bakmadın. "Y / n bebeğim iyi misin?" Hyunjin sordu. Joshua'ya bakarak "hayır" dedin .. "sorun ne?"
Chan sordu .... sonra Joshua konuştu ...
___________
Bölüm sonu
Oy sınırı 18
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️