𝖊𝖕.3

7.6K 513 543
                                    

Lily ile sohbet ederek kahvaltımızı yaparken yanımıza yaklaşan alt sınıflardan çocuk ben ve Sirius'a baktı.

"McGonagall sizi çağırıyor."

"Sıçtık."

Yavaşça ayağa kalktım ve Lily'e dramatik bir bakış atıp McGonagall'ın odasına ilerledim. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım. Kim bilir yine ne bok yemiştim yine.

"Gir."

Gelen komuttan sonra önce başımı sokup sonra çekingence içeri girdim. Elindeki Gelecek Postasını katlayıp kenara koydu.

"Beni çağırmışsınız Profesör."

"Ah evet, Bay Black nerede?"

"Buradayım."

Kapı açılıp içeri girdi ve yanıma gelip profesöre baktı.

"Görgüsüz. İnsan kapıyı falan çalar."

Bana yüzünü eşkitip dil çıkarmıştı.

"Koskoca adamsın yaptığın hareketlere bak."

Tam ağzını açmıştı ki profesör boğazını temizledi ve ona dönmemizi sağladı.

"Bu okula ayak bastığınız andan beri bölüm kupasını ya kazanamadık ya da kıl payı kazandık. Profesörlere sizden puan kırmalarında tabiki hak veriyorum ama bu yıl o kupayı açık ara ile almamız lazım. Ama siz olduğunuz sürece bu çok zor. Tabiki zeki bir kadın olduğum için buna da bir çözüm yolu buldum."

Ben mahçupça sahte bir gülümseme sunarken, McGonagall devam etti.

"Bundan sonra bir saniye bile birbirinizden ayrılmayacaksınız."

Ağzım hayretle açılırken Sirius birden karşı geldi.

"Zaten yan yana gelince tartışıyoruz. Neresi mantıklı bunun?"

Hızla başımı onaylarcasına salladım.

"İkinizde Biçim Değiştirme dersinden İfrit ile geçiyorsunuz ve eğer bu yılda İfrit alırsanız seherbaz olmayı unutun. O yüzden bence bana karşı gelmeyi aklınızdan bile geçirmeyin. "

"Büyüzoolog olmak istemem dışında bir sorun yok."

Yüzüme yayılan gülümseme ile konuşunca McGonagall bakışlarını bana çevirdi.

"Biçim Değiştirme temel derslerdendir Bayan Martinez. Büyüzoologluk için bile bu derse ihtiyacınız var."

Yüzümdeki gülümseme yavaşça silinirken devam etti.

"Ayrıca sizin dediğinize gelirsen Bay Black, benim gözetimim altında olacaksınız. Bunu bir ceza olarak düşünün ve bu, bu dönem boyunca sürecek. Siz yanyana olduğunuz sürece birbirinize şaka planlayıp onu uygulayamayacaksınız."

Ağzım tekrar açılırken devam etti.

"Öyleki biriniz lavaboya gidince bile diğeriniz kapıda bekleyecek."

Kahkaha attım.

"İşte bu komikti. Ne zaman bitecek bu şaka? Şaka olmaktan çıkıyor çünkü."

McGonagall ciddi bir şekilde bakınca, gayet ciddi olduğunu gördüm.

"İllaki ortak yönleriniz vardır. Bunları usluca konuşarak bulabilirsiniz. Siz gerçekten arkadaş olduğunuzda bu işte ortadan kalkar."

"Desenize sonsuza kadar sürecek diye."

Sirius mırıldanırken sinirle göz devirdim.

"Birbirbirinizle yaptığınız her kavgada size ek ödev vereceğim ve bunları birlikte yapmak zorundasınız."

Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin