Taehyung, iki saatin sonunda işlerini zorda olsa toparladığında gözleri saate kaydı. Saat bir buçuk olmuştu. Yani Jungkook'un uyuma saatini tam üç buçuk saat geçmişti.
Masanın üzerindeki eşyalarını odada bulunan kitaplığa yerleştirdi ve çalışma odasının kapısını ardından kapatarak odadan çıktı.
Kendi yatak odasına uğramadan önce Jungkook'un odasına göz gezdirdi. Etrafta bulunan Jungkook'un en sevdiği oyuncakları bir sepete koyarken onları kiler olarak kullandığı yere getirmiş ve kapıyı kitleyerek Jungkook'un uzanamayacağı bir yere koymuştu.
Kendi odasına girecekken duyduğu ses ile durdu ve bir süre bekledi.
"Taehyung beni alacak." Taehyung bir süre daha aynı cümleleri tekrar ve tekrar dinlerken sonunda ışığı açmış ve Jungkook'u en son bıraktığı yere bakmıştı.
Jungkook, bezli poposu ve duvara bakan bedeni ile öylece saymaya devam ederken Taehyung onun bu haline güldü ister istemez.
Ancak yüz ifadesi konuşmaya başlaması ile tamamen soğuk ve oldukça korkutucu bir hâl alırken Jungkook duyduğu babacığının sesi ile arkasını döndü.
"Odana git ve uyu çabuk." Odasına mı gitmeliydi? Ama onlar hep, beraber uyurdular.
Ağrıyan bacakları yüzünden dizleri üzerine çökerken Taehyung'un yanına doğru emekledi. Altında hiç bir şey olmadığı için yere sürtünen ve canını yakan dizleri ile bu her ne kadar zor olsa da sonunda Taehyung'un yanına varmıştı.
"Beraber uyumayacak mıyız babacım? Ben cezamı çektim ama?"
"Buna ceza mı diyorsun bebeğim sen?" Duyduğu ses tonu ile yutkundu ve başını tamamen kaldırarak Taehyung ile göz göze gelmeyi başardı.
"Bitmedi mi?"
"Odana geç hadi, birazdan geleceğim." Hafif yumuşattığı sesine güvenen Jungkook odasına doğru emekledi. Eh, dizleri biraz fazla acımıştı sanırım.
"Baba!" Jungkook büyük ve acı dolu bir bağırış koyverdi. Dizleri çok acımıştı, hatta bir kısmı sürtünmektten tahriş olmuştu.
Taehyung, duyduğu bağırış sesi ile odadan çıktı. Jungkook'un sesi o kadar can yakıcı gelmişti ki, başına bir şey geldi sanmıştı.
Hızla yerde duran ve ağlayan bebeğine ilerledi ve onu kucağına aldı. Normalde bu kadar küçük yaralar için bu kadar büyük bağırış koparmazdı ama babasından aldığı o ceza ile kendini ağlamamak için sıkmış ve şimdi patlak vermişti.
"Acıyor, acıyor." Taehyung, bebeğini odasına getirdi ve onu bez değiştirme masasına yerleştirdi. Soyulmuş diz kapaklarına birer buse kondurduktan sonra çekemceden bir krem aldı ve diz kapaklarına sürmeye başladı. Jungkook, hissettiği ani acı ve soğukluk nedeni ile yerinde huysuz bir bebek edası ile hareket etti bir kaç kez.
"Sabah daha iyi olacaktır, ağlama daha fazla." Esmer beden, küçük oğlanın bezini çıkarırken söyledi bunu. Onu yatağa yatırmadan önce bezini değiştirmeliydi.
"Babacım, seninle uyumak istiyorum." Yaşadığı olaylı gece yüzünden boğuk çıkan sesi ile Jungkook, büyüttüğü kahverengi gözlerini babacığına dikti.
"Hayır, herkes kendi yatağında uyuyacak." Bez değiştirme işlemi bittiğinde, Jungkook'un itirazlarını dinlememek için onu hızla yatağına bıraktı ve battaniyesini üzerine örtü.
"Oyuncak?"
"Oyuncak, yok. Uyu hadi bebeğim." Taehyung, Jungkook'un alnına derin bir öpücük kondurdu. Gözlerini kapatan bir kaç çilek kırmızısı saç tutamını geri ittirip içinde koca bir galaksi barındıran gözlerini ortaya çıkardı Jungkook'un.
"Hadi uyu artık, yarın her şey daha güzel olacak." Geçen uyku saati nedeni ile bir kaç dakika içinde derin bir uykuya dalan Jungkook ile Taehyung odadan çıktı ve kendi odasına girdi.
Sanırım, Jungkook'a ceza olarak verdiği bu yanında yatmama olayı, kendisi içinde bir cezaydı çünkü sevgilisi ile uyumaya çok fazla alışmıştı...
Evetttt
Finale kaldı son iki :)
Bende şimdi o son iki bölümlere başlamaya gidiyorum. Umarım hepsini bir günde atabilir ve final verebilirim (Amin)
Asssssla dediğim şeyleri yapabilen bir insan değilim ama hadi hayırlısı diyor ve burayı çok kısa tutarak gidiyorum bebeklerim
Görüşürüz bal arilarim🐝🍯💜
17 gün kapanmada zorla köye gideceğim ve orası ölmek ile aynı anlamı taşıyor :(((([Düzenlendi] - [✓]
[19.05.2021]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby¹ ^ taekook
FanfictionJungkook, age play yapmayı seven biriydi ve babacık arıyordu. Soft - Age play [baby series 1] [Tamamlandı]