Sugar daddy
Lee Felix
Felix seni masasının üzerine iterek, "Tam bir kaltaksın", diye kıkırdadı. "Bu masada seni sikmeme izin vereceğine inanamıyorum, burada biri kapıyı açsa bile görebilir."
"Kilitlediğini sanıyordum!" ona nefesini tuttun.
"Şimdi bunun eğlencesi nerede olabilir?" Diye sordu Felix, dar elbisenin altına başparmağını sıkıştırarak onu beline doladı. Altında hiçbir şey giymediğini görünce gözleri büyüdü. Çenenizi tutarak sana baktı.
"Sen gerçekten aptal bir sürtüksün," diye alay etti. "Sikim için o kadar çaresiz ki, beni bekleyemezsin, külotunu çıkarırsın. Beni o kadar çok istiyorsun bebeğim? "
"Evet babacık", diye inledin. "Senin aletini istiyorum. Lütfen. Ben sadece aptal bir orospuyum. " Seni masadan saçınla çekerken bir çığlık attın.
"O zaman pislik gibi aletimi emeceksin. Değil mi fahişe?" Kemerini çözerken sordu.
"Evet babacığım. Ben sadece senin için çok kirli bir orospuyum, ”diye inledin, kemerini tutup açgözlülükle aşağı indirdin.
Felix’in ucu hiçbir uyarıda bulunmadan dudaklarından geçip ağzına giriyordu. Dilini ucunun etrafında döndürerek memnuniyetle aldın. Saçını sertçe tutarken ve yüzünü sikmeye başladığında onun etrafında ağladın.
"Sen benim kişisel oyuncağımsın, fahişe. Başka hiçbir şey değil."
_____________
Bölüm sonu
Uzun zamandır bölüm atamadım kusura bakmayın 🙏 bu arada kitabı 60. bölümde bitirme kararı aldım çok ara verdim ve artık o kadar da ilgi gösteremiyorum 🤧 umarım anlayışla karşılarsınız ayrıca sizi çokça da özledim kuzularım sizi bırakmak istemiyorum bu yüzden belki bu kitap bittiğinde farklı bir şeylerle dönerim 😉
Oy sınırı 65
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ❤️