Cap.45.You !

23.3K 1.4K 71
                                    

Nu știu ce sa fac .Stau de câteva ore afara și plâng .Dintr-o data cineva se pune lângă mine .

-Stai liniștita , nu iți fac nici un rău ... aud o voce calda 

Ma uit și îl vad pe Tim , băiatul cu care am mers la bal .Omul asta a vrut sa ma sărute cu forța .Ma trag de lângă el și ma panichez.

-Am spus sa stai liniștita , nu vreau sa iți fac rău .Îmi pare rău pentru ce a fost atunci , la bal ,regret mult ca ți-am făcut aia și acum sunt aici numai pentru ca plângi sub balconul meu .zice Tim și îmi arata balconul care era fix deasupra mea .

-Îmi pare rău , doar ca am o zi nasoala .zic eu și ma relaxez

Tim scoate din buzunar o acadea și mi-o întinde.

-Ce e asta ? întreb eu confuza

-Fericire pe bat .Mama lucrează la The Cady's , părintii mei sunt proprietari și mergeam sa dau acadele copiilor orfani dar când te-am văzut pe tine asa m-am gândit ca mai bine ți le dau ție pe tine .

zâmbesc larg la gluma lui și ma uit la el .

-Lucas e de vina ? întreabă el și îmi șterge o lacrima 

-Nu ... situația dintre noi .zic eu și oftez și ma calmez din plâns

-O sa fie bine , pana la urma va iubiți nu ? întreabă el și ma ajuta sa îmi deschid acadeaua 

Îmi bag acadeaua în gura și țin de bățul lung și ma uit la el cu ochi mari .Dau din cap afirmativ la întrebarea lui și ma chinui sa scot acadeaua din gura.

-De ce nu ești acum la el , vorbind și lămurind situația ? De ce stai și pierzi timpul plângând sub balconul meu ? întreabă el nedumerit

Ma ridic în picioare și îmi șterg fata de lacrimile uscate .

-Știi ce ? Ai dreptate .zic eu și ma scutur putin de praf 

-Ne mai vedem .zice el și îmi face cu mana în timp ce se îndepărtează

-Mulțumesc ! strig eu și fug spre casa lui Lucas .

Ajung în fata casei lui dar îmi piere curajul când ajung acolo .Dacă îmi răspunde scorpia aia de maica-sa ? Gândurile mele sunt întrerupte de ușa care se deschide în fata mea .Îmi ridic capul și îl vad pe Lucas cu o fata trista .

-Vrei sa vorbim ? întreb eu cu vocea stinsa

Lucas nu zice nimic .Îmi deschide larg ușa și ma poftește înauntru .Urcam în camera lui și ma pun pe marginea patului cu fata la ușa .Lucas sta în fata ușii și se uita la mine.

-Uite , ahm...trebuie sa iți povestesc sau ți-am zis mama ta ? 

-Știu tot .Ce nu știu e de ce ai reacționat asa . spune el sec

-Nu știu , Lucas .Nici nu știu cum de am avut curaj sa vin sa vorbim .Încă sunt distrusa din cauza a ce s-a întâmplat .

-Cum de ai venit , totuși ?

-Tim m-a convins .zic eu și îmi aranjez parul 

-Tim ?! Ala care aproape te-a violat la bal ? întreabă el și devine brusc nervos

-E altfel acum .Uite , mi-a dat o acadea .zic eu și ii arat acadeaua .

-Ieși ! zice el și îmi arata ușa 

-De ce ? întreb eu socata

-Pleci fara sa îmi explici din vina unei neînțelegeri , și pe lânga asta , pe lânga ca îmi faci asta și ma faci sa sufăr pentru toanele tale , mai și fugi la Tim , cel care te-a aproape-sărutat la bal ! Te porți de parca eu nu exist ! Puteai măcar sa îmi spui ce s-a întâmplat și sa nu fiu nevoit sa aflu de la mama .Crezi ca e vina mea ca tatăl tău a fost suficient de naiv sa sară după mama ? zice el nervos inca indicându-mi ușa

-Tata ? Naiv ? Știi ceva ? Dacă nu era tata tu erai dracu la un orfelinat , trăind în mizerie ,iar mama ta era moarta .Dacă nu era tata nu existai , frate ! Ești un nerecunoscător și nu te suport ! 

-Da ? Crezi ca eu o fac ? Fugi la Tim când ai nervi ? Și sa nu mai îndrăznești sa mai aduci vreodată în discuție faptul ca era sa cresc la orfelinat ! 

-Nu o sa mai fie nevoie , pentru ca te dau dracu și o sa te uit , nerecunoscător ce ești ! Nu o sa te mai aduc niciodată în discuție , nici dacă ma rogi frumos ! zic eu și cobor scările de la casa ingrata .

-Stai .zice Lucas îs ma oprește înainte sa ies pe ușa 

-Ce ? întreb eu confuza

-Medalionul .zice el și întinde mana 

Îmi smulg medalionul de la gat și îl pun în palma .Ii arunc o ultima privire , plina de supărare , nervi și lacrimi și o țâșnesc pe ușa cu toată viteza . 

O sa pot sa îl uit ? Normal ca nu ! Am mers sa lămuresc lucrurile , nu sa le fac mai rele .Cum are tupeul sa zică ca tata a fost idiot ca a salvat-o pe mama lui ? Ce nerecunoscător !Și medalionul...l-am pierdut , și știu asta .Dar știi ceva ? Nu merita sa port aia pentru el . 

Virgin SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum