"Taehyung, daha fazla yapmak istemiyorum lütfen!" Jungkook göz yaşları arasında sevgilisi ile konuşmaya çalışırken Taehyung göz devirdi.
Jungkook, bir çok yetiştirmesi gerek ödevi olmasına rağmen oyun oynamak istiyordu. Oyun, oyun ve daha çok oyun! Taehyung ise saatler boyunca kendi ödevi yerine Jungkook'a yardımcı olmaya çalıştığı için akşam geç saatlere kadar ayakta durması gerekecekti.
"Jungkook, eğer bu ödev bu akşam bitmez ise sana ceza vereceğim. Sabrımı taşırma noktasındasın." Taehyung, elindeki kalemi sertçe masaya bıraktı. Bu hareketi ve oldukça sert çıkan sesi Jungkook'un oturduğu sandalyede küçülmesine neden olurken Taehyung'un gözü saate takılmıştı.
Saat çoktan 10'u geçmişti. Jungkook'un uyku saati 10'du ve Taehyung, onu saatinden geç bir şekilde yatırmaktan nefret ediyordu.
"Ben kendi ödevimi bitirene kadar hallet." Jungkook'un yanından kalkıp kendisini masanın karşı tarafına bıraktı. Jungkook ise hâlâ dolu gözleri ve büktüğü dudakları ile önündeki fotokopileri bakıyordu. Taehyung ilk defa kendisine bu kadar sert çıkışmıştı.
Bu gerçek tüm bedenini ele geçirirken gözleri artık tamamen doldu. Sevgilisi ona kıyamazdı ki? Hem, sadece ödevini yapmak istemiyordu.
Kollarını öne doğru uzattı ve babacığının onu alması için bekledi. Ancak Taehyung, sadece yüzünü sıvazlamak ile yetindi, Jungkook bu gün sabrını sınamaya yemin etmişti gerçekten.
"Jungkook, şımarıklık yapma. Ödevini bitirmeden uyuman yasak." Taehyung, Jungkook'un dersinin saat ikide olmasını kullanarak söylemişti bunu.
"Ama baba-"
"Eğer konuşmaya devam edersen, odada tek başına devam edebilirsin ödevine." Diye son kez uyardı Taehyung. Jungkook, bu şımarıklığının cezasını alacaktı ancak hâlâ farkında değildi.
Bir hafta önce Taehyung'un evine taşının ikili mutluydu. Her şey yolunda ilerliyordu ancak, Jungkook'un ödevler ve şu teknoloji yasağı ile ilgili sorun çıkarmaya başlaması ile öyle devam etmemişlerdi.
Babacığının ona kıyamayacağı düşüncesinin arkasına saklanan Jungkook her seferinde sınırı daha da aşmış ve Taehyung'un sabrının son demlerini yaşamasına neden olmuştu.
Esmer adamın bu kadar sabredebilmesi kendisine göre mucize iken, Jungkook'a göre kendisine kızamamasıydı. Ancak küçük olan hâlâ ciddiyetin farkında değildi.
"Yapmak istemiyorum işte!" Ağzında emziği sertçe masaya çıkarıp atmış, sesini yükseltmiş ve masaya hızla çarpan emziğin su bardağını devirip Taehyung'a lazım olan kağıtların ıslanmasına neden olmuştu.
"Jungkook. Odana. Geç. Derhal." Taehyung'un tane tane ve büyük bir sakinlik ile kurduğu cümle ile Jungkook yavaşça yere sandalyeden indi ve koşarak Taehyung'un ona yaptığı odaya gitti.
"Fazla şımarık, fazla şımarık." Kağıtların hiç bir işe yaramayacağını bildiği için sadece masadan kalkmak ve kendisini odasına atmak ile yetinmişti.
Küçük sevgilsine zarar vermek istiyor muydu? Hayır. Ceza alması gerekiyor muydu? Kesinlikle. Bu iki şeyden emindi Taehyung ancak ona ne ceza vermesi gerektiğini hâlâ tam olarak bilmiyordu.
Bunu sevgilisi olarak değil, babacığı olarak yapacaktı.
Jungkook'un iç çekiş sesleri, hemen yan odasında ki Taehyung'un kulaklarına vardığında esmer beden odadan çıktı ve Jungkook'un odasına girdi.
Beşiğine çıkmadan için armut pufunun üzerinde oturan Jungkook, gözlerini yere dikmiş bir şekilde öylece duruyordu. Taehyung, Jungkook'un küçük bedenini kucakladı ve onun ile birlikte kendi odasına geçti.
Jungkook ise sessiz iç çekişleri ile birlikte öylece duruyordu.
"Baba-"
"Konuşmak yok." Jungkook'u kendi yatağına bıraktı ve pijama altı ile birlikte baksırı ve bezi de çıkardı. Bir anda alt kısmı tamamen çıplak kalan Jungkook, anlamaz bakışlarını Taehyung'a dikerken esmer olan onu yüz üstü çevirdi ve beyaz kalçasının görünmesine neden oldu.
Taehyung, hafif bir iç çekiş ile Jungkook'un sağ kalça yanağına vurdu. Jungkook, hissettiği ani sızı nedeni ile belini içe bükerken dolu gözleri yaş akıtmaya başlamıştı bile.
"Neden ceza çekiyorsun biliyorsun değil mi Jungkook?" Diye sordu Taehyung. Bu sakinliği Jungkook'un daha da korkmasına neden olurken küçük olan sadece başını sallayarak babacığını onayladı.
"Bana neden ceza aldığını söyle." Diye devam etti konuşmaya. Eli küçük olanın kalça yanağında yer edinmeye devam ediyordu ancak, zarar verici bir hareket yerine sadece gezdiriyordu. Hatta, seviyor bile denebilirdi. Az önce yaptığı vuruşun sert olmadığına emin olmuştu. Jungkook'un cezası tabii ki de bu değildi.
"Şımarı-şımarık bir çocuk oldum." Burun çekişleri arasında zorla kurdu cümlesini. Bu sefer sol kalçasında bir sızı hissederken gözlerini sıkı sıkıya yumdu.
"Ve?"
"Babacığımı üzdüm..."
"Evet, babacığını üzdün ve baba sana sinirlendi. Uslu bir çocuk olmayı neden öğrenemiyorsun Jungkook, baba ile daha fazla birlikte yaşamak istemiyor musun?" Sesinden belli olan tehdit kokusu Jungkook'un sıkı sıkıya kapattığı gözlerini açmasına neden olurken acele ile iki yana salladı başını.
"İstiyorum, istiyorum. Babacığımı seviyorum."
"Ama bunu göstermiyorsun. Bunun nedeni sana ceza vermemem mi? Her gün ceza alırsan uslu bir çocuk olacak mısın?"
"Özür dilerim baba."
"Yataktan kalk ve duvarın köşesine geç. Ben kendi işlerimi halledene kadar orada bekleyeceksin, oturmak ya da başka bir yere gitmek yok."
Taehyung, elini Jungkook'un kalçalarından çekti ve bezini geri bağlayarak odanın köşesini işaret etti. Jungkook ilk başta bunu istemese de el mecbur yataktan kalkmıştı.
Kalçası acımıyordu. Yediği iki vuruş daha çok, babacığının bazen bezinin üzerinden uyarıcı bir şekilde yaptığı vuruşlar gibiydi tek fark, bezi yoktu.
"B-"
Işığı kapatan Taehyung ile ne kadar ona ışığı kapatmamasını söylemek istese de Taehyung'tan aldığı ters bakış ile susmuş, ve gözlerini duvara çevirmişti.
Burada canavarlar yoktu.
Burası Taehyung'un odasıydı. Sevgilisinin, esmer aşkının ve babacığının. Canavarlar buraya giremezdi. Evet, canavarlar buraya giremezdi...
Birde bir hafta önce bir arkadaşım ile iddiaya girdim, ve kazanan ben oldum
Kaybeden kisi kazananın bir ustegini yerine getirecekti ve kaybeden o olduğu için bir istegimi yerine getiriyor şu an😈
İsteğim uzun zamandır tr cevirisini aradığım ama olmayan bir webtoon'du ve ben tam bir ingilizce özürlüsü olduğum için😢 okuyamıyordum
O ise iddia sonucunda o webtoon'u çeviriyor şu an ama yeni bölüm atmak için toplam okunmanın 500 olmasını istiyor bana yardım edin çok merak ediyorum (hep gıcıklığına yapıyor resmen BOGACAWİM ONU)
Bir kere girdi çıktı yapsanız olur bence
Reısner aşkımı özledimm😭
AYRICA NASIL 40K OLDUK BEN HÂLÂ İNANAMIYORUM ÇOK BÜYÜMÜŞÜZ BENİM GÜZEL BAL ARİLARİM😢🐝🍯
Artık diğer fanficlere geçmem gerekiyor onlara da göz atmayı unutmayın sakın!
(Ünlem var anlayın ne kadar ciddi olduğumu😡)
[Düzenlendi] - [✓]
[19.05.2021]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby¹ ^ taekook
FanfictionJungkook, age play yapmayı seven biriydi ve babacık arıyordu. Soft - Age play [baby series 1] [Tamamlandı]