Duyuruda duyuru; kitap şuanda başlıktada yazdığı gibi düzenlemede. Sonda bi duyuru bölümü yazdım ama onu herkesin okuyamayacağını düşündüğüm için bunuda yazayım dedim. Düzenleme bitene kadar okumamanız kitaptan keyif almanız adına daha iyi olurr. Sevgiyle kalınn baysuu.
Annemin, babamın koluna sarılarak gurulu bakışlar eşliğinde beni yolculaması üzerine elimdeki tekerlekli valiz arabasını sürerek tüm yaz boyunca beklediğim bu anı gerçekleştirmek üzere duvardan geçtim.
Dumanı tüten trene binerek kompartmanlara göz attım ve muhtemelen benden önce gelmiş olan Lily'i arıyordum.
Sonunda aradığım kızıl ve kömür karası saçlar çaprazımda duran kompartman camından görünürken beklemeden içeri daldım.
"Selam."
Lily'i bakışlarını elindeki kitaptan kaldırarak samimi bi gülümseme eşliğinde selamıma karşılık verirken Severus sadece başını sallamış geri kitabına odaklanmıştı.
Lily ile birkaç tatil muhabbeti yaptıktan sonra o da kitabına geri dönmüştü. Ben ise 'Okuyupta adam mı olucaz?' mentalitesini uygulayarak cebimden, cep kaset çalarımı çıkarıp kulaklığımı taktım.
Dışarıyı izleyerek kulağımdaki şarkıya dalmışken ayağıma değen şeyle aşağıya baktım. Ufacık, şekilini tam seçemediğim şeyden birden yükselen gürültülü seslerle ellerimle kulaklarımı kapattım . Gürültüden kimse ve hiçbirşey duyulmuyordu. Sesin geldiği yer tam yanımdaydı ve sağır olacakmışım gibi hissediyordum. Ses yavaş yavaş dinerken ayağıma değen şeye baktım. Tuzakçı Fitil.
"BLACK!"
Bağırmamla birlikte bunu beklermiş gibi kompartmanın dışından yükselen kahkaha seslerinin ardından hızla dışarı çıktım. Tahmin ettiğim gibi Çapulcular'dı ve bunun Black'in başının altından çıktığına adım kadar emindim.
"Şarkı dinlediğini görünce eşlik edeyim dedim."
O alayla konuşup gülerken, ben sinirle eliyle saçlarını arkaya atışını izledim ve o saçları tek tek yolup tuvalete atıp üstünede onun gözlerinin önünde sifona basmak istedim.
"Daha okula bile varmadık Black."
Arkadan gelen Lily tam yanımda durarak Black'e karşı sert bir şekilde konuştu. Umursamazca omuz silkip alayla güldü ve arkasını dönüp kompartmanlarına ilerlediler. İçimde ona lanet okurken, asamı salladım. Sanki birşeye takılmışçasına sendeledi ve düşmekten son anda kurtuldu. Hızla bana döndüğünde bu sefer ben alayla gülümsüyordum.
"Seni-"
Hızla üzerime yürüdü ve bana doğru geldi. Remus onu durdururken bana sinirle bakıyordu. Buraya doğru gelen Gryffindor bölüm başkanını görmemizle, birbirimize ölümcül bakışlar atarak kompartmana girdik. Bakışlarımı gözlerinden çekmeden sürgülü kapıyı sertçe çektim. Bu çocuk dünyaya beni sinir etmek için gelmişti resmen.
"Yeni yıl ve yeniden Black sayesinde belalı bir yıl."
Yorgunlukla kendimi koltuğa atmıştım.
"Boş zamanlarını seni sinir etmek için kullanıyor."
Başımla Lily'i onaylamıştım.
"Direkt seni sinir etmek için boş zaman ayırıyor."
Severus kitabından başını kaldırmadan konuşunca sıkıntıyla nefes verdim ve tekrar kulaklıklarımı takıp başımı cama yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
FanfictionOkul yıllarının en başından beri nedensiz bir şekilde kendisinden nefret eden Sirius Orion Black'e karşılık vermekten çekinmeyen Caroline Alis Martinez'in yıldızları asla barışmaz. Birbirlerine verdikleri zarar yetmiyormuş gibi binalarından sürekli...