Sabah herkesten önce uyanmıştım ve oldukça enerjik hissediyordum. Yatan kızlara göz atıp Marlene'ye doğru ilerledim. Yastığına sarılmış bir şekilde huzurla yatıyordu ve bu içimdeki onu rahatsız etme dürtüsünü tetikliyordu. Kulağına doğru eğildim.
"Kardan adam yapsak senle!"
Birden bağırınca kaşlarını çattı ve kafasını diğer tarafa çevirdi.
"Oyunlar oynasak~"
Hala bağırarak şarkı söylemeye devam edince yastığını alıp kulaklarını kapattı.
"Yine mi izledin o muggle filmini!"
O söylenirken bu sefer Alice'in yatağına doğru ilerledim.
"Artık seni görmüyorum, sanki gittin uzak ülkeleree~"
Sesimi bilerek detone edip onları rahatsız etmeyi amaçlıyordum. Kıpırdanmalarına bakılırsa işe de yarıyordu.
"Eskiden çok yakındık, şimdi uzak..
Neden, anlasam keşkee!~""Ne istiyorsun bizden ruh hastası?!"
Alice kafasını yastığına gömdüğü için sesi boğuk çıksada söyledikleri anlaşılırdı.
"Kardan adam yapsak senle!
Sadece oynasak birlikteee~"Alice'in isyanı, Anna'nın şarkısına uyunca gülerek devam ettim.
"Git burdan Anna!"
Lily ciddi bir şekilde isyan edince kahkaha atmıştım.
"Hoşçakal~"
Bir an sessizleşince onlarda tekrar yastıklarına sarılmıştı. Lily'nin yatağına çıktım ve zıplamaya başladım bu sefer. Şerefsizlik parayla değildi sonuçta.
"Kardan adam yapsak senleee! ya da bisiklete binsek! Arkadaşlıklar kalmış geçmi-"
Suratıma yediğim yastıkla yatağa düşmüştüm.
"Kapa çeneni artık! Ne yaşıyorsun sabah sabah?"
"Zevk."
Alayla konuşunca yastığı tekrar fırlatmıştı.
"Hadi kalkın! Ne uykucu çıktınız sizde. "
Herkesten istemsiz mırıltılar yükselince boğazımı temizledim.
"Let it goo!"
"Tamam kalktık! yeterki sus artık."
☆★☆
Büyük salona gelince ilerdeki çapulculara doğru gittik. James elindeki çatalı ağzına götürürken, arkadan hızla ve sert bir şekilde omuzlarından tuttum ve hafifçe salladım.
"Kardan adam yapsak senle!"
James ağzına götürmekte olan çatalından düşen zeytine bakıp bana döndü.
"Yaza gireceğiz ne kardan adamı?"
"Oyunlar oynasak~"
Onu takmayıp şarkıya devam edip boş yere oturdum. Karlar ülkesi filmi favori animasyon filmimdi ve bu şarkı dilimden düşmüyordu bu sabah.
"Normalde sabah kahvaltılara depresif inerdin. Ne bu neşe?"
Sirius kollarını masaya koyup şüpheyle bana baktı.
"Keyfim, kahyası ve ben bugün neşeli olmaya karar verdik."
Göz devirip önüne dönünce bende yemeğime döndüm. Kahvaltıdan sonraki ilk dersimiz kehanetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
FanfictionOkul yıllarının en başından beri nedensiz bir şekilde kendisinden nefret eden Sirius Orion Black'e karşılık vermekten çekinmeyen Caroline Alis Martinez'in yıldızları asla barışmaz. Birbirlerine verdikleri zarar yetmiyormuş gibi binalarından sürekli...