Havaların ısınmasıyla birlikte beşiğinde sadece bez ile yatmaya alışmış olan Jungkook, bir kaç sinek ısırığı olan bedenini kaşıdı. Şu aralar sinekler, beyaz teninde yer edinmeye başlayan küçük kızarıklar bırakıyordu ve Jungkook onları durmadan kaşıyordu, Taehyung'un uyarıları ise sadece bir kaç dakika durmasına neden oluyordu.
Pazar sabahı olmasına rağmen kaşıntılara daha fazla dayanamayarak gözlerini açtı. Saat daha sabahın altısı idi!
Jungkook, tavşan desenli saatinde gördüğü şey ile somurttu ve uyku mahrumu olan bedenini yatakta dik konuma getirdi. Yeni uyandığı için kısık olan gözlerini odada gezdirdi, her şey dün Taehyung'un bıraktığı gibi duruyordu. Bu demek oluyordu ki, canavarlar bu gece onu ziyarete gelmemişti!
Jungkook gülümsedi ve beşiğinin içinde dizlerinin üzerine yükseldi. Saatin normal vakitlerde erken olmasından dolayı babasını uyandırmak istememişti çünkü Taehyung, son günlerde oldukça yoğun bir dönemden geçiyordu.
Okuldan birincilik ile mezun olması ona çok güzel yeni imkanlar sunmuştu. İlk başta özel bir klinikte psikolog olarak işe başlarken kısa bir sürede kendi kliniğini açmaya karar vermişti. Bu fikir gerçekleştirmesi ise tam bir ay önce olmuştu.
Jungkook bazen gözlerini kapatsa, Taehyung'un açılış zamanı olan ve yüzünde yer alan o güzel gülüşü bile anımsıyordu.
Kafasının içinde dolaşmaya başlayan Taehyung'un yüzlerine karşı başını iki yana doğru salladı. Beşiğinin kilit yerlerini babacığının kendisine gösterdiği gibi açarken, beşiğin demir çubukları yavaşça aşağı inmişti.
Açılan beşikten inen Jungkook, ilk önce uzun zamandır kullanmadığı ayaklarını harekete geçirmek için olduğu yerde zıpladı. Bu uyuşan ayaklarını kendine getirmeye yetmişti. Ardından bebek odasından çıktı ve yetişkin olduğu vakitlerde kullandığı odaya girdi. Burayı Taehyung ile kendisi özenle dizayn etmişlerdi.
Hoş, yetişkin olduğu vakitlerde geceleri Taehyung ile uyuyor olduğu için bir yatak alma gereği duymamışlardı. Bunun yerine kocaman bir kıyafet dolabı, makyaj masası ve kendisi için puflar koymuşlardı.
Jungkook, ilk önce dolmuş bezini banyoda çıkarttı ve kendini pudraladıktan sonra odasına geri girdi. Dolaptan ev içinde giydiği ve şu an Taehyung'un da üzerinde olan gri eşofman takımını çıkarttı. Altı için de bir boxer çıkardığında dolabın kapaklarını geri kapattı.
Üzerini giyindi, aynanın karşısında yer alan pufa oturdu ve ilk önce sinek ısırıklarına krem, ardından ise yüzüne sivilce çıkmasını istemediği için her sabah yaptığı rutini uyguladı.
Tamamen kendine geldiğini hissetiğinde saate göz gezdirdi. Daha yedi bile olmamıştı. Taehyung, pazar günleri bile olsa en geç sekiz'de ayakta olurdu. Bu yüzden yatak odalarına ilerlerken olabildiğince sessiz olmaya çalışıyordu.
Eğer Taehyung uyanmamış ise hiç ses yapmadan mutfağa geçecek ve onun için bir şeyler hazırlayacaktı. Taehyung'un, Jungkook'un sesini duyması için açık bıraktığı kapıdan başını çıkardı Jungkook.
Taehyung, telefon kulağında hattın diğer ucunda yer alan kişiyi dinliyor ve aynı zamanda gözlerini açık tutmaya uğraşıyor gibi bir hâli vardı.
Ah, az önce Jungkook Taehyung'un da üzerinde yer alan takım mı demişti? Unutun onu. Çünkü Kim Taehyung, sadece altında yer alan eşofman ve çıplak üst bedeni ile öylece sırtını yatak başlığına vermiş ve telefon ile konuşurken onun giyinik olduğunu söylemek tamamen palavra atmak olurdu.
Taehyung, tavşan dişli bebeğini kapı pervazında kendini görmediğini sandığı bir pozisyonda yakalayınca gülümsedi ve boştaki elini havaya kaldırarak yanına gelmesini işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby¹ ^ taekook
FanficJungkook, age play yapmayı seven biriydi ve babacık arıyordu. Soft - Age play [baby series 1] [Tamamlandı]