16 [✓]

16.3K 1K 168
                                    

"Jungkook, ağlama bebeğim. Baba iyi ağlama." Taehyung, içli içli ağlayan bebeğinin göz yaşlarını silerken konuştu.

Pasta yapmaya büyük bir özen ile devam eden ikili için başta her şey yolundaydı. Taa ki Taehyung, çilekleri kesmeye başlayınca baş parmağına da bir çizik atmış ve kanamasına neden olmuştu.

Jungkook ise gördğüü çiziğe karşı o kadar büyük bir ağlayış koyvermişti ki, Taehyung onu nasıl sakinleştirmesi gerektiğini bile bilememişti.

Jungkook, bugün diğer günlere göre daha duygusal bir yapıya sahipti.

"Jungkook, güzel bebeğim. Ağlama daha fazla. Bak, acıyı geçtim, kanamıyor bile." Jungkook biraz daha sakinleşen göz yaşları arasında kanayan parmağa baktı.

Gerçekten de kanaması durmuş, sadece küçük bir çizik kalmıştı. Bu ağlamasını biraz da olsa dindirirken kollarını esmerin boynuna doladı. O kadar korkuyordu ki ona bir şey olacak diye, küçücük bir çizik bile kocaman gelmişti o an gözüne.

"Ac-Acımıyor değil mi?" Dedi Jungkook. Hâlâ burnunu çekiyor ve engel olamadığı göz yaşlarını esmerin boynuna akıtıyordu.

"Acımıyor bebeğim, ama eğer sen ağlamaya devam edersen bu küçük çizikten çok kalbim acıyacak." Dedi Taehyung. Jungkook, duyduğu cümle ile kalbinin çok fazla hızlandığını hissetmişti. Sadece bir cümlesi ile kalbinin bu kadar dumura uğraması onu şaşırtıyordu.

"Tamam, bak ağlamıyoyum babacım." Jungkook, garip çıkan sesine karşılık kaşlarını çattı ancak bu çok uzun sürmemişti.  Kendisini sıkıca sarmalayan beden küçük bedenini rahatlık ile kucağına aldı ve mama sandalyesine yerleştirdi.

"Sen burada dur, ben çilekleri keserim en son beraber süsleriz olur mu?" Taehyung bir yandan Jungkook'un en sevdiği oyuncak ayı winnie'yi önüne bırakırken konuştu.

Doğrusu, küçük şefi mutfak tezgahının üzerine otururken rahat olamıyordu. Gözü her an onun üzerinde oluyordu ve ona bir şey olacak endişesi yüzünden kendi işine odaklanamıyordu. Bu yüzden küçük bebeğini mama sandalyesine oturttu. En azından böylece aklı onda kalmayacaktı.

×

Krema ile kaplanan pasta, Jungkook'un mama sandalyesine yer alırken Taehyung süsleme için olan üç farklı renge sahip krema tüplerini Jungkook'a verdi. Diğer yandan ise renkli süslemeleri küçük kaselere koyuyordu. Jungkook bu renk renk olan çikolata toplarına o kadar bayılmıştı ki, Taehyung'un onları alması için saatlerce yalvarmıştı.

"Bebeğim, kendini değil, pastayı süsleyeceksin." Dedi Taehyung. Zira Jungkook, pastadan çok kendi üzerine kullanmıştı renkli şantileri.

"Ama, ama olmuyor ki?" Diye cevap verdi kırgın sesi ile Jungkook. Bir türlü becerememişti.

"Eğer tüpün ağzını kapatır isen olmaz tabi güzelim. Bak, bu şekilde tutarsan olur." Bir yandan Jungkook'un ellerini tüpün etrafına düzgün bir biçimde sararken diğer yandan nasıl yapması gerektiğini anlatıyordu Taehyung.

En sonunda başarılı bir şekilde 'Tae-Kook" yazan Jungkook'un gülüşü büyümüş, hatta bu güzel yazı için Taehyung'tan övgü dolu sözler ile  alnına büyük bir öpücük kazanmıştı.

"Ben hyungları arayayım, sende süslemeye devam et." Taehyung mutfaktan çıkıp, Jungkook'un yatak odasına doğru giderken seslendi küçüğüne. Jungkook ise bir dili dışarda, pastayı süslemeye devam ederken sadece bir baş sallaması vermişti sevgilisine.

Şu an için önünde ilgilenmesi gereken bir pasta vardı. Eh, ne kadar çok 'Tae-kook' yazarsa o kadar öpücük ve övgü dolu sözler alacaktı sonuçta. Tüm pastayı 'Tae-Kook' yazısı ile kaplamalıydı!

Bu bölüm kısa oldu ama zaten çerezlik ve soft bir şeyler yazmak istemiştim, elde ettmisim gibi🤭

15. Bölümü okumadan gelmeyin kizarim bak😡

Neyse bölümleri salıp kaçıyorum hemen görüşürüz benim güzel bal arilarim 🍯 🐝💜

[Düzenlendi] - [✓]

[19.05.2021]

baby¹ ^ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin