"Tanrım, beni çok korkuttun. Neden beni çağırmıyorsun anlamıyorum ki?"
Jimin, bir yandan Jungkook'un mamasını hazırlarken diğer yandan ona kızmayı ihmal etmiyordu. Çok korkmuştu, Jungkook'a o kadar çok seslenmiş olmamasına rağmen bir dönüt alamayınca çok korkmuştu. Eve geldiğinde ise gördüğü manzara ve burnuna dolan o koku ile ilk önce evi havalandırmış, Jungkook'a temiz bir bez takmıştı. Şimdi ise mama sandalyesinde öylece oturarak elleri ile oynayan çocuğa kızmaktan geri duramıyordu.
"Özü-özür dilerim Jimin. Ben, ben zaten her seferinde seni çağırıyorum ve bu-"
"Jungkook, aşkım, bebeğim, balım. Anla artık, yük olmuyorsun bana. Ayrıca, aklım sürekli sende kalıyor. Ya beni aramadan önce bayılmış olsaydın ne olacaktı?"
Jimin, eve geldiği ilk an gözleri önüne geldiği vakit tüylerinin diken diken olduğunu hissetti. Soğuk kanlı biri olmasaydı şu an neler olurdu tahmin dahi etmek istemiyordu.
"Ama-"
"Ama yok, tamam mı? Sen kendine bir babacık bulana kadar ben burada duracağım."
"Hyung, benim yüzümden diğerleri için aran açılır. Hem bir babacık bulmam imkansız."
Jungkook, git gide kısılan sesi ile mırıldandı. Güzel bir arkadaş ortamı vardı. Jimin sayesinde tanıştığı beş güzel kişiye sahipti ancak onlara bebek gibi davranmayı seven ve age play yapmaktan zevk alan biri olduğunu söylememiş ve çoğu vakit buluşmalara katılamamıştı. Bu yüzden Jimin ile olduğu kadar onlar ile yakın değildi.
"Onlar anlayışlı insanlar, işim olduğunu söylediğim vakit üstelemezler. Ayrıca neden imkansız olsun, senin gibi tatlı birine kim bakmak istemez ki?"
"Kore'nin yüzde doksanı?"
"Pfff, şakacı çocuk seni."
Jimin, sonunda hazır olan püre ile kendi yerine oturdu ve koca bir kaşık dolusu mamayı küçüğüne uzattı.
"Hyung, ben ciddiyim. Bir babacık bulmam yıllarımı alır. Vazgeç bu yüzden. Bu-"
Bu konuşmanın devamını duymak istemeyen Jimin, kaşığı Jungkook'un açık ağzına verdi ve lafı devraldı.
"Aslında bir süredir bir şey üzerinde araştırma yapıyordum. Biliyorsun son dönemlerde ilişki uygulamaları çok yaygın-"
Bir kaşık daha uzattı Jungkook'a.
"-bende acaba bu babacık-bebek ilişkileri için bir tane varmıdır diye araştırdım ve bir kaç tane buldum. Ancak bir tanesi en iyisi. Uygulamaya kayıt olmak için para ödüyorsunuz ancak faek hesaplar yok denecek kadar az, denetimleri sıkı yani. Eğer istersen bu uygulamaya kayıt olabilir ve senin için uygun birini bulabiliriz?"
Jungkook, dolu ağzındaki mamayı yüksek sesle yutarken en son başına gelen babacık faciasını düşündü. Jimin ise sanki bunu anlamış gibiydi. Bir elini çilek rengi olan saçlara çıkarda ve onları usulca okşadı.
"Şşş, sakin ol bakalım. Bu sefer ben her zaman yanında olacağım. Artık eskisi gibi buluşmalara tek gitmek yok."
Konuşmak yerine kafa salladı Jungkook ve gelen diğer kaşığı büyük bir iştah ile yedi. Çok açtı ve Jimin onu çok yavaş doyuruyordu. İki eli ile içi süt dolu biberonunu kavradı ve zorda olsa başına dikledi. Yaklaşık bir haftadır mama ile besleniyor ve süt tüketiyordu kolları ise bu neden çok güçsüz düşüyordu. Cam bir biberon kaldırmak da bir hayli zor oluyordu.
Bir kaç yudum ardından biberonunu plastik mama sandalyesine sertçe koydu ve konuştu.
"Hadi kayıt yapalım!"
Yüksek sesle bağırışı Jimin'in yüzünde büyük bir gülüş yeşermesini sağladı.
Bölümler kısa kısa gelecek ve Age playın ne olduğunu bilmeyenler az çok anlamıştır umarım. Eğer şu an sevmediyseniz bir sonraki bölüme geçmeyin ve ficten çıkın. Teşekkür ederim💘
Çok güzel bu biberonlar😭😭
Ayrıca Jk'nin favori biberonları ilan ediyorum[Düzenlendi] - [✓]
[18.05.2021]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby¹ ^ taekook
FanficJungkook, age play yapmayı seven biriydi ve babacık arıyordu. Soft - Age play [baby series 1] [Tamamlandı]