Ajung la birou devreme , nu vreau sa întârzii .E forfota pe holuri .Iar sunt investitori ? De ce atâta agitație ?
-Hei , ce se întâmpla ? întreb eu la recepție și îmi cer cheia de la birou
-Oh , Doamne ! Nu știi ?! Se zvonește ca a fost ceva incendiu la castelul SkyFall .zice recepționera și îmi da cheia
Incendiu ? Ce ? Nu pot sa cred ! trebuie sa merg sa vad dacă Lucas e bine .
-Tine cheia , am o urgenta , ma întorc eu după ea .zic eu și ii dau înapoi cheia de la biroul meu .
Îmi las Geanta , dosarele și tot la recepție și chem repede un taxi .
-La reședința SkyFall , pe strada Dollen .zic eu și ii dau banii taximetristului
După un timp de mers cu taxiul îngrijorarea mea creste .După ziua de ieri în care am lămurit totul ...dacă nu e bine ? Cobor grăbita din taxi și împing cu greu poarta mica de la curtea castelului .Încetinesc mersul ca sa ma uit în jur .Nimic schimbat ... nu pare a fi nimic ars .
-Domnișoara Faith .zic eu către paznicul de la ușa
-Intrați , va rog . spune el și îmi deschide lent ușa
În casa e numai o infirmiera plictisita care da cu matura .Ma apropii de ea .
-Buna ziua ...
-Nu am voie sa vorbesc cu musafirii .zice ea rapid și pleacă .
Urc încet scările și vad ușa biroului lui Lucas .Ma apropii încet și ma duc la balustrada .Nici pe dinăuntru nu pare ceva incendiu.Dar la cat de mare e casa asta nu ma mir ca e incendiata și nu vad unde .Intru alarmata în biroul lui Lucas și ma împiedic de prag .Ma ridic dar nu vad pe nimeni în birou .
-Domnule SkyFall ! strig eu încet și ma uit la julitura din genunchi .
Ies din birou .Nu e nimeni aici ? Nu cred ca paznicii m-ar fi lăsat sa intru dacă Lucas nu e acasă .
-Domnișoară Faith ? aud o voce și ma întorc brusc
E Lucas numai în prosop , ieșit de la dus , cu parul puțin umed și burzuluit .
-Deci sa înțeleg ca nu era nici un incendiu .zic eu oftat și îmi frec genunchiul .
-Incendiu ? În sala de arte .zice el și își apleacă capul .
-Sunteți bine ?
-Da .Dar nu pot spune asta și despre dumneavoastră .Ce aveți la genunchi?
-Am căzut acum .Cum de incendiu ? Totul e bine ?
Lucas își strânge prosopul în jurul taliei mai bine și îmi face semn sa îl urmez .Coboram scările și mergem pana la ușa camerei unde își tine tablourile .Camera cu o singura cheie .Își scoate cheia din cuierul de lângă ușa și deschide ușa .Ușa e cenușie la toc și miroase ciudat .Odaia se luminează ... e scrum .Tot e scrum .Tablourile arse , șevaletul ars , din pat a rămas puțin baldachin și un picior .Parchetul e negru și plin de bucăți de pânza pictata .
-Tablourile ...șoptesc eu și intru în camera
-De ce ați venit ?
-Credeam ca s-a întâmplat ceva cu dumneavoastră .
-Eh , cui ii pasa .zice el și închide ușa camerei
-Dumneavoastră ați dat foc ? întreb eu socata când vad un chibrit pe jos .
-Da . spune el sec
Ma întorc brusc la auzul răspunsului sau și ma apropii de el cu pași repezi .Ma așez în fata lui cu ochii cat cepele .
-De ce ? Erau minunate , domnule SkyF-
-Nu .Nu mai aveam nevoie de ele , domnișoara Faith ... spune el și ma trage afara din camera .
Ne așezam pe o canapea de pe hol și el trage aer în piept .
-Seducțiile nu au nici măcar o importanta în inima mea .După ziua de ieri am înțeles asta .Am înțeles ca tot ce tine de seducții , imperiul meu e nimic.Mi-am construit un imperiu .Un castel , o companie imensa , am tot orașul la picioare .Toate astea fac parte din teritoriul meu .Dar ... v-am mai zis de femeia asta ,Melody ?
Nu zic nimic dar ii confirm .Am de gând sa îl ascult pana la capăt .Ma abțin cu greu sa nu ma uit la pieptul lui sculptat , la fata lui trista și la parul lui fin și mătăsos .
-Ei bine , as renunța la tot teritoriul meu , la imperiu , la regat și la castel , numai ca sa pot domina corpul și inima ei .
-Eu ... ma bâlbâi eu necontrolat
-Știu ca ești fericita cu Tim știu ca îl iubești și știu ca viata ta e cat se poate de buna acum .Uite , Melody ...
Oh ... îmi spune pe nume ...
-Angajarea ta nu a fost întâmplatoare .Sa fiu sincer , nici nu v-am citit CV-ul .În momentul când v-am văzut poza și numele acolo am cerut imediat sa fii plasat într-un birou și sa ți se asigura salariu maxim .Voiam sa iți acord o viata cat mai buna pentru ca îmi lipseai .Credeam ca ducerea ta în teritoriul meu o sa ma ajute dar ... ma înșelasem .Tot ce am reușit sa fac e sa îmi dau seama cat de aproape și totuși cat de departe ne aflam unul de altul .
Lucas are ochii întunecați , buza de jos ii tremura și se joaca cu degetele agitat .
-Uita-te la mine .zic eu și ii ridic bărbia cu doua degete
E asa de sincer în ceea ce zice , și totul pare asa ireal .E asa inofensiv și cu garda jos acum .Bărbatul la costum , autoritar și dur s-a dus .
-E adevărat , îl iubesc pe Tim ...zic eu și inspir puternic
Lucas se ridica brusc și se uita dur la mine .
- Vreau sa ma lași , te rog .zice el sec și pe un ton autoritar
-Dar ... ce am făcut ? întreb eu și ma ridic
-Tot ceea ce faci e sa răsucești cuțitul în rana .zice el și se freacă pe piept
-Eu ? Dar tu , Lucas ? Scrisori excitante , chei , priviri calde , sărutările tale ? Tu ce faci ? Am venit aici pentru ca îmi pasa și eram îngrijorata ! Eram îngrijorară ca bărbatul pe care îl iubesc ar putea păți ceva ! Da , chiar îl iubesc pe Tim .Dar o fac ca pe un prieten .M-am căsătorit cu prietenul meu ,Lucas ! Nu am făcut-o pentru ca îl iubesc ca pe un soț .M-ai lăsat în bratele lui Tim în ultima sera .Iți amintești ? Încă , atunci când sunt trista port sacoul pe care mi l-ai lăsat . Când îmi duc mana la gat simt lipsa medalionului .Și am trecut peste ? Nu .Și nici nu o sa o fac .dar știi ce ? Eu sunt aia care răsucește cuțitul în rana .zic eu nervoasa , și cu respirația precipitata
Ma uit la Lucas care își musca muza de jos puternic și e rosu la fata .Își încordează pectoralii și își duce încet mâinile la prosop .Își smulge agresiv prosopul de la talie și se arunca gol spre mine .Îmi cuprinde fata în palmele lui mari și calde și îmi capturează buzele într-un sărut haotic .ma devorează la propriu .Îmi duc mâinile pe pieptul lui și ma agat încet de el .Îl iubesc și mereu o sa o fac .Am nevoie de el .
-Am nevoie de tine ... spune el și îmi trage picioarele în jurul lui
Ma săruta haotic pe gat și pe unde apuca .
-Și ce o sa facem cu Tim ? Nu vreau sa îl rănesc ...zic eu și îl opresc
-Azi , fără Tim .Vorbim după .zice el și ma pișca de fund
-Dar...
Lucas ma săruta tare și ma musca de buza cu putere .
-Te iubesc ! spune el și în timp ce urca scările cu mine în brate
-Te iubesc ...șoptesc eu încet și ma sal în bratele lui și sub sărutările lui în care ma pierd mereu .
Hei , cititori ! Asta e ultimul capitol din cartea asta .Ma gândesc sa fac o a doua carte .Dacă doriți o a doua carte lăsați-mi comentarii cu opinia voastră . Mulțumesc enorm pentru lecturi , voturi și "Tăti celi " .Va iubesc și va apreciez pe fiecare în parte .Spor la scoală și viata și nu uitați sa zâmbiți . :)
CITEȘTI
Virgin Soul
RomanceNu stiu sa iubesc , nu pot sa iubesc , imi e frica sa iubesc ... stiu ca iubirea doare , o stiu chiar daca nu am iubit niciodata . (15 +)