𝖊𝖕.7

6.9K 473 448
                                    

Haftasonun veridiği enerjiyle tüm gün eğlenmiştik. Aklıma Sirius ve üzerimde olan tişörtü gelince daha fazla dırdırını çekmemek için yatakhaneme gidip kendi tişörtlerimden giydim. Kendisi tam bir "Drama Queen" olduğu için herşeyi abartmakta üstüne yoktu ve biraz daha onu çekemezdim.

Kendi yatakhanemden çıkıp erkekler yatakhanesine ilerledim. Sirius'un yatakhanesinin önüne gelince kapıyı çalma gereksinimi duymadan pat diye girdim. Annem her zaman görgü kurallarına uymam gerektiğini söylerdi de pek takmazdım... ama keşke taksaydım.

"Oha!"

Sirius ve yüzünü görmediğim bir kızı yatakta öpüşürken gördüğümde hızla geri çıktım. Elimde olan tişörtü hatırlayınca kapıyı tekrar hafif aralayıp sadece kolumu soktum ve Sirius'un yatağına doğru fırlattım. Gözlerimi çamaşır suyu ile yıkamak üzere Lily'nin yanına koştum.

"Aranızda bana Obliviate yapacak bir gönüllü var mı?"

3. kişi anlatımından;

Sirius, odada yükselen 'oha' nidasından sonra öpüştüğü kızdan ayrılıp kapıdaki Caroline'a döndü. Caroline geri hızlıca dışarı çıkınca, Sirius istemsizce sırıtmıştı. Bu sırıtış, kapıyı aralayarak fırlatılan tişörtün tam suratına gelmesiyle son bulmuştu.

"Özür dilerim ama sonra devam etsek?"

Sirius kızı kırmamaya çalışarak sorup yatakhaneden çıktı. Kızın yanından neden ayrıldı bilmiyordu. Zaten tişörtü vermişti, ne söylemesi gerekiyordu ona? İlerdeki arkası dönük Caroline'yi görünce ona itaaf ederek bağırdı.

"Leş gibi kokutmuşsun tişörtümü."

Caroline'nin anlatımından devam;

Arkamdan yükselen Sirius'un sesiyle gözlerimi yumup kollarımla etrafı arayıp kör taklidi yaptım.

"En son gördüğüm manzara yüzünden gözlerimi çamaşır suyu ile yıkadığım için göremiyorum da sen kimdin?"

Alnıma yediğim *fiske ile elimle alnımı avuşturarak gözlerimi açtım.

"Acıttı!"

Gözlerimi açınca Sirius'un sırıtarak baktığını gördüm.

"Ne?"

"Fazla malsın."

Hala sırıtırken sinirle omuzuna vurup tekrar koltuklara ilerledim ve kendimi Lily'nin yanına bıraktım.

                           ☆★☆

Günlerden pazartesiydi ve günün İksir dersi için zindanlara ilerleyip İksir sınıfına girdik. Dersimiz yine Ravenclaw'laydı.

Slughorn bu derste işleyeceğimiz iksiri anlatıp yapılışı için ikili gruplara ayrılmamızı istemişti. Gözüm karşı masadaki Marcus'a kayınca bana bakarak yana kaydı ve sorarcasına yanını gösterdi. Gülümseyerek yanına ilerledim.

Sirius'un önünden geçerken, birden bire ayağını yoluma uzatmıştı. Bu hareketi yapacağını adım gibi bildiğim için ona bakarak ayağımı daha da ileri atıp, ayağını es geçerek ve tam suratına doğru orta parmak çekerek yoluma devam ettim. Geri Marcus'a dönünce tatlı bir gülümseme sundum.
Marcus'un yanına varınca daha yeni orta parmak çeken kızı resetleyip uslu kız moduna geçmiştim.

"Selam."

" O orta parmak çeken seksi kızı görmesem şu tatlı haline inanacağım."

Söylediği şeyle şaşırarak suratına bakakaldım.

Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin