Jungkook, oturduğu mama sandalyesinde heyecan ile beklerken, cezasının bugün son bulacağı gerçeği yerinde sakin durmasını engelliyordu.
Bir hafta geçmişti...
Jungkook'un en sevdiği oyuncaklardan uzak durduğu ve asla televizyon izlemediği bir hafta geride kalmıştı. Ah, birde babacığı ile birlikte uyuyamadığı gerçeği vardı ki, bu cezalar arasında en çok bu yakıyordu Jungkook'un canını.
"Bebeğim." Mama sandalyesinin üzerinde ki boyama kitabından kaldırdı başını ve ona seslenen babacığına dikkat kesildi.
"Aşkım?" Ağzındaki emziği yüzünden boğuk çıkan sesi Taehyung'un gülmesine neden olurken Jungkook'un yanına ilerledi ve alnına kocaman bir öpücük kondurdu.
Jungkook son bir haftadır, etrafta 'aşkım', 'aşkım' diye dolaşıyordu ve doğrusu Taehyung bundan rahatsız asla değildi. Ah, çünkü bezli poposunu iki yana sallayarak 'aşkım' kelimesine bir melodi takan ve tüm gün söyleyen Jungkook çok tatlı bir bebek oluyordu.
"Meyve suyunu bitirdin mi?" Taehyung, Jungkook'a kahvaltı yaptırdıktan sonra önüne koca bir biberon elma suyu koymuş ve kendisi odadan gelene kadar bitirmesini istemişti.
"Baaaak, bitirdim!" Jungkook, sıkı sıkıya kavradığı biberonunu kaldırdı ve babacığına gösterdi. Bu onda yeni bir huy olmuştu. Yaptığı küçücük şeyde bile Taehyung'tan övgü dolu sözler ve kocaman bir öpücük veya sarılma aldığı için bu kadar heyecan dolu oluyordu. Bazen sırf ödülü almak için dediği şeyi yaptığını biliyordu Taehyung.
"Benim küçük oğlanım..." Bunu sevimli bir tonda söyledi Taehyung ve ardından Jungkook'u el çabukluğu ile hızla kucağına aldı. Bir anda havalanan Jungkook ağzından küçük bir çığlık kaçırırken bu sırada emziği yere düşmüştü.
Taehyung, Jungkook'un bu hallerine kahkaha atmak istese de Jungkook'un buruşan suratına bakarak vazgeçti bundan. "Ağlamanı gerektirecek bir şey yok tavşanım, evde bir sürü temiz ve yeni emzik var."
"Ama o winnie'li." Jungkook'un winnie aşkı, Taehyung'u gerçekten bitiriyordu. Ah, birde bu emziğin Taehyung'un Jungkook'a aldığı ilk emzik olduğu gerçeği vardı.
Taehyung, yere düşmüş emziği aldı ve suyun altında tutarak temizlenmesini sağladı, Jungkook'a kalsa direk emmeye başlardı.
"Tamam, al bakalım."
"Teşekkür ederim aşkım." Aşkım kelimesini söylerken başını yana yatırmış ve yüzünü tatlı bir ifadeye sokmuştu.
"Önemli değil aşkım."
×
"Aşkım! Aşkım! Bak." Jungkook, dışarda olmaları yüzünden sesini biraz alçak tutmaya ve babacık dememeye özen gösterirken elinde tuttuğu boyama kitaplarını Taehyung'a göstermek için sabırsızlanıyordu.
Babacık demeye o kadar alışmıştı ki, bazen tam diyecek gibi oluyorken tutuyordu kendini.
"Geldim sevgilim, ne oldu?"
"Çok güzel değiller mi?" Ayı winnie temalı boyama kitaplarını Taehyung'a gösterirken çok heyecanlıydı. Taehyung, Jungkook cezasını güzel bir şekilde çektiği için onu bir oyuncakçıya getirmiş ve istediği bir kaç şeyi alacağını söylemişti.
"Evet bebeğim, çok güzeller. Bunları mı almak istiyorsun?" Bir yandan Jungkook'un beline elini yerleştirirken söyledi Taehyung.
"Evet!" Jungkook, boyama kitaplarını sıkı sıkıya göğsüne bastırırken Taehyung'a daha fazla sokuldu.
"Hadi kasaya gidelim o zaman." Jungkook'un küçük ellerini kendi elleri ile iç içe geçirdi ve Jungkook'u kasaya yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby¹ ^ taekook
FanfictionJungkook, age play yapmayı seven biriydi ve babacık arıyordu. Soft - Age play [baby series 1] [Tamamlandı]