Mermi vibratörünüzü keşfeden
stray kidsBang Chan
Chan x parti kızı"Bebeğim, rujumu alabilir misin? Partiye geç kalacağız. " Chan'a çantayı köşenize işaret ederek sordunuz. Kurtarmana geldi ve çantanı açtı ama gözüne çarpan parlak ve metal görünümlü ruj kabı değildi. Bir mermi vibratörüydü. Chan vibratörü görmüyormuş gibi yaptı ama evde, bir gezintiye çıkıyorsun.
"Vibratörü senin üzerinde kullanabilir miyim? Daha önce çantanda bulduğumdan beri kullanacağımı düşündüm. " Kızardın, başını salladın ve yatağa uzandın, bacaklarını açtın ve parti elbiseni fermuarını açtın. Chan gülümsedi ve titreyen nesneyi çantanızdan aldı, sizi kızdırmak ve sizi daha sonra ıslatmak için giyinik yarığınızda yukarı aşağı gezdirmeden önce koyu gözlerle size baktı.
Lee KnowMinho x patron
"Çantamı al ve önce arabaya bin, aşkım. Sadece birkaç kağıt daha imzalamalıyım. " Minho sözlerinize başını salladı ve soğuk ofisinizden çıkarak çantanızı aldı. Lobinin yanından geçerek kendisini CEO'nun "acımasız" olarak etiketlenen kocası olarak tanıyan diğer insanları korkuttu. Sonunda arabaya ulaşıp iş adamlarının meraklı gözlerinden kaçtıktan sonra Minho rahat bir nefes aldı. Minho kendi kendine mahremiyetinizi ihlal etmeyeceğini ve sadece çantanıza bakmayacağını söyledi. Ancak 2. telefonunuz çaldıktan sonra kendini durduramadı ve karısını kimin aradığını merak etti. Hermes Birkin'inizin derinliğinde bir telefon görmeyi beklerken bir vibratör gördü.
Arabanın kapısını kapattınız ve telefonunuzun orada olup olmadığını kontrol ederek çantanızı Minho'dan aldınız. Sadece vibratörün eksik olduğunu görmek için. Siz farkına varmadan, Minho ikinizi sürücüden ayıran küçük kapıyı kapatıyordu ve elbisenizi yukarı çekerek titreşen nesnenin ucunu önce deliğinize kaydırdı. "Artık sır değil, değil mi? Bunlardan herhangi birine sahip olduğunuzu bilmiyordum. " Kocanız paha biçilmez tepkilerinize gülerken vücudunuz sallandı, kendisinin daha da zorlaştığını hissediyordu.