8 [✓]

20.5K 1.2K 391
                                    

Diğerleri yavaş yavaş evden ayrılırken Jungkook çoktan beşiğine girmiş ve uyku pozisyonunu almıştı, oyuncaklarını diğerlerine tanıtmak onu fazlası ile yormuştu. Taehyung, oturduğu koltukta ardı ardına gelen titreşimle yüzünden kaşlarını çatarken gözleri ile bir süre kanepeyi taradı. En sonunda havuç şeklinde bir kılıfa sahip olan telefon gözüne çarptı.

Şifre olmayan telefon rahatlık ile açılırken gördüğü uygulama bildirimleri ile kaşlarını çattı. MDY uygulamasının bildirimlerine tıklamış ve anında karşısına Jungkook'un profili çıkmıştı. Sadece bir kaç fotoğrafın bulunduğu hesabın yedi takipçisi vardı.

Başını telefondan kaldırdı ve mutfakta Jungkook'un mamasını hazırlayan Jimin'e kısa bir bakış attı. Hızla önermeler bölümüne girerken gördüğü kendi adı ile ona bastı. Diğer hesaplar giderken bir tek Vante hesabı kalmıştı.

Telefonu tekrar aldığı yere bıraktı ve ayaklandı. Jimin'in bakışları ona dönerken eli ile kapıyı işaret ettikten sonra el salladı.

Pekala, Taehyung'un Jungkook'a karşı asla anımsanamıyacak bir ilgisi, hoşlantısı vardı ve neden birlikte şu age play denen olayı denemesinler ki?

Artık, endişe etmesine gerekte yoktu. 

×

"Hyung-" hıçkırıkları arasında zorla konuşan Jungkook oyuncağını daha da sarıldı ve cenin poziyonunu aldı. Korkuyordu, emziğini bulamamıştı ve dolabının açık kapısı bir canavar için ideal bir geçiş yoluydu. Hâlâ daha rüyanın etkisinden çıkamayan beden açılan kapı ile kollarını hyunguna uzattı hızla. Jimin, onu reddetmeden kucağına aldı ve odada bir kaç tur attı.

Diğerlerinin her şeyi öğrenmesi üzerinden tam beş gün geçmişti ve bazı zamanlar Jungkook'un evine gelip onun ile oyun oynuyorlaedı ve aramızda kalsın, Seokjin'de bu bebek olma olayını düşünmeye başlamıştı. Ama, dediğim gibi aramızda kalsın.

Tabii, bir kaç saat önce gelen Hoseok, küçük olana bir korku hikayesi anlatmıştı. Pekala, eğer Jungkook'un bu kadar kötü olacağını bilseydi asla anlatmazdı ancak o an Jungkook'un bu tarz korku hikayelerinden etkilendiğini bilmiyordu. L

Duyduğu hikayenin etkisinden çıkmayan Jungkook, rüyasına giren canavarlar yüzünden öğle uykusunu yarıda kesmek zorunda kalmıştı. Bunun üzerine açık dolap kapısı daha da korkmasına neden olurken perdeleri kapalı olan odada büyük bir feryat kopmuştu.

"Sakin ol balım, hiç bir şey yok. Aptal canavarlar yok merak etme. Hyungun burada." Bir elini sırtında gezdirirken sakinleştirici sesi ile konuştu. Masanın üzerinden bir bez aldı ve tombul yanaklarda yer edinmiş kuru yaşları sildi.

Jimin saatlerdir içeride Taehyung ile ödev yapıyordu ve Jungkook'un küçük çığlığı onu korkutmuştu.

"Her şey yolunda mı?" Taehyung tahta kapıyı araladı ve Jungkook'u sakinleştirmeye çalışan Jimin'e doğru konuştu. Jimin, başını evet anlamında saklarken Jungkook gördüğü beden ile kollarını hızla ona uzatmıştı.

Taehyung'un boynunda uyumayı seviyordu, kokusu mayıştırıcıydı ve kemikli elleri ritmik bir şekilde sürekli sırtında olurdu. Bu onu gerçekten bir bebek gibi hissetiriyordu ve Taehyung'un babacığı olduğu düşüncesi hayal âlemini kaplıyordu.

Ve rakipsiz, bu rüya şu yaşına kadar gördükleri arasında en iyisiydi.

Jimin, küçük olanı Taehyung'a uzatırken esmerin reddedeceğini düşünmüştü. Taehyung her ne kadar Jungkook'a karşı bir şey dememiş olsa da diğerli onun bu haline anlam veremiyordu.

"Hyung, boynunda uyumak istiyorum." Jungkook büzdüğü dudakları ve kızarmış yanakları ile kollarını Taehyung'a uzatmaya devam ederken esmer olan ona yaklaşmış ve Jimin'in zorluk ile kucağına aldığı bedeni rahatlık ile kucaklarken başını omzuna gömmesine izin vermişti.

"Ben içeri geçeyim, süt içerse biraz daha rahatlar." Jimin parmak uçlarına basarak ilerlerledi. Jimin odadan çıkarken Jungkook kollarını daha da sıkılaştırdı. Beşiğine yatmak istemiyordu.

Zira uzun zamandır ilgisini çeken bedenin onu böyle sıkıca sarmalamasına bayılmıştı.

Gecis bolumu gibi bir seydi bu arkadaslar

[Düzenlendi] - [✓]

[18.05.2021]

baby¹ ^ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin