Pekala, ortam oldukça sessiz ve birazda gerici olmaya başlamıştı. Özellikle Jungkook için...
Oturduğu sıcak ve oldukça rahat olan kucakta rahatsızca kıpırdandı Jungkook. Bir eli Taehyung'un sweatshirt'ünü buldu. Elinin altında yer alan kumaşı sıkı sıkıya kavraraken dudaklarını esmerin kulaklarına yaklaştırdı.
"Acıktım ben baba." Taehyung duyduğu nazlı ve oldukça kısık çıkan ses ile gülümsedi. Küçüğünü koltuğun üzerine yerleştirdi ve mutfağa ilerledi. Diğer beşli hâlâ daha ne olduğunu anlamaya çalışırken konuşan ilk kişi jimin oldu.
"Aşkım ve baba derken?" Bu sorudan çok şaşkınlık nidasıydı.
"Evet, evet aşkım ve baba!"
"Arkadaşlar galiba şimdide kulaklarımda sorun var." Hoseok bir eli ile kullağını çekiştirirken konuştu. Onun kurduğu bu cümle bile ortamı yumuşatmazken Jimin oturduğu yerde ayaklandı ve Taehyung'a doğru yürüdü.
Jimin'in iki eli Taehyung'un yanaklarını, oradan saçlarını, kollarını ve daha bir çok yeri taradı. Tüm gözler ikilinin üzerinde dört dönmeye başlarken Taehyung artık sınırda olduğunu fark etti.
"Ne yapıyorsun Jimin?"
"Kafana bir şey düşmediğine veya araba kazası geçirip travma sonucu kişilik kaybı yaşayıp yaşandığına emin olmaya çalışıyorum."
"Jimin hyung!" Jungkook oturduğu koltukta ayağa kalktı ve bir eli ile sıkıca kavradığı oyuncak tavşanı ile çatık kaşlarını Jimin'e dikti. "Elleme sevgilimi!" Diye bağırdı Jungkook.
Tüm salon onun bu ani ve oldukça tatlı olan çıkışına karşı gülmeye başlarken Jungkook istifini bozmadı. Jimin küçük çocuğun bu haline koca bir kahkaha atarken Taehyung'u rahat bırakıp koltuğun üzerinde ayakta duran çocuğa yaklaştı ve onu kucakladı.
"Sevgilini ellemiyordum, hasar kontrol yapıyordum kookie." Jimin eğlendiğini belli eden sesi ile konuşurken Jungkook olabildiğince daha çok çattı kaşlarını.
"Benim babacığım, benim aşkım, benim sevgilim o bu yüzden ben yaparım, sen yapma!"
"Jungkook, sesini yükseltme sevgilim." Taehyung'un uyarı kokan sesi ile Jungkook tavşan dişleri gözükecek şekilde güldü ve onu onayladı. Jimin onun bu hallerine inanmaz bakışlar atarken Jungkook'un bezli poposuna oyuncu bir vuruş yaptı.
"Ben desem çoktan dişlerini koluma geçirirsin."
"Sen Jimin hyungsun, o baba." Jungkook işaret parmağını Jimin'in yüzüne doğru tutarken oldukça önemli bir bilgi verdiğini belli edercesine ciddiydi.
"Ah, hemen satıldık gördün mü Namjoon?" Hoseok'un isyanı ile Jungkook durduğu kucaktan acele ile inmeye çalıştı. Hoseok'un ona küseceği düşüncesi bedeninin bir korku dalgasına esir olmasına neden olmuştu.
"Küsme, küsme." Sonunda Jimin'in sıkı kollarından kurtulan Jungkook, Hoseok'un bacaklarına yan bir şekilde oturdu ve iki eli ile yüzünü kavradı. "Küstün mü?" Hoseok yüzünü küçüğün elleri arasından rahatlık ile kurtarırken Jungkook'un oldukça kısık sesli olan cümlesi doldurmuştu odayı.
Taehyung, bebeğinin bu şirin hallerine yüzündeki gülüşü silmeden bakarken hazırladığı püre karışımını mama sandalyesinin üzerine koydu ve hâlâ bebeğine şakalar yapan grubun yanına ilerledi.
Jungkook ağladı ağlayacak kıvama gelmişti çünkü, Hoseok'tan sonra Namjoon'da başını çevirmiş ve ona bakmayı reddetmişti.
"Baba!" Jungkook kollarını esmer olana uzatırken dudakları arasına doğru kısa bir yol çizmiş göz yaşları ile ona bakıyordu. Taehyung ise onu reddetmeden küçüğünü kucağına almış ve mama sandalyesine doğru ilerlemişti. Koltuklarda oturan beş gence uyarı dolu bir bakış atarken bunun anlamını hepsi biliyordu.
Bebeğimi üzmeyin.
"BİR DAKİKA SENİN BULUŞTUĞUN KİŞİ TAEHYUNG MUYDU YANİ?!" Seokjin'in sesi evi doldurduğunda iki bedenden de onaylayıcı bir ses çıkmıştı. Diğerleri ise olayları yeni kavrıyormuşcasına büyüttükleri gözleri ile ikiliyi süzüyordu.
"Vay be. Küçük Jungoook bile istediği adamı kaptı ve onu sevgilisi yaptı ama ben hâlâ sapım." Bu sefer salon Jimin'in oldukça üzgün çıkan sesine karşılık kahkahalar ile dolarken jungkook'ta küçük bir kıkırdama bıraktı odaya.
Normalde dun gelmesi gereken bir bolumdu ancak dun yazdigim bolum kafayi yedi🤯
Ne oldugunu da anlamadim ki
Dun sabah zaten wattpad acilmiyordu, sonra da bolume girememeye basladim
En sonunda girdim ama yazilar hep ic iceydi :(
Dun her ne kadar yazmak icin ugrassam da bir bolumu iki defa yazmak tum istegimi yerle bir etti ve bu yuzden bu gune kaldi belki bu hafta bu kisa bolumun telafisi icin yeni bolum atabilirim😪
Daha uzun bolum bekleyen bal arilarina ozurlerimi iletirim benim de hic icime sinmedi ama daha fazla bekletmek istemedim
Ayrica dun aksam telefonumu sifirladim ve telefonumda yer ALAN TUM RESIMLER GITTI😭😭
bu beni bir miktar uzdu👌 ama yikilmadim ayaktayim ve yeni resimler ariyorum
Bu arada yorumlarda gezen bal arilarina cok cok cok opucuk atiyorum
Hepiniz coj tatlisiniz elimden gelse hepinizi isirir operim yani😝
Bu arada simdi ben bu sekilde konusuyorum ya hani? 'Yerim seni' 'cok tatlisin' 'bebegim' 'guzelim' gibi cumleler kuruyorum bundan rahatsiz olanlar varsa soyleyebilir yani
Rahatsiz olabilirsiniz, normal yani bu soylemekten cekinmeyin
BU ARADA 16K+ olduk cok mutluyum ve iki haftayi askin suredir de hayran kurguda ilk onda yer aliyoruz cok mutlu etti bunlar beni
Her bolumde artik 1k+ oldu🤭
Neyse cok konusmusum gene🤦♀️
Bir sonraki bolum gorusuruz bal arilarim🐝🍯( BAKIN ARI VARMIS!cok mutlu oldum😝)
[Düzenlendi] - [✓]
[19.05.2021]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby¹ ^ taekook
FanfictionJungkook, age play yapmayı seven biriydi ve babacık arıyordu. Soft - Age play [baby series 1] [Tamamlandı]