Cap.62.Why ?

24.5K 1.3K 118
                                    

Ma trezesc amorțita și goala într-un pat străin.Încă resimt consecințele orgasmului puternic de azi noapte: dureri de cap , amorțeala ...Stai... unde e Lucas ? De ce sunt din nou , singura în pat ?Ma uit în jur și vad o cana de cafea și un trandafir.E și un bilețel .

" Știu ca regreți , ai plâns toată noaptea.Îmi pare rău ca te-am rănit din nou și îmi pare rău ca nu îmi pot stăpâni poftele carnale .Ai hainele curate pe pat ,și ți-am comandat și o cămașa noua pentru ca am rupt-o pe cea de ieri.Poți pleca , dar nu uita cheia . 

                                                                      Buna dimineața Faith - De la Domnul SktFall "

Ma îmbrac și ma aranjez ... ce o sa ii spun lui Tim ? Oare o sa ne certam ? 

Ajung în fata casei și îmi e frica sa intru .Bat la ușa încet iar Tim îmi răspunde.Sare la mine și ma îmbrățișează puternic .

-Îmi pare rău ca te-au ținut azi-noapte la birou pentru actele alea urgente .M-a sunat o secretara de acolo sa îmi zică asa ca am dormit liniștit .zice el și ma îmbrățișează

Nu pot sa cred ca Lucas s-a ocupat de tot și toate.Slava Domnului ! De azi o sa fiu soția perfecta și nu o sa mai calc strâmb .

-Acum , hai grăbește-te ,azi ai iar ore la birou .spune el și îmi arata cafeaua pe care a făcut-o .

O sa fie a doua pentru ca am băut și cafeaua de la Lucas care a fost cea mai buna cafea pe care am băut-o pana acum .

Ajung la birou unde e mare valva.Toate angajatele par îngrijorate și vorbesc intre ele foarte mult.

-Ce se întâmpla ? întreb eu la întâmplare una din secretare 

-Nu știi ? Cineva ii face o oferta domului SkyFall .Vor sa cumpere compania sau sa facă un parteneriat.

-Asta ar însemna ca Lucas a pierdea toată munca lui în favoarea unor bani ! zice una din spatele ei 

Ma uit în jur și unii sunt fericiți , unii sunt îngrijorați iar alții lucrează de parca nimic nu s-ar întâmpla .Nu știu , nu îl cred în stare pe Lucas sa vanda tot sau sa facă un parteneriat .Ii place sa fie șeful , mereu i-a plăcut . Niște paznici puternici îmi întrerup visele și ma împing din holul larg plin de angajate .În mijlocul paznicilor imenși sunt doi oameni de afaceri asiatici , foarte nemulțumiți și nervoși .Afaceriștii ies din clădire vorbind limba lor de neînțeles .

-Ok , toată lumea aici! striga Lucas și iese din birou cu o cămașa pe el , transpirat și cu un pix ros la capăt în mana .

Lumea se aduna în jurul lui .Cel putin cei ce erau la etaj , pentru ca aceasta companie are mii de angajați .

-Compania e bine , va păstrați slujbele , totul e bine .Totul e la fel .La munca ! striga el și îsi arunca mâinile ,obosit pe lânga corp .

Ma apropii de el îngrijorata .Îmi strâng dosarele la piept și ma uit la e de jos .Fir-ar azi nu am tocuri ! 

-E totul bine ? Ce e cu tine asa obosit ?

Lucas îmi arunca o privire ostenita și își unește buzele într-o linie strânsa.

-Biroul tău nou e după colt , la stânga .Sper sa iți placa . spune el și intra în birou trântind ușa .

Ce a fost asta ? Ma evita cumva ? A uitat ca aseară m-a făcut sa îmi regret viata și ca aproape mi-a distrus mariajul perfect ? A uitat ca ieri degetele alea. acum murdare de cerneala. erau în mine ? Ce om ! Ce om , frate ! 

Intru în biroul meu nou .E exact ca cel vechi doar ca asta are un geam mai mare și un tablou minunat cu o inima făcuta din caricaturi .

-waw ... exclam eu și ma pun pe munca .

Dosare , acte, foi , scris , osteneala degeaba .Urăsc monotonia asta .Ar trebui sa ies sa iau prânzul cu una din fetele de aici .Mereu au bârfe interesante.

Stau în sala de mese de la parter cu doua din fetele de la recepție și cu asistenta lui Lucas.

-Am auzit ca ieri a fost o femeie la el acasă .zice una din ele cu gura plina 

-Crezi ? Ce norocoasa ! 

-Stați ...vouă va plece de șefu' ? întreb eu ironica 

-Da . Clar ! Tu l-ai văzut fără tricou ? întreabă una și își pune zahar în cafea

-Oricum , jumătate din agenția asta a trecut prin patul lui .De ce crezi ca 90% din angajați sunt femei ? întreabă asistenta 

Rămân socata .Nu m-am mai gândit chiar asa pana acum ... știam eu ca e ceva ciudat cu compania asta .

-Da... și o face bine ...zice iar asistenta visătoare 

-Te-ai culcat cu el ? întreba eu repede

-Da.E agresiv .Spune mereu ca oferă doar " Futaiuri perverse" .spune el și face ghilimele în aer

-Ce-s alea ? întreb eu confuza

-Am promis ca nu vorbim .Nu vreau sa îmi pierd slujba.Nu ii place sa se vorbească de programul lui sexual , mai ales ca multe au trecut prin castelul , biroul sau chiar mașina lui .

-Sex în mașina ? întreb eu și ma înec 

-Ok , gata gata fetelor .Melody e căsătorita .zice una din recepționere și rade 

Mulțumesc fetelor pentru pauza de prânz și ma ridic de la masa .Ma îndrept spre lift și urc la biroul meu .Nu im găsesc actele pe birou .Cine le-a luat .Fug către biroul cu numărul 69 și intru fără sa bat la ușa .Lucas sare de pe scaun speriat și tresare.Se uita la mine cu o privire rece și grea .

-Îmi pare rău ...ma scuz eu 

-Ce doriți ? întreabă el și se pune pe scaun 

-Mi-ați luat  cumva actele de pe birou ? Nu le găsesc și trebuia sa vi le predau azi dar am luat pauza de prânz și ma gândeam ca...

-Da , aveam nevoie de ele .De acum dacă mai intrați asa în biroul  meu , nu cred ca vreți sa știți ce...

-Îmi pare rău .îl întrerup eu și ies din birou . 

Ajung acasă iar Tim ma arunca direct în pat .Nici nu am apucat sa deschid bine ușa ca Tim a sărit pe mine și m-a trântit în patul din camera noastră .Ma dezbracă haotic și ma săruta rapid , cu ardoare fără sa zică ceva sau măcar sa respire .Își desface pantalonii și se uita la mine .

-Și ...Hai fa-o ! ii zic eu și în prind de gat .

Îl sărut puternic și aștept .Intra încet și zâmbește larg când ma aude țipând .

-O Doamne ,Tim , nu te opri ! 

Tim mărește ritmul și ma da gata .Ma trage la pieptul lui și ma săruta pe spate încet .

-Știi ? Nu credeam ca o sa am o căsnicie plina de sex .zice el și își pune una din mâini pe unul din sânii mei .

-Eu da .zic și rad 

-Minți .

-Știu .

-Noapte buna . îmi șoptește el și îmi aranjează perna .

Nu pot sa cred ca l-am înșelat .Ma simt murdara dar ...totuși cea mai mare dilema a mea e faptul ca ceva e în neregula cu Lucas .Nu ca e treaba mea dar e șeful meu și nu am chef sa se poarte cu mine ca un gunoi numai pentru ca i-am zis ca regret ca m-am culcat cu el .Și nici măcar nu m-am culcat .Și-a folosit doar o mana .Doamne cate poate face omul ala cu o mana ! 

Virgin SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum