Eu și Lucas intram în cabana veche a bunicului .
-Waw ! exclama Lucas
Casa e o căsuța mica , rustica .E plina cu animale împăiate , colecții de cârlige de pescuit , piei de animale pe jos , o cabana pădurească de munte .
-Nu credeam ca încă mai miroase a vin peste tot .zic eu și ma țin de nas
-Miroase a vin , dar iubesc mirosul asta
-Nici pe mine nu ma deranjează dar e putin cam înțepător .
Bunicul are niște butoaie de vin în podul mic , care am decis sa le las acolo pentru ca , cu cat e mai vechi , vinul e tot mai bun .Deja are vreo 50 de ani .
-O sa dorm aici .zice Lucas și se pune pe mica canapea din sufragerie .
-Bine .Dacă ai nevoie la baie , o găsești afara .
Ma îmbrac într-un tricou și niște colanți și ies din dormitorul cu patul de lemn .Când ies din camera il vad pe Lucas în fata șemineului încercând sa aprinde focul .
- Ce faci ? întreb eu și ma pun pe fotoliu și trag o pătura din blana de iepure pe mine
-Încerc sa aprind astea .zice el și arata către lemnele din șemineu
-Alea sunt acolo de 5 ani .Nu am mai fost pe aici de când a murit bunicul .Trebuie sa fac curat .zic eu și ma ridic .
-Unde pot găsi lemne uscate ? întreabă Lucas și vine spre mine
-În curte , în baraca mica de Lânga baie .
Lucas se întoarce cu lemne și aprinde focul .Într-o ora eu am curățat toată casa .
-Nu știu ce o sa mâncam .zic eu și oftez
-Uita-te în pod poate e ceva pe acolo .zice el și arata spre ușița mica care duce spre pod
Deschid ușița și pun o scara .Încerc sa ma urc dar alunec .Tip cat pod de tare din cauza sperieturii .Dar , în loc sa cad pe podeaua rece și tare cad în bratele lui Lucas.Lucas se uita la mine speriat
-Ești bine ? întreabă el și ma ajuta sa ma ridic în picioare
Dau din cap ca da și ma urc iar pe scara .Intru în podul mic , unde se afla cele 5 butoaie cu vin si undite .E plin și aici de animale împăiate , și chestii . ma uit prin jur dar nu găsesc nimic.
-Lucas ? Știi sa pescuiești ? întreb eu și iau o undita
-Nu , dar pot încerca .
I-am dat lui Lucas tot ce avea nevoie și l-am trimis la lacul care e la câteva sute de metri de cabana .
Timp de o ora Lucas e plecat .Începe sa se întunece și Lucas nu mai vine .Nu știu dar ma îngrijorează .Îmi iau hainele pe mine și pornesc cu o lanterna pe bezna spre lac .Ajung acolo și ma uit în jur .E întuneric și frig .
-Lucas ? Lucas ! strig eu speriata de întuneric
-Aici ! aud o voce și dintr-o data ma calmez
Lucas e la marginea lacului .Vine spre mine cu o fata trista .
-Nu ai prins nimic , nu ? întreb eu amuzata
-Nu ... Numai 10 pești .zice el zâmbind și îmi arata plasa de peste plina de 10 pești cat palma de mari .
-Yay ! Mor de foame .zic eu și ii iau undita din mana .
Urcam la cabana și prăjim pestele la șemineu .Bunicul are o oala deasupra șemineului și acolo am făcut pestele .
CITEȘTI
Virgin Soul
RomanceNu stiu sa iubesc , nu pot sa iubesc , imi e frica sa iubesc ... stiu ca iubirea doare , o stiu chiar daca nu am iubit niciodata . (15 +)