"Güünaydıı-"
Marlenenin suratına fırlattığım yastıkla neşeli sesi kesilmişti. Gözlerimi kapatıp tekrar uyumayı planlıyordum.
"Kaldır kıçını, hadi!"
Bir ölü edasıyla yatakta doğrulup bataniyemi üzerimden attım. Elimi yüzümü yıkamak için tuvalete ilerledim. Aynadan gördüğüm görüntü karşısında korkuyla bir iki adım geriledim. Dün gelir gelmez elbisemi çıkarıp yatağa atlamıştım. Makyajım dağılmış, saçlarım kabarmıştı.
Yüzümü yıkayıp suratıma çeki düzen verdikten sonra yatakhaneye geri döndüm. Lily'nin yanaklarında gördüğüm kırmızı sarı boyalarla anlamayarak ona baktım.
"Niye sürdün onları?"
"Gryffindor- Slyhterin maçı var ya hani bugün!?"
"Ne zamandan beri bu kadar ilgilenir oldun Quiddicht ile?"
"James'le çıktığı günden beri."
Marlene, Lily yerine Alice'i yanıtlayınca Lily'de gülmüştü.
"E onunda etkisi var tabi."
Boynundaki atkıyla oynayarak konuşurken utangaç görünüyordu. Formamı giyip kızlarla birlikte yatakhaneden ayrıldık. Kahvaltı için büyük salona girip ilerde konuşan çapulcuların yanına ilerledik.
"Selam."
Lily neşeyle selam verip James'e doğru ilerlediğinde Sirius hariç diğer çapulcuların gülüşerek konuştuğunu gördüm. James Quddicht formasıyla, diğer herkeste okul formalarıyla yemek yiyordu. Sirius telaşla bize dönüp kolunu James'in karnına geçirdi.
"Kapat konuyu!"
"Neden?"
James'in bakışları beni bulunca acıyla öne doğru savrulsada alayla konuşmuştu.
"James!"
James yüzündeki şeytani ifadeyle Sirius'a baktı.
"A-a neden utanıyorsun ki?"
Anlamayarak onlara bakarken karşılarına oturmuştum.
"James, henüz gençsin kardeşim ecelini şimdiden çağırma istersen."
"Elimde kozu bulunan biri için fazla cüretkârsınız Sirius Bey."
"Hay sana söyleyen kafamı sikeyim."
"Niye öyle diyorsunuz beyfendi? Alındım. Gücendim."
James alaycı bir ifadeyle dram kasarken ne hakkında konuştuklarını merak etsemde sadece onları dinledim.
"Onu bunu bırak hazır mısın sen?"
Remus konuyu dağıtmaya çalışırcasına James'e doğru konuşunca James'te kibirli bir edayla göğüs kabarttı.
"Hah! Bunu sormamışsın farzediyorum Aylak. James Harika Refleskleri Olan Potter herzaman hazırdır."
Sirius tabağından aldığı zeytini suratına fırlattı. Zeytin yüzüne çarpıp yere düşmüştü.
"Merlin'de bile böyle refleks yoktur(!)."
Sirius alayla konuşunca James'te yüzünü silmişti.
"O zeytini farketmiştim bir kere."
Sirius 'aynen aynen' der gibi bakınca tamamen ona doğru döndü.
"Birtane daha at görelim."
Sirius birtane daha zeytin alıp suratına fırlatınca, ağzıyla havada kapıp yemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
FanfictionOkul yıllarının en başından beri nedensiz bir şekilde kendisinden nefret eden Sirius Orion Black'e karşılık vermekten çekinmeyen Caroline Alis Martinez'in yıldızları asla barışmaz. Birbirlerine verdikleri zarar yetmiyormuş gibi binalarından sürekli...