Elleri titriyor, gözleri yavaştan dolmaya başlıyordu. Tek başına bağlamaya çalıştığı bezi onu zaten zor duruma sokarken burnuna dolan yanık kokusu ile oturduğu yerden zorda olsa kalktı ve duvarlara tutunarak mutfağa ilerledi.
Ancak, bir kaç dakika önce bir cezve içersinde ocağa yerleştirdiği biberonunu alevler için görmek gözlerini doldurmuş ve titreyen elleri ile cezveyi lavabonun için atmasına neden olmuştu.
Jungkook, akmak için bekleyen göz yaşlarını daha fazla tutmadı ve onları koyverdi. Bebek olmayı seviyordu, bez bağlamayı ve emzik emmeyi çok seviyordu ama bunları tek başına yapmak zordu.
Bu age play denen şeyi, tek başına gerçekleştirmek gerçekten çok zordu ve o artık yorulmuştu...
Mutfak masasında yer alan telefonuna uzandı ve en yakın arkadaşını aradı. Şu an üzerinde bulunan bez yüzünden onu yargılamayacak tek kişi oydu çünkü.
"Jimin, lütfen gel."
Hızla aldığı soluklar arasında zorla konuştu, Jungkook'un telefon ile ilgili anımsadığı son şey arkadaşının korku dolu seslenmeleriydi.
Şunu belirtmek isterim ki, taciz, zorla alı koyma, zarar verme(küçücük şeyler yüzünden ölesiye dövme veya işkence ) gibi şeyler kesinlikle olmayacak. Bu tarz iğrençliklere asla izin vermem.
Yüksek ihtimal ile soft olmasını planladığım bir fic. Ayrıca arkadaşlar bu bir daddy kink/ Age play yani lütfen buna göre başlayın fice. Sonradan 'Bu ne iğrenç.' gibi şeyler görmek istemiyorum.
Umarım kendimi ifade edebilmişimdir.
[Düzenlenmiştir] - [✓]
[18.05.2021]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby¹ ^ taekook
FanfictionJungkook, age play yapmayı seven biriydi ve babacık arıyordu. Soft - Age play [baby series 1] [Tamamlandı]