Merhaba küçük Ggukie, işte sana bir babacık listesi onlar senin için mükemmel eşleşme!
•Jon--n
•Joon\jae
•lucAS
•Vante
•fel-X
Mükemmel eşleşmelerine göz atmayı ve kendine en uygun babacığı bulmayı unutma.
"Jimin, Jimin hyungie~"
Jungkook, eli arasında tuttuğu telefona büyüttüğü gözleri ve hızla emdiği çilekli emziği ile şaşkınlık ve bir o kadar da merak dolu bakışlar atarken yaklaşık bir haftadır onun evinde kalan hyunguna seslendi.
"Bir dakika bebeğim, geliyorum."
Jimin, elinde koca bir biberon ile küçük olanın yanına geldiğinde onun bu heyecanlı haline güldü ve ağzındaki emziği zorda olsa aldı.
"Geri ver, hyung geri ver emziğimi."
Jungkook, dudaklarını büktü ve ağzından giden emziği ile kaşlarını daha da çattı Hyungu gene emziğini alıyordu!
Jimin gerçekten kötü bir hyungtu.
"Sakin ol seni küçük tavşan, meyve suyunu bitirdikten sonra geri alabilirsin emziğini."
Jimin, biberonu Jungkook'un eline bıraktı ve telefonu kendi cebine koydu. Jungkook telefonla oynamayı çok seviyordu ancak bu belli bir süre sonra gözlerinin sulanmasına neden oluyordu.
Jimin ise bu sürelerde onu zorda olsa telefondan ayırmak için uğraşıyordu ama bu çok zordu. Çünkü Jungkook, her ne kadar bez takan ve emzik emen biri olsa da yumrukları sinirlendiği vakitlerde çok can yakıcı oluyordu.
"Hyung."
Jungkook, ters tarafından kalktığını belli eden mırıldanmaları ile hyunguna doğru emekledi ancak duyduğu tok ses ile durmak zorunda kalmıştı.
"Meyve suyu bitene kadar emzik de telefon da yok, anladın mı?"
"Ama-"
"Şşş, küçük oğlan sadece meyve suyunu içmen gerekiyor. Hyungunu üzmek istemiyorsun değil mi?"
Cevap vermek yerine başını iki yana salladı ve hızla biberonuna atıldı. Acilen bu lanet şeyi bitirmeli ve Jimin'e gelen bildirimi göstermeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby¹ ^ taekook
FanfictionJungkook, age play yapmayı seven biriydi ve babacık arıyordu. Soft - Age play [baby series 1] [Tamamlandı]