"Nasıl?
Marlene geceliğinin üzerine tuttuğu elbisenin eteğinden tutup etrafında döndü.
"Çok güzel."
Ayağa kalkıp elbisesine yakından baktım.
"Ne ara elbise ayarladın sen?"
"Kendim diktim."
Herkes hayretle Marlene'ye döndü.
"E birazda sihir var tabi."
"Bende istiyorum."
Lily hevesle gelip elbisesinden tuttu.
"Olur, ayaralarız sanada bişeyler. Caroline, sen elbise konusunu ne yapacaksın?"
Komidindeki daha yeni yazdığım mektubu aldım.
"Anneme söyledim. Onun tarzına güveniyorum."
"Balo birkaç gün sonra, umarım yetişir."
Alice'e döndüm.
"Umarım."
☆★☆
Anneme mektubu yollamamdan bugüne iki gün geçmişti ve hala bi haber yoktu. Balo gittikçe yaklaşırken ben elbisenin yetişip yetişmeyeceğine dair strese girmiştim. Antik runlar sınıfına ilerlerken düşüncelerimi pozitif tutmaya çalışıyordum.
Sirius'un oturduğu sıraya ilerledim. Sıraya oturunca geriye doğru yaslanmıştı. Profesör girince, derse hızla giriş yaptı.
"Bugün tarihin oldukça derinlerinde kızılderillilerin kullandığı imgeleri öğreneceğiz. Kitabınızın 89. Sayfasını açınız."
Profesör hangi imgenin ne demek olduğunu anlatırken kitapta gördüğüm sembolleri defterime geçiriyordum.
"Şimdi kitabınızdan gördüğünüz işaretlerle yani harflerle yanınızdaki arkadaşınıza birşeyler yazmanızı istiyorum o da çözmeye çalışacak."
Sirius'la birbirimize ufak bi bakış atıp önümüzdeki kitaplara döndük. Kitaptan aklımdaki cümlenin hangi harflerle yazılacağını bulup defterimin köşesine yazdım. Yüzümdeki sırıtmaya engel olamamıştım.
Sirius bana dönünce onunda bitirdiğini anladım. O defterini bana uzatırken bende defterimi ona uzattım. Tam defterini alacakken arka sıradan Lily ve James elimizdeki defterlere vurup düşmelerini sağladı.
"Ah, pardon."
Lily hafifçe sırıtınca kaşlarımı çatmıştım. Bunlar hep James'in yanında fazla kalmaktan oluyordu.
Lily hızla eğilip yerden defterimi aldı ve Sirius'a verdi. James'te yerden aldığı Sirius'un defterini bana uzattı. Şunu farkettimde defterlerimiz aynıymış. Lily ve James'in sıranın üzerine koydukları deftere bakınca onlarında aynı olduğunu gördüm.
Sirius'un defterini açıp gördüğüm yabancı imgeleri çevirmeye çalıştım.
Bugün...
Bugün çok...
Yazdığı kelimeyi yavaş yavaş çevirmeye çalıştım.
Bugün çok güzel...
Kaşlarım çatılmıştı.
Bugün çok güzel görünüyorsun.
Şokla Sirius'a dönünce o da şaşırarak bana döndü. İkimizde birbirimize şaşırarak bakmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
أدب الهواةOkul yıllarının en başından beri nedensiz bir şekilde kendisinden nefret eden Sirius Orion Black'e karşılık vermekten çekinmeyen Caroline Alis Martinez'in yıldızları asla barışmaz. Birbirlerine verdikleri zarar yetmiyormuş gibi binalarından sürekli...