𝖊𝖕.16

7K 505 604
                                    

"Bu nasıl sence?"

Marlene'nin dergiden gösterdiği elbiseye baktım.

"Vizyonsuz musun Marls? Bu ne?"

"Ne varmış ya? Güzel bence."

Tekrar dergiyi önüne çekip sitemle konuştu. Elimdeki dergiye göz atmaya devam ettim.

"Bahçeye inelim mi?"

"Olur. Hava alırız biraz."

Yatakhaneden çıkıp bahçeye indik. İlerdeki boş banka ilerleyip kurulmuştuk.

"Selam kızlar."

Karşıdan gelen Marcus'a gülümseyip karşılık verdim.

"Selam Marcus. Ee şey kızlar bizim bir işimiz vardı hatırladınız mı?"

"Ne işi ya?"

Marlene anlamayarak konuşunca Alice koluyla onu dürtmüştü.

"Haa şey hatırladım ya. Gidelim bari biz."

Lily'de onlara katılıp gidince gülerek göz devirmiştim onlara. Marcus'ta onların oluşturduğu boşluğa oturdu.

3. Kişi ağzından;

"Ya ama ben Siriusçuyum. Marcus ile niye yanlız bıraktık ki Caroline'yi?"

Lily söylenirken Alice onun kolundan tutup Marcus ve Caroline'yi yanlız bırakmak için uzaklaştırdı.

"Sirius mu!? Sirius kadar Caroline'yi sinir eden var mı cidden? Marcus'la en azından mutlu."

Alice hayretle çıkışmıştı.

"Ama Sirius ile daha çok yakışıyorlar. Sirius duygularını belli edemeyen bir andaval olduğu için ve Caroline'de onun bu hareketlerinden hala birşeyler anlamayan bir salak olduğu için anlaşamıyorlar. "

"Sirius Caroline'den mi hoşlanıyor?"

Marlene şokla Lily'e baktı.

"Bu aralar bi farklı davranıyor fark etmedim demeyin. Ayrıca en baştan beri Caroline'ye bir şeyler hissediyordu bence. Sadece, bazı insanlar duygularını karşıya nasıl ileteceklerini bilemedikleri için kötü davranma eğilimindedirler. McGonagall'ın cezasıyla da birbirlerine dahada yakınlaştılar."

Alice şaşırarak Lily'e baktı.

"Ne ara insan sarrafı oldun sen?"

"Sadece mantık bu bebeğim. Ayrıca bir kitaptada okumuştum. İnsan psikolojisi ile ilgiliydi."

"Sirius oldukça flörtöz biri. Caroline'den hoşlanıyorsa onunla flört etmeye çalışırdı. Diğer kızlara yaptığı gibi."

"Belkide Caroline'yi diğer kızlar gibi görmüyordur."

"Herneyse bize arkadaş olarak bunu yapmak düştü. Gerisine karışmayalım."

                             ☆★☆

"Birileri senden daha hızlı."

Sirius anlamayarak James'e döndü.

"Baloya diyorum senden önce Marcus davet edecek gibi görünüyor."

Sirius, James'in başıyla gösterdiği yere bakınca Caroline ve Marcus'un karşıdaki bankta gülüşerek oturduğunu gördü.

"Bana ne? Teklif ederse etsin. Hem onu davet edeceğimi kim söyledi?"

"Ben uyarayımda sonra sinirini bizden çıkarma."

Sirius James'e göz devirip istemeden Caroline'ye döndü. Sürekli güldüğünü görünce kaşlarını çattı.

Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin