Cap.55.First day

23.8K 1.3K 148
                                    

Ma trezesc cu spatele în dureri, acoperita doar de pătura și cu gatul înțepenit.

-Ugh...șoptesc eu și ma ridic încet din pat .

-Asa începi prima zi de lucru ? îl aud pe Tim apoi îl vad intrând în camera cu o tava și prăjituri

-Alea-s ...

-Chestii dulci ! spune el și îmi pune frișca pe nas 

Tim se apleacă și ma săruta scurt apoi ma curata de frișca .Cine ar crede ca prima zi de lucru o sa aibă un start asa dureros ? Spatele meu e în flăcări și abia ca îmi pot clinti gatul din loc.

Ma aranjez și îmi pun o fusta mulata office și o cămașa alba.Îmi las parul desfăcut și îmi fac niște bucle rapid .Nu vreau sa întârziau.

-Tim ! strig eu și cobor scările .

Ma desechilibrez și alunec .Slava cerului ca m-am prins la timp de balustrada scărilor .Inima îmi bate puternic și încerc sa îmi revin din soc.

-Doamne, iubita ! exclama Tim și fuge spre mine 

-Ziua de azi , o zi horror .zic eu și încep sa rad de neîndemânarea mea năucitoare

Ma încalț și îl aranjez și pe Tim , ii leg cravata și șireturile pentru ca îmi place sa fac pe părintele .Urcam în mașina , Tim urmează sa ma lase la birou și el sa meargă apoi la biroul lui.Drumul spre birou pare lung ...nu am mai lucrat pana acum într-o companie asa mare , și sincer faptul ca Lucas e la conducere ma preocupa cel mai puțin .Suntem doar cunoștințe și atât.

-Te iubesc , ai grija .spune Tim și îmi deschide portiera mașinii.

Îl sărut scurt și ii fac cu ochiul .Pășesc încrezătoare pe covorul de culoare închisa de pe holul lung ce duce spre biroul meu .Încăperea 21 ...

Ma uit pe hol și vad încăperea 21 , exact lângă un loc de așteptare și o sala de ședințe.Pe ușa scrie cu litere argintii : " Miss Faith "

-Ulala ...șoptesc eu și intru în birou .

Locul asta e extraordinar.În afara de cele 3 dosare cu foi multe de pe masa totul e relaxant.Scaun din piele roșie , lumina suficienta, un geam cat un perete cu vedere la oraș , covor moale și o cana de cafea aburinda pe masa .Ma apropii de cafea și vad un bilețel lângă cana .

" Pentru prima zi în aceeași clădire , pentru serviciile pe care urmează sa le oferi companiei , pentru parfumul tău neschimbat și pentru faptul ca nu vreau sa fiu singurul care își varsă cafeaua pe el . 

                                                                                                                            Cu drag Mr.SkyFall"

Pun bilețelul pe dosare și sorb încet din cafeaua calda .E exact asa cum îmi place mie ...puțin lapte , cafea tare , amara și pătrunzătoare.

-Mr.SkyFall , v-ați întrecut pe dumneavoastră cu cafeaua asta .zic eu și așez încet cana pe biroul de sticla .

-Asa credeam și eu ...aud o voce și ușa se deschide larg .

În dreptul ușii sta Lucas , îmbrăcat office , cu un dosar la mana și un zâmbet ștrengăresc .

-Mulțumesc de cafea , domnule SkyFall.șoptesc eu și ma așez pe scaun elegant

-Cred și eu , mi-am trimis asistenta personala în tot orașul ca sa găsească cafeaua aia . 

-Aveți o asistenta personala ? ma mir eu 

-Desigur , Faith , o asistenta care face tot .spune el și ridica o sprânceana 

-Tot ? Știți ceva , domnule SkyFall ? Nu am timp .Am de lucru , nu am timp de detalii , din păcate .spun eu și deschid un dosar .

Deschid dosarul și vad cate am de făcut și cat de greu o sa îmi fie sa ma obișnuiesc cu asta .Închid dosarul rapid și brusc și ma uit la Lucas .

-Prefer detaliile de cat asta .spun eu amuzata

Lucas rade și apoi îmi arunca o privire și intra în birou .Se pune lângă mine și deschide dosarul , lăsându-și lucrurile pe masa mea .

-O sa va ajut .spune el și ia un pix 

-Ma pot descurca și singura , domnule SkyFall.spun eu și ii iau pixul din mana 

Lucas nu lasă pixul iar eu trag de pix ca o disperata .Ne oprim din lupta pentru pix dar încă îl ținem în mana și ne uitam unul la altul cu furie .

-Biroul meu , masa mea , pixul meu . zic eu șoptit cu maxilarul încleștat

-Compania mea , biroul meu , pixul meu , angajata mea ... îmi aparțineți domnișoara Faith , îmi aparțineți asa cum îmi aparține și pixul asta .spune el cu maxilarul încleștat și îmi smulge pixul din mana .

Lucas baga pixul în buzunar și își ia lucrurile de pe masa mea .Se îndreaptă cu pași apăsați spre ușa biroului și se oprește înainte sa apese clanța .În urmăresc și îmi țin privirea pe mersul lui sigur .

-Mereu îmi revendic ceea ce îmi aparține ...spune el pe un ton autoritar și deschide ușa .

Iese în închide zgomotos ușa .Iau cana u cafea și sorb ,iar , din cafeaua calda .

-Dosare , dosare , dosare ....număr eu pana când dau de dosarul pe care trebuie sa îl completez primul .

Nu am pix .Am doar creion , și alte chestii ,dar Lucas mi-a luat pixul care conține pasta cu care trebuie sa completez actele .Ma ridic și deschid ușa .Ies pe hol cu pași încrezători și ma duc spre lift .iau liftul pana la etajul unde e biroul lui Lucas și merg drept spre încăperea 69 .Nici nu am de gând sa bat la ușa .Cine se crede sa îmi ia pixul ? E pixul meu ! Intru în camera și ii surprind pe Lucas și asistenta lui personala de ieri sărutându-se pe birou .La asta se referea ca asistenta se ocupa de "tot" ... afemeiat ! Oricum , sunt aici sa îmi iau pixul .Ma pun în fata lor și întind mana .

-Pixul , va rog . zic eu și i-mi flutur mana prin aer ca sa îmi revendic pixul 

Lucas o lasă pe asistenta pe birou , întinsa și își scoate pixul din sacou.Îmi întinde pixul și mi-l da .

-Tot pixul meu rămâne , chiar dacă sta la tine .zice el și îmi face cu ochiul .

Ies din birou și ii simt privirea lui Lucas pe fundul meu care se vede destul de bine având în vedere ca ort o fusta mulata . 

Prima zi de lucru ...sa zicem ca se putea mai rău .

Virgin SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum