𝖊𝖕.13

6.6K 457 680
                                    

"Ee maça gidiyor muyuz?"

"Tabiki de! Ravenclaw'ı yendikten sonra Nova'ya atmam gerek bir hava var."

"Nova Josh'ın eski sevgilisi değil mi?"

"Tam olarak o."

"Josh kim lan?"

Alice'in meraklı sesiyle Marlene iç çekmişti.

"Yeni flörtüm. Kaç gündür bunu konuşuyoruz Alice."

"Birazdan başlar. Çıkalım hadi."

"Caroline?"

Kulağıma gelen sesleri takmadan bölünen rüyamı kafamdan uydurduğum sahnelerle devam ettirmeye çalışıyordum.

"Ohoo bunun kıçında pireler uçuşuyor hala."

"Üç dediğimde."

Alice ve Marlene'nin seslerini duysamda tepki vermiyordum

"1,2...3!"

Üstümde hisettiğim ağırlıkla onlara dönmüştüm. Gıdıklanmaya başlayınca gözlerim yaşarana kadar gülmüştüm.

"Kesin şunu!...Nefes alamıyorum!"

Üstümden kalkmışlardı. Derin bir nefes aldım.

"Hadi giyin maça az kaldı!"

"Ruh hastasısınız bunu biliyorsunuz değil mi?"

"Evet?"

"Evet."

Onlara göz devirdim ve bitkince kalkıp üstümü giydim. Gryffindor atkımı da taktım ve yatakhaneden çıkıp sahaya ilerledik. Gryffindor kulesi henüz tam dolmamıştı. Ön taraflarda bir yere oturduk. Kuleler dolup taşınca oyuncularda sahaya çıkmıştı.

"Sunucu Black mi?"

Marlene şaşırarak çaprazımızdaki sunucular için olan kısımı gösterdi.

"O ne anlar be sunuculuktan? Makarasına geçmiştir ora-."

"Evet baylar ve güzel bayanlar maç başlıyor!"

Mikrofondan çıkan sesi sahayı turlarken hayretle ona baktım.

"Maç Ravenclaw ve Gryffindor arasında geçecek ve bunları sanki sizin gözünüzün önünde oynanmıyormuş gibi bendeniz Sirius Mükkemel Black sizlere aktaracak."

Ona göz devirip gülmeme engel olamayarak sahaya baktım.

"Ben komik birşey göremiyorum Bayan Martinez."

Soyismim tüm sahada yankılanırken şaşkın bir ifadeyle Sirius'a döndüm. Kaşlarını kaldırıp havadaki oyunculara döndü.

"Git gide Sirius'un Caroline'den hoşlandığı düşüncesi beni ele geçiriyor."

"Sirius mu!? Benden mi!? Hah komik olma Marls."

Alayla güldükten sonra sahaya döndüm.

"Gryffindor'dan Jackson Queefle'ı alarak kaleye ilerliyor. İlerliyor, ilerliyor vee... KÖR MÜSÜN JACKSON! BİR HİPOGRİF BİLE TUTTURURDU DELİĞİ!"

Top kale direğine çarpıp dışarı çıkarken Sirius'un bağırışı sahada yankılandı.

"Şunu düzgün yapın Bay Black!"

McGonagall sinirle soluyunca ellerini teslim olurcasına kaldırdı.

"Queffle şuan Ravenclaw'dan Taylor'da! Kaleye ilerliyor! James atsana şuna şurdan bi bludger!"

Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin