Cap.46.Lost in my tears

23.5K 1.3K 80
                                    

O săptămâna fără Lucas .O săptămâna cu  regrete .Îmi lipsește .Dar nu îmi lipsește Lucas,îmi lipsesc lucrurile draguțe .În nici un caz nu îmi lipsesc certurile și lucrurile dureroase pe care le zice atunci când se enervează.

-Melody ! aud o voce din spatele meu 

Sunt în parc , cine m-ar striga ?Ma întorc și îl vad pe Tim zâmbind.

-Hei .zic eu și ii fac cu mana subtil

-Cum ești ? 

-Ok .zic eu și îmi aranjez o șuvița rebela

- Azi seara e ziua mea .Îmi dai voie sa te invit ?

-Ahm...nu știu ce sa zic .În primul rand ,La multi ani , dar nu știu ... 

-E într-un club , mi-ar plăcea sa fi acolo .spune el și își trece mana prin par.

-Fie ... o sa fiu acolo .oftez eu 

Nu știu de ce i-am zis ca o sa fiu acolo.Nu am fost în viata mea într-un club .Nu am fost la petreceri ca sa știu cum sa ma îmbrac sau comport acolo.Nu știu dansa sau ceva .Dar totuși e ziua lui și poate ar fi frumos sa fiu acolo .

-Ne vedem la 8 seara la Club '85 .Bine ?

-Bine .zic eu și ii fac cu mana 

Fug acasă , la azil , și ma închid în camera.E ora 5 și mai am 3 ore .Îmi iau o pereche de blugi strâmți și o bluza albastra .Îmi ondulez parul și ma machiez puțin .Îmi place sa îmi fac parul ondulat , arat ca o mica prințesa . Cobor scările de la azil și ies pe ușa cu o carte și telefonul în mana .E ora 8 deja .Am pierdut vremea la dus , ca de obicei . 

Ajung cu un taxi în fata clubului.Waw... e o clădire înalta , neagra , plina de lumini și muzica data tare .Beat-urile se aud tare pana afara.Intru și îmi arat buletinul ca sa pot intra.Ma uit în toate parțile și rămân socata .E plin de lume , cu îmbrăcăminte sumara , mai mult dezbrăcați de cat îmbrăcați . Toți au băuturi colorate în mana și se mișca provocator pe ringurile de dans ,sau stau la mese și povestesc .

-Melody ! Ai ajuns ! 

Ma întorc și îl vad pe Tim , îmbrăcat la costum , cu parul aranjat .Arata ca un model cu zâmbet de reclama .Se apropie de mine și îmi zâmbește.

-Waw ...locul asta e ...

-Nu e pentru tine .zice el și rade

-Clar .spun eu și ma uit la cum eram îmbrăcata .

-Stai liniștita, nici nu te lăsam sa intri dacă purtai asa ceva .spune Tim și arata către o fata cu rochie asa scurta ca mai avea câțiva centimetri și te lasă sa vezi tot . 

Rad și Tim ma invita la o masa mare , unde se pare ca erau invitații V.I.P .

-Uite , aici poți sa stai , asta dacă nu vrei sa dansezi .zice el și îmi arata ringul

-Nu , mulțumesc ,o sa stau aici .

Ma pun comoda acolo și comand o apa minerala .Îmi scot telefonul și încep sa joc un joc stupid.Muzica e foarte tare , oare nu găsesc un loc mai puțin aglomerat unde sa fie lumina ca sa pot citi ? Baia ! Ma ridic și găsesc baia cu greu .Intru în baie și ma pun pe marginea chiuvetei și ma apuc de citit .

Dintr-o data ușa de la baie se deschide și o fata intra grăbita în baie trăgând un băiat de mana .Nu ma uit la ei și îmi pun mâinile peste urechi ca sa pot citi mai bine .Băiatul o trântește pe fata de peretele din fata mea .

-Ma scuzați ! Citesc aici ! zic eu iritata și ma ridic

Băiatul se întoarce cu fata la mine iar eu împietresc .Îmi strâng cat pot de tare cartea la piept .

-L-Lucas ? întreb eu tremurând

Lucas îmi arunca o privire seaca și continua sa o sărute pe blonda lipita de perete .

Blonda e mai înalta ca și el ,cu chip de înger și îmbrăcata cu o rochie scurta alba .Are unghii imense , roșii pe care și le plimba pe spatele lui Lucas .Oftează și geme de parca l-ar cunoaște .Lucas se oprește când își da seama ca eu încă ii privesc .

-Ce ? întreabă el cu scârba

Îmi cobor privirea în pământ și înghit în sec .

-Cine e tipa ? Lucas ? De ce ne privește asa ? întreabă tipa blonda .

-Hai sa mergem , aici nu putem face nimic.zice Lucas și o trage de mana pe blonda .

Iese din baie și trântește ușa după el .Ma uit la ușa care încă se bălăngănește încet .Ma uit în oglinda murdara de urme de săpun și apoi la peretele din fata ei .Fata aia...cine e ? De ce era cu Lucas și de ce Lucas o protejează ? 

Ies fugind din baia clubului și dau sa ies afara din clubul plin de lume deja beata . Ceva îmi capturează mana și ma trage înapoi .

-Unde fugi asa ? întreabă Tim fără sa ma lase de mana 

Ma uit la el cu ochii în lacrimi.Tim se uita cu ochi mari la mine și ma trage la pieptul lui.

-Nu îmi spune ca o sa plângi iar ...zice el și ma strânge în brate 

-Nu , nu o sa o fac .spun eu și îmi șterg ochii umezi.

Tim ma lasă sa ies din strânsoarea bratelor lui.

-Vreau acasă .Uite , știu ca e ziua ta dar nu pot sa mai stau .

-E ok , ai cu ce merge ? întreabă el repede

-Da .Mulțumesc .

Ii zâmbesc lui Tim și ii mai zic o data la multi ani și apoi ma urc în taxi .

-La azilul de bătrâni .zic eu și ii întind banii taximetristului.

Ajung acasă și ma bag sub dus.De ce plâng ? Plâng ca mi-am văzut fostul iubit cu alta ? Pana la urma e fostul .E un nerecunoscător și un necontrolat care spune mereu chestii care ma rănesc .Și ce rochie scurta avea aia...nu ma mir ca i-a căzut în plasa .Îl urăsc ! 

Virgin SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum