Cap.34.I need sex

37K 1.6K 375
                                    

E a doua zi de tabără , și a doua noapte a trecut cu bine .Toți sunt la masa în afara de Lucas care probabil încă doarme .Nici nu știu ce face eram prea ocupata cu copilașii ăștia drăgălași ca sa vad dacă e măcar în camera.

Intru în camera iar Lucas doarme în patul lui fără nici o jena , fără sa se gândească ca avem nevoie de el azi .Azi e prima competiție de cercetași .Fiecare dintre noi o sa își aleagă cate un copilaș și o sa cautam o comoara . Concuram cu celelalte echipe .

- Lucas ...șoptesc eu și ma pun pe marginea patului lui 

-Du-te dracu' ! mormăie el și își pune perna pe fata

-Ce ? întreb eu confuza. De ce mi-ai vorbi asa ?

Lucas își da jos perna de pe fata și ma trage cu putere pe pat .Ma baga sub plapuma și ma ia în brate.

- Scuze ... zice el și își baga capul în spatele meu 

-Ok...zic eu încă confuza

Ce are ? Ma înjura și acum ma transforma în ursuleț de plus.

-Azi e competiția , trezește-te .zic eu și îl dezvelesc .

Când ii dau plapuma jos observ ca e numai în boxeri .Rămân socata și îl învelesc la loc.

-Ce ? întreabă el confuz

-Suntem într-o tabăra de minori , poarta și tu pantaloni.

-Ei na ! Te porți de parca nu m-ai mai fi văzut asa . Fi serioasa ! Ai văzut și ce e în boxeri asa ca obișnuiește-te ! zice el și se ridica în picioare.

Oftez și ii întind pantalonii. În situații din astea ma face sa ma simt ciudat .Acum ceva timp eram Virgin Soul iar acum sunt iubita lui Lucas , tipul popular din cartierul meu . 

-Ești ok ? ma întreabă în timp ce se îmbracă.

-Da . Apropo ... zic eu și ma opresc când îmi pierd șirul ideei

Lucas ma întoarce spre el și ma îmbrățișează.Îmi încolăcesc bratele în jurul lui și când ma apropii de el tare medalioanele noastre se unesc din cauza magnetului din ele .Lucas se uita și îmi zâmbește.

- Uite , chiar și medalioanele astea idioate fac ce trebuie .zice el și ma săruta pe nas .

Îmi las rușinata capul în pieptul lui . 

-Ce ai copilo ? Nu iți termini propozițiile , nu suporți sa ma vezi nici măcar în boxeri , te Roșești ca dracu când zic ceva draguț și asta doar de ieri . E ceva ce eu nu știu ? întreabă Lucas și se așează .

Ma așez Lânga el și oftez .Ma las dramatic pe pat , pe spate și ma uit la patul de deasupra unde dormea pustiul cu dragonii. E draguț ca Lucas a renunțat la patul lui de sus pentru pustiul ala .Lucas se lasă și el Lânga mine și se uita insistent.

-Spune-mi ... îmi șoptește el și ma săruta pe umăr

-Ar trebui sa mergem , Tianna are nevoie sigur de noi. zic eu si ma ridic 

Dau sa ies pe ușa dar Lucas ma oprește și se pune în fata mea.

-Lucas , hai , avem treaba .

-Nu , scuze , nu plec pana nu îmi zici.

- Nu am nimic. Hai hai hai .zic eu și ies din camera pe holul cu băile pline de chestii mici.

Lucas ma prinde și ma trântește tare de perete . Se uita serios la mine și își mijește ochii.

- Tianna a zis sa va chem în pana ei ! auzim o voce .

Ne uitam în jos și o vedem pe micuța chinezoaica , mezina taberei .O iau în brate și coboram cu ea .Lucas m-a ciupit de fund când coboram scările asa ca era sa ma împiedic și sa cad dracu' cu pruncuța pe scări . 

Virgin SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum